E de la moccheta sau panza aceea care este in spatele pedalelor
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
Collapse
X
-
Verifica pe acesta daca este la locul luiAttached Filessigpic
Comment
-
Am observat ceva nou.
Am plecat aseara cu motorul rece, desigur fara sa trec de 2200 de ture cu el. In mod normal, la aproape 30 le ceas cerea a 3a, cand i-am dat a 3a a cerut sa retrogradez. La 40 cerea a 4-a, dar de data asta a cerut pe la 50. Dupa 2 min, s-a incalzit motorul si a revenita normal.
Comment
-
Nu ai descoperit nimic nou, doar ca nu ai observat pana acum.
Nu ESP-ul te "limiteaza" la plecarea de pe loc ci ASR-ul(controlul tractiunii) care actioneaza la orice plecare de pe loc cu mai mult de 2000rpm.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
La plecare cu semaraj se intampla 2 lucri.
Ti se reduce cuplu motor prin taierea benzinei si daca este nevoi si franarea rotii care patineaza.
In 90 % din cazuri taie numai benzina si se mai intapla sa mai taie si fara sa se aprinda in bord daca interventia asupra cuplului este de scurta durata.sigpic
Comment
-
Pai nu se aprinde in bord, dar simt cum imi da in nas.
De ex cand m-am dat acum 2 zile cu ph1 ala de 1.4, plecasem mai bine decat el dar imediat mi-a dat in nas si s-a dus putin in fata.
O sa mai incerc sa plec si sa o patinez putin din ambreiaj ca sa nu mi mai ia gazul. E enervant si cand vrei sa iesi dintr o intersectie nedirijata mai repede.
Comment
-
Nu imi dau seama daca are sau nu legatura cu ce mi s-a intamplat mie, cert este ca, atunci când am intampinat probleme la plecarea de pe loc, apoi la schimbarea vitezei in treapta a doua, in momentul accelerarii intai dadea in nas, apoi o „zbughea” normal.... pt aceasta pb am fost nevoit sa merg de doua ori in service; prima data, rezolvarea lor a durat o zi, dupa care am facut programarea prin vocea clientului... in fine, m-au aburit ca pb era din cauza ca nu aveam covorase originale si ca acela de la acceleratie era asezat intr-un fel de incurca pedala. Problema nu a mai aparut dupa a doua vizita la service si nici covorasele nu le-am schimbat decat dupa jumatate de an.
Comment
-
- apropos de tehnologii dinastea de le cereau totil a vechiul logan. O chestie estetica adusa noii masini, dar care ma dispera: cuiele alea de la usi, de se bagau in jos cand masina era incuiata lipsesc. Cu toate ca poate pe unii ii zgaria pe retina, mie chiar imi placeau ca si utilitate. Puteam sa deschid doar o usa si pe restul sa le las incuiate. Era o chestie foarte tare. Acum fix-pix. Smecheriile respective nu mai sunt => ori toata deschisa, ori toata inchisa. Naspaaaaaa
- sa nu mai zic de tigania aia de tempomat sau ce o fi: atunci cand dai de lichid sa iti porneasca automat si stergatoarele: cea mai mare porcarie evar. Nu inteleg cum ii puteau duce unii lipsa. Exemplu concret: ai ditamai dihania de gainat pe parbriz - pe sistemul vechi, bagai lichid in el pana il inmuiai si abia DUPA dadeai drumu la stergatoare. Acu dai un pic cu spritiera, abia uda gainatu si raaaasc vin stergatoarele pe el. Gainatul poate mai are nisip in el si chestii de genu', trec stergtoarele peste el inainte de a fi inmuiat calumea=> risc de zgarieturi fine. Sau tii masina sub un copac mai mult timp si se umple parbrizul de un fel de clei. Aceeasi situatie. Inainte il inmuiai bine dupa care il stergeai, acum fac stergatoarele 1-2 curse pe clei si freaca de parbriz. Nasol si aici. SI erau multi user pe forum care se plangeau de lipsa impulsului sau cum ii zice la srpitiera-stergatore. Uite ca functional, din punctu' meu de vedere era mult mai bine sa ramana asa simplu. Nu cred ca era un ce stii ce efort sa mai dai o data de maneta dupa ce ai activat spritiera. In fineLast edited by pilifida; 21 August 2014, 22:31.sigpic
Comment
-
Io's de parere ca e un lucru bun ca s-au readaptat "cuiele" alea de la inchidere care ieseau in afara.
Aveau si alea dezavantaju' lor, de exemplu, daca ai centralizata si uiti sa apesi butonu' si sa inchizi masina, se vede din exterior ca e deschisa, invitatie ptr. 'amatori".
Acum, cu ele ascunse, daca se intampla sa nu o incui peste noapte, poate scapi de vizite nedorite.
Plus ca estetic arata ca un cwr, ultimele masini "straine" cu inchidere la vedere prin "cuiele" alea, s-au facut in anii '90.
In concluzie, consider un lucru bun eliminarea lor.
In schimb, la partea cu sprituitoarea de parbriz, sunt total de acord cu colegu' pilifida, prima data dai jcu jetu' sa inmori jegu' si dupa sa porneasca stergatoarele...vizibilitatea e pe primu' loc, nu economia la stropgel.
Comment
-
- intr-adevar, daca ai ciordelas pe langa tine, un cui in sus ii cam invita. acu 4-5 ani au fost niste 2 razii prin parcarea blocului: in prima au ramas toti fara roti de rezerva, in a 2a fara carburant in rezervoare. Traim in Romania. Am si uitat)sigpic
Comment
Comment