If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
Da, si eu ma numar intre prostimea aia...
Adica ce Megan bicorp coada-de-rata merita si Loganul nu ?
De-alea de Megan sa fi pus ca tot le au in productie, nu o iau de la zero.
off topic.
Sper ca nu te-ai suparat?Era o chestie legata de cum trateaza Dacia posesorii sau clientii sai......."special pentru romani".Daca cineva se considera jicnit,atunci mii de scuze.
Si cand va costa 1200 lei sa schimbati discurile cu tot cu rulmenti v-ati plangeti ca e prea scump domle`, mai ales la un logan ...
Daca sistemul de franare e intretinut corect (saboti reglati corect, lichid de frana in parametrii, discuri+placute de calitate buna) si ai avelope serioase nu exista probleme, discurile pe spate devin un moft.
Ai mers cu masini care aveai frana disc spate si frana tambur spate si ai simtit diferente?
Da, am mers. De exemplu Oltcit, discuri spate, frina fara servoasistare.
Pedala de frina beton la apasare la orice viteza. Frinare perfecta. Masina, asa cum stie toata lumea, foarte usoara in spate.
Si asta e exemplul cel mai concludent, nu vorbesc de masini mai scumpe...
Frinarea se simte in pedala la frinele cu tamburi in spate prin faptul ca jocul dintre saboti si tamburi nu se poate compensa corect rezultind o cursa lunga si o senzatie de pedela de frina moale la apasare, parca ai avea aer in sistem.
off topic.
Sper ca nu te-ai suparat?Era o chestie legata de cum trateaza Dacia posesorii sau clientii sai......."special pentru romani".Daca cineva se considera jicnit,atunci mii de scuze.
Stai linistit, nu ma supar eu asa usor... Trebuie mult mai mult sa ma supere cineva ...
Pai vrei sa sa iti vezi limitele.
Pedala de frana tare nu inseamna o franare buna.
Mai toate masinile noi au repartitorul de frana electronic si ori cat de tare ai apasa pe frana nu ai sa vezi rotile blocate pe spate iar daca intra si ABS-ul nici atat.
Cum s-a mai spus ,cand te apuci sa schimbi la franare pe spate incepi sa plangi de buzunare si nu isi are rostul mai ales la Dacia in versiunea standard.
Sunt Loganisti care au montat pe spate discuri dar astea au venit deobicei cu un Kit de suspensie mai sport si ceva magari sub capota.
Uite ca Olcitul ala avea o frinare perfecta, discuri ventilate pe fata, discuri pe spate, 2 pistonase pe etrier ( da, da, 2 pistonase / etrier , auzi Pitestiu ?? ) > in total 8 pistonase toate frinele, daca nici asta nu inseamna frina buna, atunci sa asteptam de la Dacia macar 2 pistonase pe discurile fata ventilate ( si astea cu indulgenta montate pe unele modele )
Oricum nimic pe ce scria Dacia nu statea in fata lui, asa prapadit cum era el, 1.1 l / 61 cp motor prost, fara frine etc Mie mi-a fost de ajutor 5 ani cit am fost student. Insiram daciile ca pe margele Bucuresti - Focsani saptaminal. Si uite ca n-avea ABS,ESP, si alte prostii de-astea electronice, m-a carat sute de mii de km ani de-a rindul.
asa stoicane mai taie din ele oltcit vs dacia 1310 ... erau la fel aproape, doar cateva diferente intre ele, amandoua au facut ravajii la vremea lor printre alte masini mai de top, dfar tre dsa fii nebun sa te dai la ele si sa faci raliuri pe soselele patriei cu astfel de modele
Iata cateva lucruri pe care nu le stiam dar nu sunt legate de Logan2.
Si tot nu inteleg treaba cu 2 pistonase pe etrier.
Care este deranjul ca este unul atat timp cat ai frane bune.
Daca dacia a spus ca pe motorul de 0.9 tce are tehnologie luata din F1 acum trebuie sa cred ca am motor de formula 1 si sa ma apuc de raliuri.
Si daca am ajuns sa comparam Olcit cu Logan mai bine o lasam balta.
Scuze de offtopic si sper sa vina cineva un lucru care nu se stie de L2 ,inca.
Ca de 1310 si Olcit sunt satul.
Last edited by stoicanu; 23 June 2014, 18:40.
Reason: Automerged Doublepost
Am si eu o intrebare de curand am achizitionat un logan 2 varianta Acces si am inteles ca aceasta varianta nu are filtru de polen problema e ca am vrut sa il dotez cu un filtru de polen pentru logan ph2 dar cand m-am uitat sub bord in partea dreapta unde stiam ca vine montat m-a bagat in ceata e total diferit fata de ph2 si nu am gasit unde vine montat.
Stie cineva unde se monteaza sau daca exista pe net vreun tutorial cu montarea filtrului de polen pe logan 2 de preferat varianta acces ca eu nu am gasit nimic ?
Revenind la discuri de frana - sunt sigur ca franele se dimensioneaza pe baza greutatii masinii, motorizare,viteza max, etc... daca loganul este o masina ieftina nu cred ca mai e nevoie sa dezbatem - se incearca si se reuseste zic eu sa se ofere si confort si performanta medie la un pret decent.
Din cate stiu eu dacaia are AFU (asistenta la franare de urgenta) daca calci pedala mai hotarat - mie mi se pare super chestia asta, as fi vrut sa o am si pe megane acum ceva vreme cand era sa rup pedala de frana.
Nu o sa puna nici un contructor chestii mai scumpe gen discuri frana pe spate doar de dragul fuduliei, mai ales cand presiunea pe pret se discuta la nivel de cent.. poate in Dubai sau alte tari unde banul nu e o problema se pot face masini customizate dupa placul si buzunarul fiecarui seic .
Stiu ca de ex la laguna 2 e o cheltuiala serioasa schimbatul discurilor pe spate mai ales ca vin cu tot cu senzori ABS
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment