Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta-i chiar tare! Pana acum erai revoltat ca nu poate fi dezactivat pentru excursii pe malul garlei si acum ne ceri sfatul?
    Eu ma inscriu primul la cuvant si te sfatuiesc sa nu-l dezactivezi. Ce incredere crezi ca ar avea clientii tai intr-un taximetrist care renunta de buna-voie la sistemele de siguranta ale masinii?
    Last edited by gabrieln1960; 15 February 2018, 14:22.

    Comment


    • In caz de vreun incident in trafic si se constata ca ai intervenit la siguranta masinii, esti bun de plata. Eu zic ca nu e cazul sa risti.

      Comment


      • la accidentele usoare se uita dracu' la starea masinii. daca se lasa, Doamne ferste, cu victime, alta e discutia cu esp off cand fabrica n-a prevazut posibilitatea asta.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Accident ne-accident ideea e ca sunt prea multi "ingineri" de ocazie. "Am gasit un baiat care spune el"...stii proverbul ala nu e prost cine cere e prost cine da. La tine e mai rau ca te joci cu viata persoanelor care se urca in taxi la tine fara sa stie.
          Nu e vorba neaparat de ESP e vorba de gandire...

          Comment


          • Asa cum spuneam, eu le-as lua certificatul de inmatriculare celor care fac asa ceva.

            In CA, daca depasesti viteza legala cu 30 km pe ora iti confisca masina. Oare acolo ce se intampla daca dezactivezi sistemele de Securitate?

            Comment


            • daca s-ar salta taloanele fumegatorilor pe roti si alora fara frane, cu joc de 45 de grade la volan, sa vezi cum creste calitatea transportului. adio aglomeratii, adio poluare, scade si nr de accidente, pt ca o parte din aia cu trotinete cu motor conduc in conformitate cu starea masinii, jalnic.
              ps: confiscarea, ca idee, incalca dreptul la proprietate, atata timp cat n-ai vatamat/omorat pe nimeni. in schimb poti sa dai amenzi mai mari si suspendarea permisului. si ca sa vezi ce ti-e romanul, sa avem salarii mari, dar amenzile sa nu creasca mergi, frate, normal si n-o sa iti dea nima' amenzi...
              Last edited by Seba; 15 February 2018, 16:24.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Seba , legi avem problema e ca nu prea se aplica. Sau se aplica cand se vrea si pentru cine se vrea.
                Si eu as merge pe amenzi usturatoare.Mai ales in situatia actuala cand au scos taxa de mediu (nu discut ca era sau nu legala) si acum se plang de trafic si poluare in centru Bucurestiului.

                on topic si fara flame
                Last edited by IancuMIC; 15 February 2018, 18:33.

                Comment


                • Originally posted by george.sce View Post
                  Multi ani de soferie am scos masina din zapezi noroae prin balans inainte inapoi si am iesit
                  Am scos de curand un Seat Leon (nici macar nu era al meu, nu eram obisnuit cu el) din zapada. Cu ASR-ul deconectat nu se clintea. Cu el conectat 'murea' motorul, dar se clintea putin. Am facut balans. Ce anume la ASR te impiedica sa faci balans?

                  Cu Sandero inca nu m-am blocat, da, exista senzatia ca moare motorul, dar pleaca pana la urma. E adevarat ca am cauciucuri bune (Continental TS860). Dar si vara, la Vadu, cu Continentalurile de vara, nu am avut absolut nici o problema sa ies de pe nisip (nu eram pe plaja, ci langa), dintr-un loc din care multi au avut nevoie sa fie impinsi. Si da, a intrat ASR-ul.

                  EDIT: a nu se intelege ca Sandero e mai bun decat Seat Leon, ci ca am avut grija sa nu-l blochez

                  Comment


                  • Ca sa revin on topic, cred ca e on topic, am descoperit ca Loganul meu merge singur in treapta a-2 si chiar a-3. Adica las in viteza si iau piciorul de pe acceleratie si ambreiaj si merge constant la 1000 turatii. Am vazut acelasi comportament la L1 Ph1. Probabil e normal dar nu stiam.

                    Comment


                    • Nu numai ca merge dar o fii surprins sa vezi ca si urca putin, de exemplu pe un pod. Sa vezi ce frumos isi schimba motorul turatia fara sa apesi pe nimic. Chiar si cand schimbi viteza si nu apesi acceleratia se tureaza singur si isi ia un pic de viteza. Asta la Diesel, nu la benzinara "proprie si personala".
                      Last edited by gabrieln1960; 15 February 2018, 18:53.

                      Comment


                      • Nu am testat decat putin pe Loganul meu. Mi s-a parut ciudat. Care ar fii motivul pentru acest comportament? ma gandesc ca e de super ajutor pentru incepatori

                        Comment


                        • Turatia de rulaj (ce nu permite motorului sa moara cu pedala in punctul zero; turatia de ralanti plus o corectie de cativa zeci sau sute de rpm) este explicatia si functioneaza pe drum drept sau atata timp cat forta generata (cuplul) de aceasta turatie de rulaj este suficienta sa impinga masina. La diesel merge si in panta putin din cauza cuplului mai mare la turatii mici.

                          Sent from my Mi A1 using Tapatalk
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Originally posted by sadicu View Post
                            Ca sa revin on topic, cred ca e on topic, am descoperit ca Loganul meu merge singur in treapta a-2 si chiar a-3. Adica las in viteza si iau piciorul de pe acceleratie si ambreiaj si merge constant la 1000 turatii. Am vazut acelasi comportament la L1 Ph1. Probabil e normal dar nu stiam.
                            eu merg la ralanti cu masina cu 1 si a 2, cu 750 rot/min.

                            Comment


                            • Pânză de păianjen și far cu condens. Aveți idee cum as putea sa iau pânză din far.



                              Aveți grija ce piese puneți pe mașină.

                              Comment


                              • daca a trecut garantia ia-ti alt far.
                                sau il reconditionezi cu mina ta: tre` sa-i dezlipesti masticu`, cureti si resigilezi. cu multa rabdare, pistol de aer cald, cureti bine, aplici un mastic bun si presare exacta. rezultatul nu o sa fie garantat-pozitiv.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google