If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
A auzit careva daca au inceput cei de prin service-urile agreate sa activeze functii ca acest HSA?
Este cineva de prin preajma Iasului care sa faca aceasta activare?
Ești sigur? Aici nu vorbim de ce poate pe hârtie(ex. control ceață spate via uch, deschidere selectiva uși etc).
Cel puțin 2 x90(2005 și 2010) la care am probat nu au avut funcția, logic totuși: x90 avea butoane pe fețele de uși pentru blocarea lor, pe când x52 nu are.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Apropos de lucruri nedescoperite: eu am observat ceva la al meu MCV II. Dau drumul la dezaburire si dupa un timp observ ca se dezactiveaza singura. Nu am bagat de seama momentul exact cand o face dar stiu sigur ca nu o dezactivez eu. Stie cineva cum si ce controleaza dezaburirea ca sa se dezactiveze singura?
@Marian SLZ Ai fost la test drive, ai citit broșurile?
Evident în loc de 4 airbaguri, servodirecție, ABS-ESP-ASR-HSA standard preferați lumină în torpedou, carenaje etc, etc.
Acum câteva zile Aris a umblat pe sub mochetă cu tubulatura aer spate și a remarcat lipsa unor bureți, ghice ce buretele e cala adezivă 15euro.
Vă plâgeți de lucruri mărunte, în Spania StepWay II Laureate* nu are CB și nici carenajul de la frâna de mână
* La noi Laureate-ul e full nu ai ce adăuga, în EU are nivele de echipare ca B52 normal
Fii convins că şi pe cei de la fabrică, care îşi freacă mâinile de bucurie când se gândesc ce bine au transmis (inoculat) consumatorilor conceptul de calitate percepută...
P.S Şi când te gândeşti că acele dotări de siguranţă sunt obligatorii pentru toţi producătorii, cu alte cuvinte nu este nimic special, ci doar o respectare a acestor cerinţe. Binecuvântat fie Marketing-ul...
@Ampt: Citești pe sărite?
La noi Stepway 0,9 full, inclusiv vopseaua(alegi doar culoarea) e 11200e
La PT Stepway 0,9 fără CB, doar cu 2 boxe, alb(pentru alte culori +340) e 12550e
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Nu citesc pe sărite, se numeşte adaptarea preţului la puterea de cumpărare (consum) a unei pieţe. Să nu uităm şi de transport (nu degeaba "ţipă" Dacia pentru Autostrăzi)...
Dacă pe pieţele externe din Vest, ecartul (diferenţa) faţă de concurenţă le permite să aibă preţuri mai avantajoase pentru ei decât în România, atunci de ce să nu profite, că doar nu sunt vreo agenţie de caritate.
Chiar crezi că îşi doreşte cineva să "strice" piaţa...?
Mai nou şi în Algeria...
Acum sincer, doar nu crezi că în România Dacia vinde în pierdere?
Şi apoi să nu uităm că dintr-o producţie anuală de 310 - 320.000 de unităţi, Dacia exportă undeva la 90-95%, deci despre ce vorbim noi aici?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment