Poate sunt persoane care nu au timp/chef sa citeasca acel manual, nu inteleg de ce atata inversunare. Daca tineti neaparat uite va zic una care nu este in manual: masina nu a venit cu etrieri standard de logan, asa e mai bine?
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
Collapse
X
-
Asa e mult mai bine.
Nu trebuie sa te superi. Foarte frumos din partea ta ca ne-ai spus ce ai descoperit. Sunt unii pe aici care "le stie" pe toate. Sunt convins ca sunt mai multi cei care n-au citit manualele (al masinii si al radioului) decat cei care le-au citit.
Nu toata lumea stie/stia de functia aia.
Comment
-
Originally posted by M.FLORIN View PostPropun asa modificam titlul topicului ... Lucruri pe care nu le-ati descoperit inca la noul logan ... IN AFARA DE CELE PREVEZUTE IN MANUALUL DE UTILIZARE.
....."
Comment
-
M.Florin a fost primul posesor de Logan II (fabricație decembrie 2012, ca și mașina mea și încă vreo 3) de pe forum și tot el a reușit să scaneze un manual, după care urlă toți că nu e online, ăla de hârtie fiind câh.
Din 64 de pagini 54 sunt de umplutură (asta ca să fiu politicos) realizată de utilizatori prea comozi să citească 3 pagini din manual sau, mai grav, de utilizatori ce confundă topicul cu unul de la cafenea.Last edited by t0rquemada; 5 March 2017, 23:19.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by M.FLORIN View Post...
Eu am fost primul utilizator care si-a facut manualul ferfenita pentru a putea scana si a avea manualul in format .pdf.Originally posted by t0rquemada View PostM.Florin a fost primul posesor de Logan II (fabricaie decembrie 2012...Last edited by Fanez; 5 March 2017, 23:48.
Comment
-
Păi e simplu, dacă citeai manualul până la coperta spate aflai că, doar vesiunea 2012 avea descrisă semnalizare cu impuls și geamuri cu impuls ulterior dispărut(datorită reclamațiilor că "nu sunt" la VC). A reapărut în manualele pentru X52 ph2Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
cine doreste...se serveste...
1. cartea de salvare Logan II_FR
2. cartea de salvare Logan II_RO
3. instructiuni utilizare LOGAN II 35269 (creat 24.07.2015, modificat 24.10.2016)
https://drive.google.com/file/d/0B-s...ew?usp=sharing
Comment
-
Absolut inutile, pompierii (descarcerare + smurd) fac destul de des exerciții pe X52 și X79 în plus cărțile sunt pline de erori : ai 2 amortizoare pe gaz la capotă și 2 la portbagajul Loganului ?!Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
1. Ar fi interesant cine poate verifica referinta interna RSE FAD L52 Ph1 et Ph2 2016 v.2 cu punere pe "piata" in 02/12/2016
2. Nu cred (de principiu) ca acele amortizoare pe gaz (telescoape) ar fi "impedimente majore" pentru ISU / SMURD, chiar daca sunt 2 sau 100...
3. Zonele critice ar fi acele parti in care exista o ridigizare / ramforsare a caroseriei, acestea daca se confirma cu cele din foto...
Oricum ele sunt bine venite, dar nu cred ca sunt asa pline de "erori" mai ales ca sunt "made in France"...cine stie oare!?.. Poate da poate nu.
Chiar si cele din Germania Duster II (care sunt tot Made in France) confirma o ridigizare a acestuia. Deci? Chiar si ei sa "păcălească" pe oricine?Attached FilesLast edited by McDan; 7 March 2017, 15:20.
Comment
Comment