Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Brațele vechi pre 2014 și alea noi
    Sunt mult mai bune cele noi

    Comment


    • Intrebarea este se pot schimba bratele cu totul? Adica cele vechi cu cele noi?

      Comment


      • Originally posted by dsign View Post
        Dar RenaultSport ce este amice?
        RS nu prea fac softuri de strada, aiai iti dau ECU gata programat pentru competitii (ala de cupa Logan face fix la fel de multi cai ca ala de serie...)
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          Brațele vechi pre 2014 și alea noi
          Alea noi au prindere tip baioneta sau tot carlig?
          Merci de info!
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Sunt plug&play "exact identic și la fel".
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Matriţa nouă costă bani, aşa că răspunsul era evident.

              Comment


              • Iar pe lângă, brațele noi se fabrică din 2013, deci matrițele există deja - că nu s-au montat la noi e altceva - politica Dacia:

                Momentan e o singură chestie care lipseste la X52, modulul de handsfree (keyless entry), restul s-a montat (funcție de țară) tdb, injecție, abs-asr, airbag, uch, gepda, svt(treaker gps obligatoriu în Brazilia), ac-auto(clima sl10), bic(multiplexor), bvr(easy-r), ulc 1.0/1.2/2.0(medianav)
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  Iar pe lângă, ... - că nu s-au montat la noi e altceva - politica Dacia...
                  Exact ca şi politica Dacia faţă de clientul român.

                  Comment


                  • Nu cred ca nu au vrut sa le monteze la noi cat au vrut sa scape de stocurile ramase.
                    Btw stergatoarele aero sunt tot valeo?

                    Comment


                    • Sau poate acesta este răspunsul lor la minunata "infrastructură" pe care o avem.
                      La urma urmei trebuie să-şi scoată de undeva costurile suplimentare calculate din pricina vitezei comerciale de toată jena din România. Nu de alta, dar aproximativ 92-93% din producţie pleacă la export...

                      Şi cum întotdeauna clientul este cel care plăteşte (nicidecum clasa politică), acesta este din păcate răspunsul.

                      Comment


                      • Oare?

                        Toate reperele pentru Dacia ajung la AILN Mioveni apoi pleacă la restul uzinelor, deci piesele sunt deja aici (România).

                        Politica Dacia s-a luat după cererea clientului, a se vedea SL10(bine asta nu e cel mai bun exemplu) dar de obicei e pe modelul pașilor mărunți: LV, apoi punem RVLV, senzori de parcare, Medianav dar fără RVC, apoi punem RVC, mai nou pentru europa se livrează doar cu Medianav Evo (doar doar limitează pierderile din nevânzarea hărților oficiale datorită menavrus - nu le-a ieșit ) etc, etc.

                        Cât costă macaraua electrică cu impuls stânga față? 199e
                        Cât costa macaraua electrică fără impuls stânga? 199e
                        Pe care o montăm în ROmânia, ghici ghicitoare.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Politica comerciala a pasilor marunti (sau tic- tac - toc, cu o cadenta de 2 ani ) nu se aplica numai la Dacia, sunt firme gen Microsoft, Intel, Samsung etc care o aplica, este ceva firesc, depinde de psihologia clientului "cu bani". Pacat ca noi o tara bogata dar cu oameni saraci suntem obligati sa suportam asa ceva, si mai este un dezavantaj: se duce dracului totul - poluarea planetei, incalzirea globala, epuizarea resurelor de apa potabila, etc.
                          Scuze de off.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            Cât costă macaraua electrică cu impuls stânga față? 199e
                            Cât costa macaraua electrică fără impuls stânga? 199e
                            Cu impuls sau fără preţul este acelaşi?

                            Comment


                            • normală
                              807213282R 195,57e+tva

                              cu implus
                              807211440R 195,57e+tva
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Colegul cred ca se refera la care teoretic pretul ar trebui sa fie mai mic: cea fara impuls ar trebui sa fie mai ieftina. Nu este asa?

                                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google