Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Surpriza neplacuta lampi spate

    Loganul in cauza este un 1.5 dci 90cp echipare Laureate. Azi am vrut sa-i schimb becurile pentru marche-arriere si ceata de pe spate cu versiuni pe led-uri cree. Le-am schimbat si incantat si nerabdator am aprins tot ca sa vad rezultatul...... surpriza!!! Becul pentru ceata spate dreapta nu s-a aprins.... injuraturi... mi-au vandut bec defect... am dat banii degeaba.... Verificat becul, becul bun! Na! Am stricat lampa! Verificat corpul lampii, lampa intacta. La a doua privire, prin comparatie cu lampa din stanga, surprize, surprize!!!!..... din mufa de alimentare a lampii dreapta lipseste firul cu numarul 6 corespunzator becului ceata spate stanga! Iar economia specifica romanilor. Cretinismul masiv rezulta din faptul ca becul cu filament era la pozitie, adica ce au econimisit cu 1.5m de cablu de cupru, au pierdut montand un bec in lampa care nu este alimentat. Traiasca si infloreasca inteligenta romaneasca! Intrebare: la voi e la fel sau numai eu sunt pacalit?

    Comment


    • Asa este la toti cei care detin Logan/Sandero: ceata de pe partea dreapta spate nu functioneaza la masinile care au volan pe stanga. La masinile care au volan pe dreapta, ceata functioneaza doar pe dreapta.

      Comment


      • Cretinismul invocat mai sus nu stiu de care parte se afla, stopurile masinii sunt la fel si pentru masinile cu volan pe dreapta (costa mai mult sa le faca diferite in uzina) unde stopul de ceata e pe dreapta... Cum nu vad ce orgasm ai daca se aprind 2 becuri in spate in loc de unul cand e ceata (eu stau in masina cand e ceata nu ma uit de afara la masina), logic ca s-a facut economia si la cablaj care e diferit intre volan dreapta si volan stanga.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • @einstein1984: Cretinismul se refera la faptul ca au facut economie la fir si cu toate astea au montat becul in lampa, desi evident, puteau sa faca economie si la bec. Sunt curios, de ce te-ai simtit ofensat de apreciere? Lucrezi la Dacia? In cazul asta, sugereaza-le sa scrie in manual ca are un singur bec de ceata pe spate si pot sa nu-l mai monteze. Mai fac economie inca 3 lei la fiecare autoturism.

          Comment


          • E bec de rezerva :P

            Comment


            • Faptul că merge doar ceata pe stânga spate iar pe dreapta NU ai fir, se știe din decembrie 2012!

              Economia s-a făcut la 7m de cablu și 3 papuci.

              Utilitatea celor 2 becuri de ceață spate? Rol antidebilizator pentru cei ce dau flash-uri aiurea
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                Asa este la toti cei care detin Logan/Sandero: ceata de pe partea dreapta spate nu functioneaza la masinile care au volan pe stanga. La masinile care au volan pe dreapta, ceata functioneaza doar pe dreapta.
                Exista o explicatie logica pentru asta.
                La farurile unei masini cu volanul pe stanga, daca ti se arde un bec, unde ar trebui sa fie cel functional? Pe dreapta?
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Ca sa puna un singur bec insemna ca masinile de UK, Malta, Cipru sa aiba referinte diferite de stopuri. Stii cat costa diversitatea intr-o uzina, sa ai mai multe piese intre care sa alegi cand montezi (evident ca nu, altfel nu mai discutam aici asta)? Eh, nici nu o sa aflii, insa se pare ca e mai mare decat costul unui bec X numarul de masini produse la Pitesti.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Am avut si un Daewoo Matiz. Acolo am inteles logica, lampile pe spate erau mici, nu aveau loc si becuri pentru ceata si pentru marche-arriere, motiv pentru care pe stanga era becul pentru ceata, pe dreapta becul pentru marche-arriere. Era simpatic, ca o semnatura. Dar in cazul Loganului? Care este ratiunea? Au prevazut din proiectare becuri simetrice, au placa de prindere a becurilor cu circuite electrice complete (soclu bec, traseu electric), monteaza pana si becul in soclu, dar fac economie la 7 m de cablu si 3 papuci (conform cu torquemada). Ce este cel mai deranjant este sentimentul ca sunt pacalit. Am cumparat versiunea de echipare cea mai scumpa cu gandul ca voi gasi toate echipamentele complete. Iata ca NU sunt, si "economia" e facuta la niste detalii pana la urma, dar suficient incat sa-mi creeze sentimentul ca am fost pacalit. Din punct de vedere al consumului, performantelor, aspectului exterior si interior sunt foarte multumit, insa apare cate un "aranjament" de genul asta care imi da senzatia ca Dacia da cu bata in balta si isi bate joc de client. Ca sa fie sentimentul complet ar trebui sa mai aflu ca versiunile care se vand in strainatate la acelasi nivel de echipare, au acel bec de ceata functional si pe dreapta. Apropos, aveti idee? Versiunile vandute in Franta, Germania, Italia, etc. au acel bec functional?

                    Comment


                    • Când ai ridicat mașina ai observat că nu merge becul de ceață dreapta spate? (eu știam de problemă când am ridicat mașina, iar dealerul îmi explica că e ars becul asta până i-am atras atenție că nu e fir pe partea aia)

                      Pe lângă 3 papuci și 7m, e și problema blocului de lumini ce nu ține decât 21w pe ceață spate.

                      Deci volan pe stânga ai ceață doar spate stânga, volan pe dreapta ai ceață pe doar dreapta spate
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Nu am observat. Mirosul ala de masina noua are un efect criminal asupra mea.... Cred ca si daca lipsea motorul ar fi durat ceva pana sa observ... Si in concluzie.... nu prea e bine sa conectez al doilea bec... Desi cred ca merg inlocuite cu versiuni pe led-uri care insumate sa nu depaseasca 21W.

                        Comment


                        • Ba da, dar trebuie modul, cu + din + de remorcă, exact ce am și eu de 1,5ani.

                          Papuci(sunt molex) se găsesc, mai simplu e să cauti o mufă completă cu fire
                          Last edited by t0rquemada; 18 February 2016, 19:10.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Deci Dacia a facut economie si la blocul de lumini, montand unul mai slab.

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              La farurile unei masini cu volanul pe stanga, daca ti se arde un bec, unde ar trebui sa fie cel functional? Pe dreapta?
                              Se pare ca da. Tocmai ce am venit din oras si pe o distanta de doar 500 metri am vazut 3 masini (2 Dacia Logan si un Renault Fluence) care aveau volan pe stanga si carora le functiona faza scurta doar pe partea stanga. Pe dreapta aveau aprinsa doar pozitia.

                              Restul lamuririlor pentru ceata spate le-a oferit torq.
                              Last edited by Crs. Sandel; 18 February 2016, 20:08.

                              Comment


                              • Exsita Logan/stepway II cu acesta optinune??

                                text manual :
                                Aprindere lumini de avarie
                                În funcţie de vehicul, acestea se pot aprinde în caz de decelerare puternică

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google