Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru incurajare, insa daca ar fi fost ceva simetric, n-as fi avut aceeasi atitudine. Eu nu ma pricep, insa va solicit parerea: este vorba despre acel strat anticoroziv? Daca da, repet, de ce nu e dat uniform? Daca nu e, ce e de facut?

    Pur si simplu nu am vazut nici la luarea in primire a masinii acest detaliu (defect?) intrucat, in principiu ... te apuci sa analizezi pe toate partile un lucru luat de nou? Sa ma uit daca are toate cablurile, daca e bine antifonata, daca etc, etc? Nici asta-toamna nu am observat, la fel cum nu am observat nici acum, ci domnul de la anvelope a observat.

    La vocea clientului m-au intrebat ce altceva doresc sa-mi faca masinii, in afara de constatare. Le-am zis ca la mecanica si alte cele nu sunt bazat, astfel incat eu nu-mi doresc decat sa-mi fie inlaturate suspiciunile care vor plana asupra masinii mele la fiece semn pe care-l observ... Au spus si ei ca-i vor face si test de mecanica si de alte teste.... na, ca operator ... omul a incercat sa fie amabil.

    Comment


    • Nu ai ce sa ii faci decat sa astepti sa se curetze si celalalt si o sa arate la fel.
      Cum am spus eu am dat un strat de vopsea peste ca sa tina mai mult anticorozivu acela.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by shutulica View Post
        Multumesc pentru incurajare, insa daca ar fi fost ceva simetric, n-as fi avut aceeasi atitudine.
        M-am uitat cu atenţie la pozele postate de tine, am citit şi părerile colegilor care deţin modelul nou de Logan, dar aici îmi dă şi mie cu "virgulă"!

        Comment


        • Originally posted by shutulica View Post
          ...Daca da, repet, de ce nu e dat uniform? Daca nu e, ce e de facut?
          Nu e dat uniform...pai la unele masini nici nu se da cu ceara aia anticoroziva, asa ca practic nici cei care fac operatia asta in uzina cred eu ca nu-i acorda prea mare importanta acestei lucrari. Parerea mea, o operatie facuta asa " in doru` lelii " cum se zice popular.
          Oricum dupa un timp se prinde de ceara aia un strat de praf care o mascheaza, nici nu se mai vede ( si nici nu se spala ) dar e bine sa fie, protejeaza vopseaua de dedesubt impotriva criblurii care au astia obiceiul sa o imprastie vara pe minunatele noastre sosele.

          Si la Logan 1 era dat, mai enervant e ca la mine au stropit cu mai mult " simt de raspundere " , a patruns ceara de-aia si prin zona de jos a compartimentului motor si a murdarit tot felul de piese, pe mine asta ma deranjeaza, pe la motor cind pui mina pe ceva ai surprisa sa te lipesti de ceara de-aia murdara.
          Last edited by anton.dan; 27 March 2014, 18:59.

          Comment


          • Ma baieti, ideea principala e alta: Dacia in general, iar angajatii uzinei in special, trateaza clientii cu curul. Nu e posibil, ca in 2014, sa cumperi o masina noua si sa fie manjita precum un perete cu graffiti.
            Ca e protectie anticoroziva, ca nu e... asta e putin important. Important e cum arata si nu arata deloc bine.
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • Si totusi sa revenim la subiectul titlului.
              Baietii cu activari sau dezactivari ale diferselor functii se gaseste oare pe undeva si functia START-STOP?
              Daca afla cineva cateva detalii si cum se numeste in termeni tehnici.
              sigpic

              Comment


              • Ok, o sa va tin la curent cu ce se va intampla dupa programarea pe care o am marti, 1 Aprilie , daca sunteti curiosi. In acelasi timp, întâmplarea face sa vad pe Facebook un anunt al unui cabinet de avocatura bun din Iasi, unde si locuiesc, in care isi facea reclama. Am adresat o intrebare referitoare la ce pretentii as putea emite in situatia mea. Mi s-a raspuns scurt ca pot sa-i dau in judecata pentru vicii ascunse, iar dupa expertiza le pot solicita banii inapoi, daune si plata cheltuielilor de judecata.
                Le-am si spus asta celor de la Dacia, sa vedem cu ce vor iesi la interval.

                Comment


                • Pai nu prea era viciu ascuns ca era la vedere.
                  sigpic

                  Comment


                  • Nu e viciu ascuns, toate Loganele sint minjite pe dedesubt cu ceara de-aia maronie.
                    De cind s-au inventat.

                    Comment


                    • Aşa ceva poate substitui cu mai mult succes un ELM 327?



                      Supported Protocols
                      • Legislated OBD protocols:
                        • ISO15765-4 (CAN)
                        • ISO14230-4 (Keyword Protocol 2000)
                        • ISO9141-2 (Asian, European, Chrysler vehicles)
                        • J1850 VPW (GM vehicles)
                        • J1850 PWM (Ford vehicles)
                      • Single Wire CAN (GM)
                      • Medium Speed CAN (Ford)

                      Exclusive OBDLink Features
                      • Extended command set - Enables OBDLink MX to perform enhanced diagnostics not possible with ELM327-based scan tools. 100% compatible with legacy ELM327 command set.
                      • Upgradeable firmware - Free updates that unlock new features and keep your adapter up to date.
                      • BatterySaver - Allows MX to automatically enter Sleep mode when not in use.
                      • Advanced multi-protocol auto-detect algorithm - OBDLink MX connects to more OBDII vehicles than any adapter on the market.
                      • Smart keep-alive algorithm - Ensures a stable connection on ISO and KWP vehicles
                      • Large CAN memory buffer - STN1110's architecture allows OBDLink MX to manage larger amounts of data without error compared to older ELM327-based scan tools.
                      Last edited by Squirrel; 28 March 2014, 11:43. Reason: Adăugarea caracteristicilor…

                      Comment


                      • L-ai testat la Loganul tau 1.6 euro 5 ? Diagnoza la ecu la modelul tau se face pe CAN bus, daca se conecteaza cu ecu este bun, face mai mult decit un tester cu ELM327.

                        Daca reusesti conexiunea pe CAN-bus, ar trebui sa incerci si pe un Logan2 care este full CAN.

                        Comment


                        • Stai linistit ca insonorizantul ala e bun dar trebuia dat peste tot pragul

                          Comment


                          • Pentru CAN ar fi varianta cu ELM329
                            Tatonez între variante, deşi nu doresc decât monitorizarea parametrilor, dacă poate face mai mult nu ar fi deranjant.

                            Comment


                            • apropo de prag, ce ai tu acolo cu negru e strat anticoroziv, nu e indicat sa le spui sa il dea jos pentru ca nu e pus degeaba acolo, si pragurile trebuiau vopsite de fabrica integral pana jos, peste acel strat, asa arata ca naiba jumate vopsit.
                              sigpic

                              Comment


                              • Pai stratul negru anticoroziv a fost dat la sfirsitul asamblarii, caroseria fusese demult vopsita, montat grupul motopropulsor, suspensii, frine ... Cum sa mai vopseasca pragurile dupa ce au montat aproape tot pe masina ( cred doar ca rotile nu le montasera cind au stropit cu ceara aia maronie-neagra ). Operatia trebuia decit facuta mai cu atentie, sa nu murdareasca in halul ala. Am zis mai sus ca la mine e stropit si pe partea inferioara a pieselor din compartimentuului motor, conducte, furtune etc., murdar la greu, asta e, pe cine sa te superi ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google