Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am avut motor in 3 pistoane si era chiar foarte bine echilibrat.(peugeot 107, 1.0vvti motor de provenienta toyota) Sunt atatea motoare in 3 pistoane acum si majoritatea sunt foarte bine facute, ex 1.0 ecoboost de la ford.

    Daca e adevarat ceea ce spui tu acolo, inseamna ca mergea numai cu 1-a in limitare si se ducea la cursele de drag si se dadea pe lipici.

    Comment


    • Eu spun ca merge fara probleme.
      Dar numai la Eco tuning practic nu fortezi motorul ci numai ii dai drumul la ce poate.
      sigpic

      Comment


      • L-ai soft-at ? A mai mers mult si bine?
        Aici e problema, apar alte forte , alte necesitati ( de ungere si de racire) , alti parametrii , alte detonatii , alte noxe si in timp garantat se strica.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • Cu siguranta ca se va strica mai repede, aici te aprob.
          In loc sa tina 600.000 de km, tine 400.000. Pe mine nu m-ar deranja.
          Cat despre turbina, oricum o schimbi mai devreme sau mai tarziu, in functie de cat ii dai in gura la masina. Unii au avut probleme la 70 80 de mii, alti la 200 de mii si aici nu ma refer la 0.9, ci la alte motoare dotate cu turbina.

          Comment


          • Ca tot s-a discutat pe topicul de achizitie logan despre TPMS ... are cineva idee daca se poate activa si la noi? Eventual ce ar presupune activarea lui - ma gandesc ca mai sunt cateva componente de adaugat pe la roti etc.
            Multzam.
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • Nu se adauga nimic la roti.
              Senzorii de ABS monitorizeaza tot timpul viteza de rotatie la fiecare roata iar daca se intampla ca una din roti sa fie mai moale i se mareste numarul de rotatii fata de celelalte ai atunci te avertizeaza cai ai o roata moale.
              Nu o sa stie sa spuna care.

              Torq asteptam vesti legat de aceasta tema.
              Last edited by stoicanu; 16 July 2014, 22:20. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • Asta cu rotatia masurata de abs o stiam sieu dar stiu ca mai exista si senzori care pot masura dimensiunea dintre aripa si axul rotii etc ...
                In fine, vorba ta, asteptam vesti ...
                sigpic
                This is My Ride!
                !Visit and enjoy!

                Comment


                • Sunt senzori care sunt pusi in locum valvelor si acelea arata presiunea in fiecare roata si la unele masini chiar si temperatura fiecarei roti
                  sigpic

                  Comment


                  • Nu va fi vorba sigur despre aşa ceva la Dacia (să arate presiunea în fiecare roată, eventual chiar şi temperatura fiecărei roti), întrucât se vor rezuma doar la strictul necesar astfel încât să respecte normele europene.
                    Cu un Entry Level s-au scos, acum însă să vedem ce bec vor mai scoate de pe maşină şi ce bucăţică de mochetă (tăieri efectuate ca să acopere costul sistemului TPMS), că doar nu o să suporte Dacia modificarea din buzunarul propriu.

                    Comment


                    • Inclin sa merg pe varianta cu ABS, cea de a 2a da cu virgula din cauza BCM(UCH).
                      @Ampt: Sa nu fie reduceri gen HSA debifat in ABS-ESP.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Si eu am o banuiala ca e tot un fel de ON/OFF pe undeva. Nu cred sa fie necesar echipament suplimentar pentru activare.

                        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                        sigpic
                        This is My Ride!
                        !Visit and enjoy!

                        Comment


                        • E cineva interesat de un Tutorial de activare a lampii de ceata spate dreapta?
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • E cu tras fir pentru lampa de pe dreapta?

                            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • Da, dar "forta" nu trece prin maneta
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Ah si inca ceva ... e cineva dispus sa imi faca si mie o activare de HSA?

                                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                                Originally posted by t0rquemada View Post
                                Da, dar "forta" nu trece prin maneta
                                Deci fir separat din UCH nu?

                                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                                Last edited by M.FLORIN; 17 July 2014, 10:51. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpic
                                This is My Ride!
                                !Visit and enjoy!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google