Normal! Dar este și mai ieftină decât L1! Și la achiziție și la mentenanță!
Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan
Collapse
X
-
Originally posted by Fanez View PostLogan 2 are fiabilitate de L2, n-are cum sa aiba fiabilitate de alta masina.
Eu am descoperit ca atunci cand directionezi aerul in habitaclu are mai multe pozitii decat cele desenate. Sunt trepte intermediare si se simte.
@ tipicarul la piese e mai scumpa deoarece e model nou. asa au fost toate la inceput, apoi preturile au continuat sa scada.
si nu e mai scumpa decat L1, doar are ceva dotari in plus care se platesc, dar nu inseamna ca si functioneaza bine acele dotari.
acum platesti navigatie, esp, ceva airbaguri in plus, cutie de viteze ca a ta, despre care n-am auzit lucruri bune...etc
eu unul n-as merge pe cutia "automata" de pe logan.
https://www.4 tuning.ro/inovatii-auto/am-condus-dacia-logan-cu-transmisie-automata-cum-functioneaza-cutia-pilotata-easy-r-de-la-dacia-30691.html
Comment
-
Eu nu mă refeream la piese ( reparații), mă refeream la consumabile (mentenanță). Cea mai mare parte sunt în garanție, deci piesele
ar trebui sa le plătească Dacia. Nu prea mă dau în vânt după profesionalismul de la fortiuning! N-am zis că este mai scumpă decât L1!Last edited by tipicarul; 24 March 2017, 01:46.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postaia fiindca in logan intra aerul de peste tot. ce trapa ?! aia e vax albina. loganul beneficiaza de aer "dolby surround".
@ tipicarul la piese e mai scumpa deoarece e model nou. asa au fost toate la inceput, apoi preturile au continuat sa scada.
si nu e mai scumpa decat L1, doar are ceva dotari in plus care se platesc, dar nu inseamna ca si functioneaza bine acele dotari.
acum platesti navigatie, esp, ceva airbaguri in plus, cutie de viteze ca a ta, despre care n-am auzit lucruri bune...etc
eu unul n-as merge pe cutia "automata" de pe logan.
https://www.4 tuning.ro/inovatii-auto/am-condus-dacia-logan-cu-transmisie-automata-cum-functioneaza-cutia-pilotata-easy-r-de-la-dacia-30691.html
Chiar link-ul pe care l-ai dat ca exemplu contrazice parerea ta.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Comment
-
P.S. nu vorbesc strict "din auzite", am fost la test-drive si am testat-o vreo 30 minute in toate regimurile.
Singurul mic "hic-up" e la senzorul de kick-down, in 2 trepte:
- daca o accelerezi mai tare, retrogradeaza o treapta ca sa-ti dea cuplu si se simte chiar ok, deloc deranjabil;
- in schimb, daca apesi pedala la podea, retrogradeaza 2 trepte si intr-adevar, te smuceste un pic... dar pana la urma, sa fim seriosi, cam asta se intampla si la o manuala, daca cobori dintr-odata 2 trepte.
In rest, schimba chiar frumos vitezele... nu la nivelul unei cutii automate cu dublu ambreiaj, dar la 500 Euro, e mai mult decat decent.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Originally posted by B997NDL View Postdar cum e aia, sa tragi mereu frana de mana, neexistand "neutral".
si n-am incredere intr-o cutie "automata" inventata de romani. o struto-camila.
s-ar putea ca timpul sa scoata la lumina multe defecte.
Cum am mai zis, la 500 Euro nu poate sa aiba toate functiile uneia de 1000+ coco. E un compromis cu care multi s-au impacat deja linistiti... parca mai tare te doare mana sa dai vreo 30 bulioane in plus decat sa tragi frana de mana de cateva ori.
Cat despre fiabilitate, timpul va decide... dar sincer, nu mi-as face griji.
Asa era lumea reticenta si la aparitia motoarelor 0.9 TCE, si totusi, dupa 5 ani deja, inca n-am auzit de ceva probleme grave la ele.
Ca si contra-exemplu, vezi motoarele 1.2 TSI din grupul VAG (Volkswagen, Skoda) lansate prin 2010: din primul an, au avut numai probleme, in special cu distributia... mda, se intampla si la case mai mari.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postdar cum e aia, sa tragi mereu frana de mana, neexistand "neutral".
si n-am incredere intr-o cutie "automata" inventata de romani. o struto-camila.
s-ar putea ca timpul sa scoata la lumina multe defecte.
Pentru unii tot ce-i românesc, pute!
Daca aveți mirosul atât de fin, mergeți sclavi pe plantație la italieni! Kktul ălora va miroase a lavanda!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postdar cum e aia, sa tragi mereu frana de mana, neexistand "neutral".
si n-am incredere intr-o cutie "automata" inventata de romani. o struto-camila.
s-ar putea ca timpul sa scoata la lumina multe defecte.
Tehnologia exista de ceva timp; de exemplu, Peugeot si Citroen le-au folosit pe modelele lor inca din 2010.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Comment
-
Originally posted by ViperX View Post@B997NDL: man, Easy-R chiar e o cutie decenta si pana acum n-am auzit lucruri rele despre ea...
Chiar link-ul pe care l-ai dat ca exemplu contrazice parerea ta.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Cat despre fiabilitate, timpul va decide... dar sincer, nu mi-as face griji.
Last edited by mr.K; 24 March 2017, 09:21.
Comment
-
Mda, L2 arata mai bine ca L1, dar a pierdut la fiabilitate, asta e clar, nu are rost sa ne imbatam cu apa rece. Iar cu Easy-R, deja s-a schimbat un ambreaj pe garantie dupa cateva mii de km si la altii trepideaza, situatia nu este tocmai roz. Fiecare vede ce vrea si nu ii poti schimba parerea, chiar daca e neagra, el tot alba o vede, ca in filmul ”doua lozuri”.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postdar cum e aia, sa tragi mereu frana de mana, neexistand "neutral".
~~~
Ar fi interesant la discutia asta cu cutia Easy-R o statistica: cati au avut probleme din multele exemplare vandute. Altfel vorbim de cateva cazuri razlete ce nu reprezinta neaparat o regula.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
cu o mica mentiune aris, dpmdv e o masina fiabila L2, eu sunt multumit ... Consider ca beneficiez de multe chestii, ma consider si norocos in acelasi timp ca nu am nicio problema din cele cu care se confrunta colegii nostri pe forum ... Doar o sterg de praf
Am doar 10mii km ce-i drept, astept sa vad cand or incepe si pe capul meu belele
Comment
-
@gugu, daca o tii in garaj pe post de bibelou, normal ca nu ai probleme, ia incepe sa circuli cu ea si apoi om mai vedea. La 50000 km am schimbat si burduful la cutia de viteza, acu trebuie sa vad de unde vine scartaitul la ambreaj ca sa-l ung .
Comment
-
"Fleacuri" de genul dupa 50kkm imi apare o picatura de ulei pe la burdufurile de planetare sunt probleme consacrate si la masinile Renault, si la alte marci celebre si scumpe, nu numai la Dacia!
Decat sa duc masina la dealer ca sa-mi schimbe pe garantie burduful de planetara si sa consatat ca imi goleste uleiul din CV intr-un bidon taiat de apa ud/murdar, dupa care sa mi-l puna asa contaminat la loc in cutie, mai bine circul cu burduful ala plangaretz si am grija sa nu scada nivelul in cutie pana iese din garantie, dupa care il schimb la un service de incredere sau mi-l schimb singur!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
Comment