Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ESpul de exemplu functioneza si fara sa apesi pedala de frana...
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Multam ptr.explicatii, la esp e normal
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Pai da dar nu esp-ul franeaza roata el doar da comanda si tot abs-ul o franeaza.
        sigpic

        Comment


        • Fiind fix unul si acelasi microcontroler ar trebui sa fie schizofrenic sa faca asta, insa daca mumus a inteles e ok.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • am pricepuit
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Originally posted by einstein1984 View Post
              ESpul de exemplu functioneza si fara sa apesi pedala de frana...
              ESP-ul face calcule bazate pe senzori de acceleratie si da comanda modului ABS sa franeze anumite roti ca sa corecteze traiectoria, modulul ABS gestioneaza frana electronic, adica si cand apesi pana la podea pedala de frana , modulul ABS citeste senzorii de pe roti si franeaza rotile in trepte ca sa nu se blocheze realizand o franare mai eficienta - adica ai senzatia ca scapa o roata dintata - la o masina mai veche chiar simteam la frana brusca pocnituri in pedala si se auzea ca si cum scapa lantul la bicileta....
              RTFM

              Comment


              • Originally posted by skd_ozenel View Post
                La masinile cu frana de parcare automata (frana de mana electrica) cand pleci de pe loc, daca nu o dezactivezi tu manual - adica sa apesi butonul/tragi de clapeta, etrierii spate raman blocati pana la un anumit punct cand se considera ca cuplul la rotile motoare a depasit valoarea critica la care motorul moare.
                Nu-i regula universal valabila.
                Am cel putin doua exemple, care confirma asta:
                1. MB E-Klasse, pus in D, frana de mana actionata, masina nu pleaca de pe loc si nici motorul nu moare, oricat l-ai tura.
                2. Audi A6, pus in D, frana de mana actionata, accelerezi si masina pleaca, decupland frana de mana.
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • Originally posted by ashtray View Post
                  si pana la urma cine activeaza aceste functii de prin bucuresti? ca mi-a venit loganul 10 ani si parca i-as activa niste chestii pe ea
                  si totusi, vreun "activator" prin preajma?
                  My ride

                  Comment


                  • Am si eu o intrebare legata de frana de mana. In week-end am fost pe transfagarasan si la un moment dat am oprit usor in panta destul de mare. Am observat ca nu prea tine frana de mana, in sensul ca masina se ducea la vale in spate, ce-i drept nu era trasa la maxim. Sa se fi slabit deja frana de mana, oricum am apasat frana de serviciu, am oprit motorul si am bagat-o in viteza. La pornire, a fost usor cu hsa, am apasat frana de serviciu, apoi ridicat frana de mana, bagat in viteza si eliberand treptat ambrajul si accelerand am pornit usor.

                    Comment


                    • Trage mai tare de ea .... ai tras prea putin shi cum vroiai sa tina masina sa nu o ia la vale. e ca la frana de picior cu cat apesi mai tare cu atat te opresti mai repede

                      Comment


                      • La mine ingheata frana rotile din spate cand trag frana de mana. Tine bine de tot.
                        Am vrut sa vad cat de bine tine si am incercat sa plec cu ea trasa. Nici n-a clintit.

                        Comment


                        • Originally posted by Niki View Post
                          Nu-i regula universal valabila.
                          Am cel putin doua exemple, care confirma asta:
                          1. MB E-Klasse, pus in D, frana de mana actionata, masina nu pleaca de pe loc si nici motorul nu moare, oricat l-ai tura.
                          2. Audi A6, pus in D, frana de mana actionata, accelerezi si masina pleaca, decupland frana de mana.
                          nu stiu la mertz cum e dar la audi e fix asa cum am zis. tu ca sofer nu iti dai seama de perioada aia scurta de timp in care mai ai franele blocate. ca si la passat B6...etc, oricum e vorba de 0.xx secunde in care e blocata . megane III are acelasi sistem ca la audi, cu etrieri actionati electric direct. fara cutie in portbagaj.

                          Comment


                          • Originally posted by Niki View Post
                            Nu-i regula universal valabila.
                            Am cel putin doua exemple, care confirma asta:
                            1. MB E-Klasse, pus in D, frana de mana actionata, masina nu pleaca de pe loc si nici motorul nu moare, oricat l-ai tura.
                            2. Audi A6, pus in D, frana de mana actionata, accelerezi si masina pleaca, decupland frana de mana.
                            La o masina automata adevarata (si mercedes din alea face nu dsg ), poti sa tii stangu pe frana la fund si sa accelerezi la maxim in D si nu moare motorul.
                            Intrebarea e daca frana aia de mana era automata.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Daca tii stangu pe frana si dreptul pe acceleratie ii faci un fel de launch control. Nu cred ca moare la nici o automata daca ii faci asta.

                              Comment


                              • La nici o masina automata nu moare motorul.

                                Niki probabil s-a referit la faptul ca eliberarea franei de mana se face atat de bine incat nu se simte la plecarea de pe loc.
                                Mertzu cu cutie automata mai are si functia Hold adica la semafor ca sa nu mai stai cu piciorul pe frana apesi o data mai energic pedala si ramane apasata pana apesi din nou acceleratia.
                                Ce mi sa parut interesant este ca daca Hold este activ si deschizi usa la sofer masina trece cutia in parcare si actioneaza si frana de mana automat.
                                Last edited by stoicanu; 29 July 2014, 08:07. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google