Urmeaza Logan 2 Cu 1.2 TCE 125 CP???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cateva exemplificari:
    claxon,aerator,oglinda ext, comenzi portbagaj&benzina, reglaj H faruri, lampa torpedou, capac oglinda parasolar, buson vas spalator parbriz
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • In ultima poza vad stergatoare aero?

      Comment


      • Vezi bine
        Super bine arata volanul, are si "galme" pronuntate

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          Cateva exemplificari:
          claxon,aerator,oglinda ext, comenzi portbagaj&benzina, reglaj H faruri, lampa torpedou, capac oglinda parasolar, buson vas spalator parbriz
          La busonul vas spalator parbriz nu este nici o diferenta,ceea ce se vede acolo este de fapt un rezervor de benzina ptr pornirile la rece,ei folosesc mult etanol si acela face figuri la pornire.

          Comment


          • Se pare ca e un rezervor cu 2 compartimente.
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • oare nu este al doilea rezervor ptr spalare faruri?
              live to ride

              Comment


              • Stai prost cu engleza? Ai descrierea pe poza.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • in engleza "mea": cooling system-reservoirs-exhaust system-engine mounting/fuel tank = sistem de răcire-rezervoare-sistem evacuare-montare motor / rezervor de combustibil: eu am dedus ca aceasta imagine se gaseste la capitolul "sistem de racire-rezervoare-sistem evacuare..."
                  mai mult la cat de mare este acel rezervor din imagine si avand in vedere ca o parte este pentru solutia de parbriz( eu vad si o pompa pentru rezervorul de parbriz in imagine) si cealalta parte ar fi pentru benzina pai inseamna ca faci 5-10 porniri si trebuie sa mergi in pompa sa alimentezi ca sa poti porni pe benzina.....parerea mea ca nu cred ca este un rezervor suplimentar pentru combustibil(benzina) necesara la pornirea in sezonul rece,poatre totusi ma insel
                  live to ride

                  Comment


                  • renaultlag2 a explicat destul de clar, eu am comfirmat prin poza.

                    Ce tu (probabil) nu stii e ca la X52 rezervorul ala are peste 4L, asa ca din cel putin 1L (poate are alta impartire) din el pentru benzina iti asigura o autonomie destul de mare (ca numar de porniri).
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • cred ca pornirea pe benzina se face doar cand e mai rece afara - nu cred ca e folosit in Brazilia de ex. dar e necesar la masinile pe ethanol ca si back-up (nu poti presupune cand faci masini ca acestea sunt utilizate tot timpul in climat cald)
                      RTFM

                      Comment


                      • Pacat ca n-avem bioetanol si pe la noi. Afara-i tare ieftin. Pe langa Franta, in jurul a 1.1 euro, comparativ cu 1.7 benzina.

                        Comment


                        • Pacat ca nu avem preturi la benzina ca in spania. E85ul e ieftin, insa treuie si masina sa stie sa mearga cu asa ceva. Si oricum consuma mai mult cu ala deci economia reala posibil sa fie mai mica.
                          Brazilienii folosesc etanol sau benzina , ca pretul la etanol fluctueaza functie de productia agricola si poate fi mai scump decat benzina. De aia masinile lor pot rula pe etanol 100%, benzina sau amestec, insa cum ziceau colegii la rece pe etanol e un injector suplimentar de benzina in corpul clapeta pentru pornire.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Nu exista in statiile de alimentare etanol 100%, este un amestec de etanol max 85 % ( de aici si numele de E85 ) si restul benzina 15%. ( asa zisul flex-fuel )

                            Motorul K4M-696 al meu e flex-fuel, merge cu amestec ethanol benzina de la 50%-50%, pina la 85%-15% etanol benzina accepta asa ceva in rezervor, nu are compartimente diferite pentru benzina si etanol separate.

                            Nu se vinde etanol pur 100% ca s-ar folosi in loc de tuica

                            Comment


                            • Se vinde in brazilia, insa desigur ca e denaturat.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Tragi o gura de la pompa sa verifici calitatea, inainte de a alimenta.
                                In Indycar foloseau methanol, usor de stins cu apa dar ardea cu flacara invizibila. Ala nu era bun de baut, ca provoaca pierderea vederii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google