Urmeaza Logan 2 Cu 1.2 TCE 125 CP???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by mr.K View Post
    Ziceam doar ca ai pornit sa ne demonstrezi ceva legat de Fabia, ti s-a dat replica si apoi ai trecut la Caddy. Logic, urma Crafter. Sigur astea sunt mai scumpe si in varianta fara AC fata de un Logan 2 full.
    si asta cu "logan full" e de poveste! loganul full e tot chel !

    einstein te-am lamurit ca la rapid se dezactiveaza Drl`u? ca nu ai mai zis nimic!
    Keep walking...

    Comment


    • #47
      Ma rog, full in acceptiunea Dacia.

      Comment


      • #48
        Loganul de-l am acum e ultima Dacie pe care o mai cumpar multa vreme de acum incolo. Sper sa nu se considere flame cum am vazut ca le place antevorbitorilor sa catalogheze.
        Caz concret:
        In 2010 mi-am adus, cu 4600 euro, din Franta un Peugeot 307 HDI break, fabricata in 2008. Masina are de toate pe ea: dubluclimatronic, cruise-control, limitator de viteza, comenzi pe volan, scaune incalzite, volan reglabil inaltime/adancime, oglinzi electrice incalzite, 10 airbaguri, computer de bord cu o gramada de functii, parbriz si luneta cu degivrare, geamuri electrice, scaun reglabil pe inaltime, etc.
        Stiu, o sa sariti acum ca nu era noua, ok, avea 78.000 km cand am luat-o, dar nu vad prea curand un Logan, hai sa zicem dublu la pret fata de cat am dat eu pe o masina de 2 ani si cu dotarile asteia.
        Si ca mine sunt multi ce au trecut (si) la altceva si au vazut diferenta.
        Chiar e jalnica Dacia...
        sigpic
        Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

        Comment


        • #49
          Clasicul NOU versus SH. Nici nu merita efortul de a citi...
          Subiectul va merita atentie cand producatorii de masini vor fabrica masini second-hand.

          Comment


          • #50
            CeDeBe-L
            O fi clasicul nou vs sh, dar e opinia (optiunea mea).
            Asta nu inseamna ca o eventuala urmatoare masina va fi tot sh, ci noua si nu Dacia.
            Prefer sa dau ceva bani in plus dar sa ma bucur din plin de ei prin caltitatea cumparata decat sa-mi dau palme ca n-am facut-o. In Loganul ce-l am am bagat destul ca sa-l fac sa traga un pic mai bine, sa franeze cat de cat ok si sa fie stabil pe sosea. Fix diferenta care ar fi fost pentru o masina facuta cu cap de la inceput.
            Apropo, cum se face ca 0.9 TCE nu e pe nicio masina din gama Renault?
            Last edited by ady_p; 12 September 2013, 21:10.
            sigpic
            Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

            Comment


            • #51
              Clio 4 o fi din gama Mahindra? Ca are si 0.9 TCE, printre altele.
              LE: Mai este si pe Clio Estate si chiar pe Captur.
              Last edited by f10rin; 12 September 2013, 21:15.

              Comment


              • #52
                ady_p hent careu! Nu mai vorbi fara o mica ancheta in prealabil...ca te faci de cacao!
                Keep walking...

                Comment


                • #53
                  Pentru a "trage mai bine" puteati lua 16v...si cu 150 Ron la Doc, tragea bine de tot!
                  La frane singura slabiciune sunt....caucioacele...pierd aderenta si hopa ABS-ul...deci nu sistemul de franare cere bani.
                  Iar pentru a "sta mai bine pe drum"...eu prefer varianta REDUCEREA VITEZEI...ies si mai bine la consum, si la siguranta, si la evitarea amenzilor...ca daca o "trantesc" din suspensii pierd fix ce AM URMARIT la Logan: garda mai inalta si suspensii rigide, potrivite drumurilor mioritice.
                  Va respect OPINIA, e UN PUNCT DE VEDERE si se merita respectat din principiu...cu ARGUMENTELE e alta mancare de peste.
                  p.s. dupa 3 ani de cand am acest al doi-lea Logan...nu-mi "dau nici o palma" pentru achizitia facuta, ba chiar am momente cand ma si felicit!
                  Poate a fost o intamplare sau un calcul foarte bine facut dar masinuta asta s-a mulat perfect pe nevoile si posibilitatile mele.

                  Comment


                  • #54
                    1.6 16V nu mai e pe Logan, asa ca...
                    Iar 1.2 16V pe frigider, e doar pentru cei foarte foarte economi.



                    p.s. dupa 3 ani de cand am acest al doi-lea Logan...
                    Aha. Il ai doar 3 ani pe asta. Pe primul cat timp l-ai avut? Ca e o chestie care se intampla la Logan dupa ceva ani, nu are rost sa o mai detaliez. Cum vad ca ai masina alba, o rezolvi simplu, smirghel si spray cu vopsea.


                    La frane singura slabiciune sunt....caucioacele...
                    Te minti singur, ca e singura slabiciune. Dar cum ai zis, e opinia ta, ca argumentele sunt altceva.

                    Eu unul chiar sunt curios daca ar schimba ceva la sistemul de franare in situatia ca ar monta motorul de 1.2 tce pe frigider.
                    Last edited by mr.K; 13 September 2013, 08:53.

                    Comment


                    • #55
                      uau. gica - contra da ignore. Cred ca tu ar trebui sa ai ignore de la toti membrii forumului care incearca sa faca aici ceva constructiv nu doar criticisme
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Daca nu ai un argument decat propria persoana a adresantului, sfatul meu e sa te abti in a posta, ca sa evitam flame-ul. Exista funcția Report.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #57
                          daca o tineti asa sa stiti ca se inchide.probabil nu o sa vedem 1,2 tce 125 cp pe logan.cine da 14-15 mii pe un lighean de asta?nimeni sau aproape nimeni.in conditiile in care laureatul 0,9 tce cu de toate e 12 mii euro.la preturi mai mari se intra in alta categorie si nu prea mai vad cum loganul ar mai avea vreun avantaj fata de alta marca.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #58
                            Ok, Fabia are AC peste tot . Dar cu 9000 de euro iei un logan cu AC, la VW UP de exemplu mai pui bani. Si aia e juma de masina. Asa ca pana sa zicem ca Dacia e scumpa mai avem de cautat.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #59
                              9000 e varianta de 1.2 16V si se recomanda pornirea AC doar la vale.
                              9900 e 0.9 tce Laureate.

                              Comment


                              • #60
                                la fel ca si la 1.4, dar asta e alta discutie
                                dar ia zi, la un golf 1.4 si 75 de cai, daca dai drumul la aerul conditionat nu se simte ? sau caii nemtesti sunt mai verzi decat cei frantuzesti ?
                                de cand a aparut loganul este masina care are cel mai bun raport calitate-pret, oricat de mult ar rugini, oricat de varza ar fi pe curbe, oricat ar fi de hulita de toti
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google