Soluţia pentru tine este să mergi cu maşina în reprezentanţă, că doar de aceea ai garanţie.
Mai E Nevoie De Rodaj? (0.9 TCE)
Collapse
X
-
ieri a trebuit sa fac un drum bucuresti alexandria si retur, inainte de drum aveam undeva la 1100 de km ,deci teoretic rodajul se terminase, in depasiri m am dus la 4000 de turatii ,unde motorul se auzea fain, eu cred ca deja pot exploata masina pe toata plaja de turatii, voi a ti facut rodajul pana a ajuns masina la 3000 de km? va intreb pt ca am mai auzit de treaba aceasta
apropo,consumul mediu ,cu mers ceva in bucuresti si in alexandria, a fost de 5,5 -zic eu un consum f bun
Comment
-
Originally posted by Kojak View Postda-o frumos prin zero (pct. mort), nu direct din 2 in 3 si vezi cum intra.RTFM
Comment
-
Originally posted by panselin4 View Postieri a trebuit sa fac un drum bucuresti alexandria si retur, inainte de drum aveam undeva la 1100 de km ,deci teoretic rodajul se terminase, in depasiri m am dus la 4000 de turatii ,unde motorul se auzea fain, eu cred ca deja pot exploata masina pe toata plaja de turatii, voi a ti facut rodajul pana a ajuns masina la 3000 de km? va intreb pt ca am mai auzit de treaba aceasta
apropo,consumul mediu ,cu mers ceva in bucuresti si in alexandria, a fost de 5,5 -zic eu un consum f bun
Comment
-
poate m am exprimat gresit, motorul la 4000 de ture si peste suna asa,mai nervos ca sa zic asa,plus ca simti ca de acolo are mai multa putere,trage altfel,oricum ajung pe la turatiile acestea doar in depasiri ,deci suna fain dar cand este pt scurt timp
ce i drept la drum intins,la mers constant, prefer sa aud motorul pana in 3000 de ture,sau pe acolo, peste 3000 de ture mers constant devine nitel cam obositor zgomotul
eu unul chiar ma gandesc,desi masina este antifonata net superior loganului vechi de 1.4 ,as monta o pazla antifonica dintr aceea care se monteaza pe logan dar alte motorizari decat cea pe care o am de 1.2 (sub capota motor si in compartimentul motor spre habitaclu )
Comment
-
Originally posted by panselin4 View Postce-i drept la drum intins, la mers constant, prefer sa aud motorul pana in 3000 de ture, sau pe acolo, peste 3000 de ture mers constant devine nitel cam obositor zgomotul
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostSă înţeleg că aceasta ar fi viteza de croazieră (100 km/h la 3.000 rpm) pentru acest motor de 1,2 litri?
Comment
-
din ce am mers pana acum ( am doar vreo 1370 km cu loganul actual ) eu zic ca pe afara localitatilor cel mai ok ca si viteze de croaziera sunt cele de 90-100-110 ,dar eu inca nu prea am incercat sa vad la 120 sau 130 pe autostrada cum se simte, fiind abia dupa rodaj
eu zic ca 100 este o viteza acceptabila ,adica cele 3000 de turatii,(plus este o viteza economica) eu as zice ca este viteza de croaziera cea mai buna pt loganul de 1.2 ,acum nu stiu ce zic alti colegi cu aceasta motorizare ,din experienta personala si cu mai multi km ,chiar sunt curios
daca imi amintesc bine loganul vechi de 1.4 la 3000 avea 110 km/h dar parca se auzea ceva mai tare motorul
in orice caz,imi voi da seama mai bine cum si ce cu loganul asta de acum ,cand voi trece de cei 3000 de km de la care zice in carte ca se va mai lasa motorul
Comment
-
Referitor la rodaj, cand am luat-o pe a mea din reprezentanta mi-au zis sa nu sar de 3000 de ture pana dupa 2-3000 de km rulati.
Un inginer de-al lor, prieten de-al meu mi-a zis asa: "suie-te in picioare pe acceleratie" ! Ceva de genul cum o inveti asa o ai, sa nu o invat lesinata... eu oricum schimb frecvent 1 2 si 3 pe la 5000 de ture.
Mentionez ca motorul merge perfect la 170.000 si este mai vioaie decat multe rodate pana in 3000 de ture.
Comment
Comment