If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
interesant, si cum ti-ai dat seama ca ai aceasta functie, la deal sau la vale cand dai drumu la pedale nu pleaca masina direct singura? are un lag?
Deci daca esti in rampa la plecare de pe loc masina sta infranata cu conditia sa fie bagata in viteza si piciorul pe frana.
In mommetul cand iei piciorul de pe frana masina are un lag daca de circa 3sec dupa care iti elibereaza trepta frana.
Daca vrei sa pleci inaintea celor 3 secunde masina simnte ca vrei sa o pui in miscare si iti elibereza frana imediat.
Acelas lucru se intampla si daca vrei sa urci o rampa cu spatele.
@torq sa vezi cand am pus 500kg de rulouri de gazon in portbagaj ca la fiecare semafor vedea masina in rampa.
Last edited by stoicanu; 23 July 2014, 21:44.
Reason: Automerged Doublepost
Pare un pic ciudatel pentru cineva neobisnuit cu acest sistem: eu practic destul de des sa las masina ca "curga" un pic la vale cand fac parcari laterale in rampa (prin Galati).
Personal cred ca acest sistem m-ar incurca (pe mine)...m-am si obisnuit sa plec in rampa cu ajutorul franei de mana sau doar din ambreiaj/acceleratie.
Nu as evita L2 pentu ca ARE acest sitem dar as prefera posibilitatea dezactivarii lui.
Sau mai bine asa cum este: vine din fabrica dezactivat....si eu NU il activez .
@mumus Si Toledo ar trebui sa aiba functia activa, tu nu stiai ce cumperi?
Sigur acesta era ptr mine criteriul cel mai important
Nici nu am auzit de aceasta functie pana acum Stiu sa plec din rampa
Chiar am rampa destul de ok de urcat, zilnic... daca nu uit maine am sa incerc si eu, sa vad daca am asa ceva, desi in specificatii nu am vazut, dar cine stie.
Si la vale la fel se comporta ?
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Pare un pic ciudatel pentru cineva neobisnuit cu acest sistem: eu practic destul de des sa las masina ca "curga" un pic la vale cand fac parcari laterale in rampa (prin Galati).
Personal cred ca acest sistem m-ar incurca (pe mine)...m-am si obisnuit sa plec in rampa cu ajutorul franei de mana sau doar din ambreiaj/acceleratie.
Nu as evita L2 pentu ca ARE acest sitem dar as prefera posibilitatea dezactivarii lui.
Sau mai bine asa cum este: vine din fabrica dezactivat....si eu NU il activez .
Daca vrei sa o lasi sa curga la vale o scoti din viteza si curge la vale. Sitemul se dazactiveaza automat.
La vale numai daca dai cu spatele.
Adica daca vrei sa urci cu spatele.
Last edited by stoicanu; 23 July 2014, 22:07.
Reason: Automerged Doublepost
Mie sincer nu mi se pare deloc un sistem care sa merite sa il tii dezactivat... ganditi-va ca poate nu aveti 2 masini in familie, si va mai conduce si sotia masina, si femeile si plecarile din rampa c-am nu se pupa.
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
In oferta trimisa mie, nu apare, dar sigur o pot activa daca nu este deja activata.
In schimb, in oferta mea am gasit ca trebuiau 4 boxe, nu doua. Maine ma duc la ei sa vad ce si cum.
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Masina a fost comandata in februarie 2014, iar cat despre cum mi-am dat seama e simplu, un traseu bucuresti predeal intr-o zi de weekend..iti dai seama negresit, daca ai functia activa sau nu.
Legat de functionare, exista destule filmulete pe youtube despre HSA, insa pe scurt: oprire in panta mai pronuntata, pe net se spune ca trb un gradient de inclinare mai mare de 3%, stai cu frana apasata ca sa nu alunece masina inapoi, la incercarea de repunere a masinii in miscare deci practic piciorul tau drept nu va mai fi pe frana ci pe acceleratie, masina va tinde sa o ia inapoi, aici intra hsa-ul care iti mai tine frana apasata inca 2 secunde, deblocand-o automat la apasarea acceleratiei.
... mai conduce si sotia masina, si femeile si plecarile din rampa c-am nu se pupa.
Sotia mea a invatat alt stil de plecare in rampa: cand a luat piciorul de pe frana...apasa cu hotarare acceleratia si elibereaza fara mari menajamente ambreiajul! Nu stiu cum ii reuseste coordonarea intre accel/ambreiaj ca pleaca mai bine in rampa decat pe plan drept. Plecarea e viguroasa, sportiva spre brusca...si fara nici un cm catre inapoi.
Oricum, pentru mine, momentan, discutiile despre L2 sunt la nivel de curiozitate/informare, in viitorul apropiat neavand de gand (financiar) sa schimb masina.
Voi vedea cum va fi Logan 3...sau 4.
O seara buna!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment