Ce poate spune un calculator de masina , normal ca regimul de functionare al masinii doar nu o sa spuna cine s-a plimbat cu masina.
Mai E Nevoie De Rodaj? (0.9 TCE)
Collapse
X
-
Originally posted by stoicanu View PostDaca pune un inginer mai cu capul pe umeri calculatorul pe masina spune tot.
AICI TZIN SA TE CONTRAZIC ....nu ai sa vezi niciodata asemenea date ....nu suntem la SRI ......poate sa puna si 5 ingineri si tot nu o sa vada forja ... ma refer la cifre ......nu o usoara uzura ca altfel nush cum sa-i zic ... in primul rand au programe noi shi ei nu gasesc o buba usoara ....da apai sa stiu eu sa citeasca o mapa de injectie
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostCe poate spune un calculator de masina , normal ca regimul de functionare al masinii doar nu o sa spuna cine s-a plimbat cu masina.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostCe poate spune un calculator de masina , normal ca regimul de functionare al masinii doar nu o sa spuna cine s-a plimbat cu masina.
daca ar chiar asa, samsarii ar muri de foame, nu s-ar mai da km inapoi, nu ar mai fi masini manarite. ma refer la masinile care au cate 10-15-30 de ECU pe ele, nu la dacie unde sunt 4-5, amarate si alea.
Comment
-
De unde ia informatiile care iti calculeaza cat timp mai ai pana la urmatoarea revizie?
Citeste fiecare pornire si cat de mult se merge in oras cat in afara inclusiv regimul de turatii la care se foloseste motorul.
De aici apar diferentele de intervale service.
Masina stie cat a mers in gol si in tractiune.
Daca e Dacie nu poate avea un amarat de calculator ( care ori cum il are ori ce masina) care sa tina evidenta la lucrurile astea.sigpic
Comment
-
Depinde ce intelegi prin ecu: engine sau electronic.
Daca e de motor, atunci da. Are doar unul. Plus ABS/ESP, airbag, UCH....
Injectia tine cont asa:
pentru diferenta intre intervale de service nu tine minte decat numarul de porniri motor si numarul de turatii motor pentru benzina.
La diesel mai ia in calcul in plus si numarul de regenerari de FAP facute.
Nu stiu cine ce va zis dar, altii au tehnologia asta de 20 de ani si chiar si mai avansata. Mai exista si senzori de calitate ulei,etcLast edited by skd_ozenel; 22 May 2014, 13:05.
Comment
-
Am o intrebare legata de cutia de viteze la un stepway 0.9 - am putin peste 500 Km si imi agata foarte tare cand bag in a treia - la inceput am zis ca e mai rigida cutia , agatind putin cam in toate vitezele, dar acum vad ca in a treia intra foarte greu - pe loc daca ma joc putin cu schimbatorul reusesc sa bag din a doua direct in a treia cursiv dar in sarcina in punctul mort se blocheaza ,agata , trebuie sa inping mai tare sa intre in viteza pierzand niste fractiuni de secunda sau cateodata trebuie sa mai misc de schimbator impingand usor pana a treia se lasa convinsa...
Se mai pot face ceva reglaje? am inteles ca la aceste cutii de viteza schimbarea vitezelor se face pe cablu si nu printr-un levier/parghie ca in trecutRTFM
Comment
Comment