If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cateva exemplificari:
claxon,aerator,oglinda ext, comenzi portbagaj&benzina, reglaj H faruri, lampa torpedou, capac oglinda parasolar, buson vas spalator parbriz
La busonul vas spalator parbriz nu este nici o diferenta,ceea ce se vede acolo este de fapt un rezervor de benzina ptr pornirile la rece,ei folosesc mult etanol si acela face figuri la pornire.
in engleza "mea": cooling system-reservoirs-exhaust system-engine mounting/fuel tank = sistem de răcire-rezervoare-sistem evacuare-montare motor / rezervor de combustibil: eu am dedus ca aceasta imagine se gaseste la capitolul "sistem de racire-rezervoare-sistem evacuare..."
mai mult la cat de mare este acel rezervor din imagine si avand in vedere ca o parte este pentru solutia de parbriz( eu vad si o pompa pentru rezervorul de parbriz in imagine) si cealalta parte ar fi pentru benzina pai inseamna ca faci 5-10 porniri si trebuie sa mergi in pompa sa alimentezi ca sa poti porni pe benzina.....parerea mea ca nu cred ca este un rezervor suplimentar pentru combustibil(benzina) necesara la pornirea in sezonul rece,poatre totusi ma insel
renaultlag2 a explicat destul de clar, eu am comfirmat prin poza.
Ce tu (probabil) nu stii e ca la X52 rezervorul ala are peste 4L, asa ca din cel putin 1L (poate are alta impartire) din el pentru benzina iti asigura o autonomie destul de mare (ca numar de porniri).
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
cred ca pornirea pe benzina se face doar cand e mai rece afara - nu cred ca e folosit in Brazilia de ex. dar e necesar la masinile pe ethanol ca si back-up (nu poti presupune cand faci masini ca acestea sunt utilizate tot timpul in climat cald)
Pacat ca nu avem preturi la benzina ca in spania. E85ul e ieftin, insa treuie si masina sa stie sa mearga cu asa ceva. Si oricum consuma mai mult cu ala deci economia reala posibil sa fie mai mica.
Brazilienii folosesc etanol sau benzina , ca pretul la etanol fluctueaza functie de productia agricola si poate fi mai scump decat benzina. De aia masinile lor pot rula pe etanol 100%, benzina sau amestec, insa cum ziceau colegii la rece pe etanol e un injector suplimentar de benzina in corpul clapeta pentru pornire.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Nu exista in statiile de alimentare etanol 100%, este un amestec de etanol max 85 % ( de aici si numele de E85 ) si restul benzina 15%. ( asa zisul flex-fuel )
Motorul K4M-696 al meu e flex-fuel, merge cu amestec ethanol benzina de la 50%-50%, pina la 85%-15% etanol benzina accepta asa ceva in rezervor, nu are compartimente diferite pentru benzina si etanol separate.
Nu se vinde etanol pur 100% ca s-ar folosi in loc de tuica
Tragi o gura de la pompa sa verifici calitatea, inainte de a alimenta.
In Indycar foloseau methanol, usor de stins cu apa dar ardea cu flacara invizibila. Ala nu era bun de baut, ca provoaca pierderea vederii.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment