Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by djxhouse View Post
    hai sa va zic alta chestie interesanta.

    am motorul 1.5dci - 90cp.
    stand pe loc. am accelerat... si rotatia s-a oprit la 2.750rpm.
    si in mers am scos din viteza, am accelerat s-a dus pana la limita (undeva pe la 5.000rpm)
    am tinut apasat acceleratia, nu am bagat in viteza, am accelerat iar, si s-a oprit la rotatia de 2.750rpm.

    cine a mai observat acest lucru
    Este posibil sa intre ESP-ul in actiune. Aceeasi chestie a patit-o un prieten de-al meu la Passat, cu ESP-ul activat. Dupa ce l-a dezactivat, stand pe loc, putea sa accelereze pana la 6-7 000 ture.

    Comment


    • #77
      Stai pe loc baga un viteza si apasa pana la fund fara sa iei piciorul de pe ambreiaj , se duce pana la capat acceleratia?
      sigpic

      Comment


      • #78
        E o limitare din soft. Mai multe reno-uri dci au implementata functia asta ca la relanti sa nu le poti tura la maxim.

        Comment


        • #79
          Nu numai Renault ci mai la toate marcile auto.
          sigpic

          Comment


          • #80
            La mercedes citaro trebuie sa faci un shunt intre 2 pini din priza de diag si se tureaza pana la maxim pt ITP.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #81
              astazi mergend cu masina, a trebuit sa franez mai brusc pentru un timp de min 3 secunde.
              Si faza interesanta, s-au aprins avariile.
              stiati acest lucru?
              am vazut acest lucru pe Golf6, dar pe logan chiar ca nu ma asteptam.

              Originally posted by stoicanu View Post
              Stai pe loc baga un viteza si apasa pana la fund fara sa iei piciorul de pe ambreiaj , se duce pana la capat acceleratia?
              am verificat mai multe lucruri.
              daca tin apasat ambreajul, si apas acceleratia tare, motorul nu se tureaza mai mult de 2.750.
              daca las masina pe liber, pot sa turez motorul oricat.
              Last edited by djxhouse; 6 December 2013, 15:20. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                Originally posted by djxhouse View Post
                astazi mergend cu masina, a trebuit sa franez mai brusc pentru un timp de min 3 secunde.
                Si faza interesanta, s-au aprins avariile.
                stiati acest lucru?
                am vazut acest lucru pe Golf6, dar pe logan chiar ca nu ma asteptam.
                ...
                Face parte din AFU ... scrie si in manual.

                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                sigpic
                This is My Ride!
                !Visit and enjoy!

                Comment


                • #83
                  Originally posted by einstein1984 View Post
                  La mercedes citaro trebuie sa faci un shunt intre 2 pini din priza de diag si se tureaza pana la maxim pt ITP.
                  sincer spun ca e o tampenie sa faci asa ceva. in cazul in care nu e procedura data de constructor.
                  tampenia e provocata de incompetentii de la RAR care pentru a se blinda si mai tare in vederea eventualelor atentii, interpreteaza cum vor ei textul legii.

                  in lege scrie ceva de genul: turatia maxima de limitare.
                  iar ei au tradus asta prin turatia maxima a motorului...

                  realitatea e alta, suntem membri UE si am fost obligati sa ne aliniem.
                  asa ca, cei de la RAR nu s-au lasat pana nu au primit un mail in care li s-a explicat de catre un avocat cum sta treaba si ca daca se k k pe ei in continuare ne vedem in tribulan pentru impiedicare dreptului de folosinta asupra bunurilor...sau asa ceva.
                  brusc au dat o derogare pentru masina respectiva...
                  deci daca stii sa pui problema corect...

                  Comment


                  • #84
                    Spunea cineva printr-un alt topic ca loganul 2 ar avea guri de ventilatie si in spate. Eu nu le-am vazut, dar pana la urma are sau nu?

                    Comment


                    • #85
                      Sub scaunele din fata te-ai uitat. Gaurile sunt, tubulatura nu este instalata (functie de versiune).
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #86
                        Sunt acolo dar probabil sunt pentru versiunile ce pleaca la export.
                        Daca are cineva reperele ce trebuiesc cumparate pentru a avea ventilatie in spate am sa incep sa fac cateva sapaturi.
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Dan Eugen View Post
                          Spunea cineva printr-un alt topic ca loganul 2 ar avea guri de ventilatie si in spate. Eu nu le-am vazut, dar pana la urma are sau nu?
                          Gaurile exista la toata lumea dar din pacate nu exista tubulatura. Eu am intrebat la un moment dat in reprezentanta daca stiu ceva de eventuala tubulatura ...dar evident ca ridicau din umeri.

                          Poate ne ajuta cei care mai aduc piese pentru logan 2.
                          Attached Files
                          sigpic
                          This is My Ride!
                          !Visit and enjoy!

                          Comment


                          • #88
                            daca merg tuburile de la Logan 1, vorbesc eu cu o tipa de la furnizorul dacia

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by M.FLORIN View Post
                              Gaurile exista la toata lumea dar din pacate nu exista tubulatura. Eu am intrebat la un moment dat in reprezentanta daca stiu ceva de eventuala tubulatura ...dar evident ca ridicau din umeri.

                              Poate ne ajuta cei care mai aduc piese pentru logan 2.
                              Sa inteleg ca ai demontat toata masina sa montezi cotiera. (:
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                nuuu ...
                                acolo imi montam incalzirea in scaune ...
                                sigpic
                                This is My Ride!
                                !Visit and enjoy!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google