Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cazul meu: sunt momente in care merg undeva si copilul adoarme in scaunel, ultimul lucru de care am nevoie este ca la un mers cu spatele sau parcare este sa se auda bip-ul de activare a senzorilor sau mai rau....bip-ul de apropiere de alta masina. Prefer sa se trezeasca la destinatie sau cand se satura de somn.
    Este o situatie in care m-am bucurat ca au pus butonul chiar si la mașinile care nu vin din fabrica cu carlig de remorcare.

    Cat despre functia "comfort" ... Cat de curand cred ca ii voi da shut down sau voi demonta stergatorul, acum pana nu imi zgarie prea tare luneta. Conducand duba des mi-a iesit din reflex sa mai urmaresc oglinda centrala si nu ma ajuta la nimic acel stergator.

    Comment


    • Fabrica nu monteaza carlige..
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Am dezactivat funcția ștergere spate, ca îl auzeam de fiecare data când dădeam cu spate, mai și scârțâia, praf cât încape pe lupa. În general ma ghidez după oglinzile laterale când fac manevra cu spatele.
        @sadicu, mai ușor cu critica la adresa posesorilor, ca nu ai acțiuni la Dacia și nici nu o poți face imaculata, cu defecte/fără defecte asta e mașina.

        Comment


        • aris86 evident ca nu am actiuni la Dacia si niciun interes, ba am si mentionat si eu niste defecte care ma nemultumesc destul de tare dar parca prea nu ne convine nimic.

          Nu mai comentez pe subiectul asta ca nu sunt dealer Dacia dar ar trebui sa ne uitam si la noi.

          Comment


          • Am trecut de 12000Km , intru in parcare cu fata si ies intotdeauna cu spatele , ceea ce presupune ca stergatorul de luneta a functionat la maximum. In urma discutiilor de aici am coborat la masina , mi-am pus ochelari maritori , am inspectat luneta din mai multe unghiuri si... surpriza placuta , nu am observat zgarieturi . Prin spatele masinii mele mereu trec copii si oameni in varsta cu auzul si vederea slaba la distanta foarte mica . Unghiurile moarte din spatele masinii raman in continuare chiar daca avem senzori acustici si camera de recul . Mi s-a intamplat sa opresc la o palma de un asemenea trecator . Acum , ca tot patitul , ma intorc aproape cu totul si privesc cu mare atentie in spate .
            A te increde totalmente in cele cinci simturi exista un risc , acestea nu vor functiona intotdeauna perfect . Prevederea si suspiciunea este foarte importanta .
            Respectiva functie ,confort, a fost activata pentru cei mai putin atenti , pentru cei mai uituci , pentru cei foarte grabiti, pentru cei cu vederea mai slaba , etc , nu pentru noi cei de fata care avem calitati la superlativ. Intotdeauna trebuie sa tii cont de veriga slaba . Asta au facut inginerii respectivi activand functia.
            Eu nu as dezactiva nicio functie de pe masina fiindca...este un bun castigat.
            Last edited by georgstelsib; 14 February 2018, 11:08.

            Comment


            • Eu acesta functie pe un scenic fara senzori de ploaie
              Dar stergatorul pe spate se actioneaza numai daca am pornite stergatoarele pe fata
              Cred ca puteau face acelas lucru si la Dacia
              sigpic

              Comment


              • Bine spus si la fel de bine a zis si t0rquemada, daca nu are nu e bun, daca are nu e bun.
                Am Clio productie 2006 are acusi 250.000 km si nu are zgarieturi pe luneta de la stergator.
                Asa este natura omului, niciodata nu va fi multumit de ceea ce are.
                Pentru cei cu frica de zgarieturi aplicati ceara auto pe luneta tineti masina la soara pana se usuca ceara dupa care indepartati ceara uscata cu o carpa din bumbac. Pe geam va ramane un strat de ceara care il va proteja impotriva mizeriei.
                Se poate face si pentru parbriz, ajuta foarte bine in acele momente cand ploua marunt.

                Comment


                • Originally posted by stoicanu View Post
                  Eu acesta functie pe un scenic fara senzori de ploaie
                  Dar stergatorul pe spate se actioneaza numai daca am pornite stergatoarele pe fata
                  Cred ca puteau face acelas lucru si la Dacia
                  Asta am zis si eu.

                  Utila e in conditiile in care porneste cand vrea soferul, nu sa rascheteze luneta pe uscat.
                  In lipsa unui senzor, ar trebui sa mearga stergatorul din fata doar cand dai drumul la stergatoare fata. Idem, si pentru sprituitoarele de la faruri, nu ca Dacia o sa aiba asa ceva in urmatorii 100 de ani.
                  sadicu n-a vrut sa priceapa.
                  Last edited by mr.K; 14 February 2018, 12:44.

                  Comment


                  • Niciunul nu a observat că, la X52, funcția are alt comportament:

                    -dacă ai folosit ștergătoarele față, apoi timp de 10 minute la cuplarea marșarierului pornește ștergătorul spate pentru o cursă

                    Pe original, adică cu senzor de ploaie, comportamentul e :

                    -dacă ai folosit ștergătoarele față, apoi timp de 10 minute, dacă plouă, la cuplarea marșarierului pornește ștergătorul spate pentru o cursă

                    Este lăsată activă funcția din considerente de cost, contabilul având mai multă putere decât proiectantul
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Eu personal sunt adeptul a cat mai multe functii care sa-ti faca viata mai sigura si mai frumoasa la volan . Chiar daca aceasta presupune consum energetic si uzura de componente . De altfel acesta este si trendul. Dar , fiindca exista si un mare dar, toate acestea sa fie optimizate si sa functioneze automatizat , adica fara interventia directa a soferului . De ce spun asta ? In cabina unei masini nu trebuie sa ne simtim ca in carlinga unui avion , coplesiti de multitudinea de butoane si parghii. Atentia noastra distributiva are limite , difera foarte mult de la individ la individ si ar trebui sa fie directionata prioritar catre conducerea masinii in trafic , nu catre actionarea diferitelor butoane .
                      Last edited by georgstelsib; 14 February 2018, 14:09.

                      Comment


                      • Cum ar fi ESP OFF.
                        Din economie, Dacia a eliminat si butonul asta. De fapt, nici nu l-a pus, ziceam de eliminat pentru ca exista pe Renault.

                        Comment


                        • Draga coleg , nu cred ca circuli in conditii mai speciale ca mine , in zona de munte cu ninsori abundente si pe drumuri unde merge uneori doar calul iar prapastia este undeva la 30 cm de tine. Cu ESP-ul On am urcat (acum cateva zile) unde a urcat doar calul cu o caruta usoara , si doua Suzuki Samurai 4X4. . Acel hulit ASR si ESP nedecuplabil de catre "maestii volanului " de pe site-ul nostru m-au ajutat sa ajung unde am avut nevoie . Mentionez ca Stepway-ul meu este echipat cu pneuri CrossClimate , la fel de hulite de catre cei care nu le au. Am impins le deal masini nemtesti cu cauciucuri dedicate de iarna , dar fara folos . Eu am mers "triumfator" cu pedala la fund in treapta I , dar cu viteza foarte mica ( de ziceam ca acusi acusi se opreste motorul ) fiindca ASR-ul nu permitea accelerarea si patinarea rotilor. Nu mai spun de ESP , cat te bucura ca nu-ti permite sa o iei spre prapastie.
                          Va spun doar atat . Teoria -i teorie dar totusi practica e practica . Si asta conteaza .Restul sunt elucubratii de birou . Nu v-as dori ca sa va tataie fundul in situatii limita . Ce vreau sa va transmit ? Inginerii proiectanti sunt mult mai destepti decat noi utilizatorii. Si asta spre norocui nostru fiindca se adreseaza in special soferilor cel mai putin dotati si mai ales a situatiilor limita.
                          Dar noi, noi suntem cei mai grozavi soferi , noua nu ni se poate intampla nimic rau . Asa este ? Sau poate nu-i asa .
                          Last edited by georgstelsib; 14 February 2018, 17:43.

                          Comment


                          • Eu n-am putut sa ies de pe malu girlii am fost la picnic si am chemat din sat un om cu un cal sa ma scoata de acolo n-am iesit cu motoru nu se tura sa pot iesi. Experienta de ESP trebuie sal elimin complet stiti cumva cum ?

                            Comment


                            • Sunt perfect deacord cu georgstelsib.
                              @george.sce...ai tractiune mai buna cand nu rupi aderenta. Turația motorului e irelevanta. Aderenta insa e....
                              Motivul pentru care tu nu ieșeai la liman nu era asr-ul.

                              Comment


                              • Multi ani de soferie am scos masina din zapezi noroae prin balans inainte inapoi si am iesit sint sofer profesionst atestat ca acum cu loganu asta niciodata nu mia-m imaginat sa ies tras de cal !
                                intrebarea ramine cine scoate ESp definitv sa nu mai stu de el ? face careva ? se poate ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google