Apropo de scurgerea condensului din cutia aerotermei
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
Collapse
X
-
Cred ca la mine lipseste teava, m-ai facut curios, oare este posibil? Am sa ma uit cu prima ocazie, am pipait mocheta si nu am simtit teava de scurgere.
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Stiu ca este pt condens, aeroterma trage ca un aspirator apa de ploaie, m-am gandit ca daca ajunge in cutia aerotermei, trebuie sa curga pe undeva, cred ca la mine se strange si dispare prin evaporare.
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Miscarea nu apare in legatura cu indcatorul din bord! Apare in momentul (cel putin la mine asa se intampla) in care apesi acceleratia si in momentul in care ridici piciorul de pe acc. Banuiesc ca are legatura cu suportii elastici ai cutiei si motorului si cuplul motorului.Last edited by DannyMC; 3 October 2015, 08:52.
Comment
-
Păi dacă se mișcă motorul normal că se mișcă și timoneria cutiei de viteze, la TCe fenomenul apare doar la turații mari(gen tr II la 6000rpm apoi o frână de motor bruscă) altfel e insesizabil.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
La mine se simte si la mers normal in treapta treia si a patra. De exemplu plec de pe loc, schimb pana la a treia si cand ridic piciorul de pe acceleratie se simte in maneta o zvacnire usoara. Se simte din nou dar in sens invers cand apas din nou acc.
Repet vorbesc de turatii normale de mers prin oras gen 2500-3500 rpm.Last edited by DannyMC; 3 October 2015, 11:55.
Comment
Comment