Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am masurat transparenta geamurilor laterale fata . fix 75% cat prevede maxim legea.

    deci sa nu va montati folii pe fata ca riscati.

    La duster model facelift surpriza : este complet alb. Deci iata un punct in plus la logan 2

    Comment


    • Originally posted by gutu1 View Post
      am masurat transparenta geamurilor laterale fata . fix 75% cat prevede maxim legea.
      Legea prevede 70% transparenţă pentru geamurile faţă.

      Comment


      • Buna ziua

        Imi cer scuze daca am postat gresit aici. Am doua intrebari:
        - ce presupune concret chiptuningul? E totuna cu remaparea? Daca sunt diferite care este aceasta diferenta?
        - are sens sa fac asta pe stepway-ul meu? ( Stepway II 0.9 tce). Multumesc!

        Comment


        • "In ambele cazuri inseamna tot inlocuirea softului original cu unul modificat ,chiptuning se face de regula la masini de generatie mai veche gen anii '80-'90 fiinca unitatea ECU nu permitea citirea/scrierea prin diagnoza la acea vreme si deci se programa noul soft in alt chip sau se stergea cel vechi. masinile de dupa '99 se pot resofta prin mufa de diagnoza dar nu chiar toate."
          Sursa: http://www.bmwforum.ro/showthread.ph...re-!-diferenta


          Daca siimti ca masina nu are destula putere, sau vrei mai multa putere, da poti sa o resoftezi. Ajungi pe la 105-110 cai din ce stiu, se va simti clar diferenta. Eu unul as resofta-o.

          Comment


          • Daca faci remapare ma anunti si pe mine.
            sigpic

            Comment


            • Nu e chiar asa cu caii. La ce turatie vei avea 100si de cai?
              Pentru o utilizare normala mai important e cuplul , care la turbo e suficient zic eu. Unele tuning-uri fac mai mult rau motorului decat bine.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • Ii poti face un ecotuning fara probleme iar crestera la cuplu este semnificativa undeva intre 155-165 de la 135 cat are 0.9.
                sigpic

                Comment


                • stage 1 - optimum

                  de la 90, la 104 cp, cu un cuplu de la 135 nm la 150 nm ~ 300 euro

                  stage 2 - power

                  de la 90 la 115 cp, cu un cuplu de la 135 la 160 nm ~ 400 euro


                  @costi, crezi ca softurile sunt gandite doar sa iti dea acei cai putere? Sunt facute cu cap, firmele serioase ofera si garantie.
                  Acum desigur ca marind presiunea in turbina, nu va mai avea durata de viata pe care o are una neresoftata, pana la urma nu poti sa le ai pe amandoua.
                  Din ce stiu, 0,9 vine cu internele forjate din fabrica, tocmai pentru a face fata turbinei, deci vorbind strict de motor nu ar trebui sa ii faca probleme nici daca o duce in 115 cai, doar turbina care probabil va pica putin mai repede decat in mod normal.

                  Comment


                  • Si dupa ce pica pui una de 1.2tce si ai rezolvat problema.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by stoicanu View Post
                      Si dupa ce pica pui una de 1.2tce si ai rezolvat problema.
                      Turbina de 1.2, un soft adecvat custom si esti rezolvat cum s-ar spune

                      Comment


                      • Si iese Bum Bum
                        sigpic

                        Comment


                        • Turbina pare(poate ma insel) a fi corp comun cu evacuarea si la 0,9 si la 1,2. Iar aia de 1,2 costa vreo 1000 euro +tva.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Nici sa visam nu ne lasi? ))

                            Comment


                            • Nu e corp comun cu evacuarea.
                              sigpic

                              Comment


                              • Eu va amintesc ca-i in 3 pistoane , deci nu e bine echilibtrat din fabrica. Sa-l supui la niste sarcini si turatii suplimentare nu-i indicat. Nu doar turbina se strica.
                                Va amintesc de un prieten care si-a marit puterea motorului si dupa 30.000 km au inceput problemele. A schimbat 3 motoare , cutie , planetare , ambreiaje , etc in 50.000 km si a ajuns la concluzia ca mai bine vindea troaca si isi lua ceva mai potent...

                                Eu am tddi de 90 de cai si as putea sa-l duc spre 100 sau peste , dar ma bucur ca merge fara probleme. daca vroiam cai luam tdci de 115 ...:
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google