Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Functia ECO este utila in aglomeratie, in mers bara la bara. Pare sa fie mai lenesa, comparativ cu mersul cu AC. In privinta consumului, cel putin pe CB instant pare sa fie mai mare cand accelerezi, dar la mers incet cred ca este mai mic. Am consum mixt 7,4 l/100 km, functia eco folosind-o aleator. Momentan, nu stiu daca merita investitia, dar 35 lei nu este o suma imensa, ca sa-mi para rau ca am dat banii pe ei.

    Comment


    • Consumul meu mixt este 6,1 l/100 km, deci pot spune ca n-am nevoie de eco. O sa mai investesc în folii, covorașe și benzina (sper). Mi-ar place când închid mașina să se ridice geamurile, dar momentan nu pun alarma
      Prowd of my new wheels!

      Comment


      • Am adresat intrebarea legata de puterea masini cu functia eco activa deoarece sunt interesat de un soft care mareste puterea motorului cu 15cp si 40nm si vream sa stiu daca va fi diferentza.
        sigpic

        Comment


        • Normal ca va fi diferenta.

          Comment


          • Originally posted by stoicanu View Post
            ...un soft care mareste puterea motorului cu 15cp si 40nm ...
            Asta din soft se face decit daca maresti presiunea din turbina...Nu crezi ca te risti prea mult fortind mecanica ( pistoane, biele etc ) sau nu te intereseaza, o faci de test sa stii pentru urmatoarea ...?

            Comment


            • Nu se mareste doar presiunea in turbo.
              Dar nu intru in detalii
              sigpic

              Comment


              • Bine dar fortarea mecanicii exista in continuare daca sint reali cei 15cp si 40 Nm. Cred ca dupa modificari vei face un dyno sa vezi pe ce ai dat banii ( eu as face un dyno si inainte si dupa ...)

                Comment


                • Pai daca faci 2 dyno costa cat tot softul.
                  Cei 15cp sunt minim.
                  Este unul soft
                  sigpic

                  Comment


                  • aveti idee cat de lung este spatiul din logan intre marginea extrema a portbagajului si spatarul scaunului din dreapta fata dat la maxim in fata, cu spatarul banchetei rabatat total ?- intreb pt s ar putea sa duc cateva pachete de la ikea maine, la astfel de transporturi este foarte utila bancheta rabatabila
                    si mai am o intrebare, cate kilograme poate duce un logan?

                    Comment


                    • @stoicanu
                      Pretul la modificare ar trebui sa fie functie de ce se obtine...( ? )

                      Comment


                      • Originally posted by panselin4 View Post
                        aveti idee cat de lung este spatiul din logan intre marginea extrema a portbagajului si spatarul scaunului din dreapta fata dat la maxim in fata, cu spatarul banchetei rabatat total ?- intreb pt s ar putea sa duc cateva pachete de la ikea maine, la astfel de transporturi este foarte utila bancheta rabatabila
                        si mai am o intrebare, cate kilograme poate duce un logan?
                        In cartea tehnica, masa maxima autorizata 1500 kg. Faci diferenta dintre masa maxima si cea standard, la care mai adaugi soferul si obtii masa maxima pe care trebuie sa o cari. Spor la cumparaturi!

                        Comment


                        • in talon scrie 1093 kg masa masinii si 1505 kg masa incarcata maxim admisa, asta inseamna ca poate duce maxim 412 kg, iar daca scadem un sofer de 80 de kg si un plin de 50 kg ne raman vreo 280 de kg, corect?

                          aris86, butonul de eco de 35 de lei, l ai montat tu? cum se monteaza?
                          Last edited by panselin4; 24 January 2015, 19:39.

                          Comment


                          • Fără să dau scaunele în față a intrat o scara de apartament 1,70m, atenție că ești limitat la 85cm de decupajul în tabla din spatele spătarului banchetei.

                            Din Medianav până în peretele portbagajului ai cam 2,10m utili.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by aris86 View Post
                              Functia ECO este utila in aglomeratie, in mers bara la bara. Pare sa fie mai lenesa, comparativ cu mersul cu AC. In privinta consumului, cel putin pe CB instant pare sa fie mai mare cand accelerezi, dar la mers incet cred ca este mai mic. Am consum mixt 7,4 l/100 km, functia eco folosind-o aleator. Momentan, nu stiu daca merita investitia, dar 35 lei nu este o suma imensa, ca sa-mi para rau ca am dat banii pe ei.
                              Am testat eu functia ECO pe MCV2. In aceleasi conditii de trafic (cat se poate spune asta) am avut un consum cu 0.7 l/100 mai mare cu ECO activat. Test facut cu un plin pe ECO si un plin fara ECO, 50% urban si 50% extraurban.

                              Comment


                              • 1.049 – 1.137 kg. am gasit pe net aceste date, prima este greutatea loganului gol, iar a 2 a este greutatea masinii plus un sofer de 75 kg
                                eu am in talon 1093, oare este greutatea doar a masinii ? si diferenta intre 1049 si 1093 este diferenta de greutate intre un logan chel si un laureat cum am eu?
                                44 de kg este cam mult zic eu


                                Sarcină utilă (min-max) 368 – 456 exclusiv șofer - am mai gasit asta pe net
                                443 – 531 șofer inclus
                                Last edited by panselin4; 24 January 2015, 20:55.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google