Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    @bogdan_cr: Una din cele mai mari prostii, uneori trebuie să folosești proiectoare dar nu și ceața spate.
    Ca să aprinzi proiectoarele de ceaţă la Logan II, trebuie musai să activezi şi lampa de ceaţă spate?

    P.S La Ph2 nu este aşa!

    Comment


    • Originally posted by bogdan_cr View Post
      Poti folosi pozitia de aprindere a lampii ceata spate, sa aprinda si proiectoarele in acelasi timp ( eu asa am facut la o SLZ care am avut ) ....
      @Ampt : Postul meu era o completare la ce e mai sus.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Atunci îmi cer scuze pentru confuzie (chiar mă miram de o astfel de modificare).

        Comment


        • @bogdan_cr, Madutzu25 amandoi aveti dreptate, asa am sa fac, cu deosebirea ca releul are rol de comanda nu de protectie, siguranta are rol de protectie, nu voi folosi maneta ci un pushbuton de pe bord ca sa iasa estetic sau neestetic - un buton ordinar ascuns pe undeva prin masina, cablurile pentru comanda vor fi subtiri, dar sa suporte 1A fara sa ia foc deorece va fi prin siguranta de 1A, forta - cabluri izolate corespunzator de 1,5-2mm, prin siguranta de 15A, releul poate sa fie si un contactor de 250A numai sa fie bun si sa incapa in compartimentul motor , acuma conteaza si bobina releului ce curent consuma, este posibil sa fie mai mare de 2A....trebuie redimensionata comanda......si atentie - siguranta trebuie pusa la intrarea circuitului cat mai aproape de sursa....nu undeva pe la mijlocul circuitului......altfel degeaba.......
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Ia in calcul situatia in care sig nu se arde pt ca e prost calibrata. Daca nu cedeaza releul va ceda ceva in circuit, sau se supraincalzeste si ia foc. Am vazut chestia asta la o masina. O masura de protectie in plus nu strica iar un releu e 15-20 ron
            Ca si comparatie de putere, incalzirea in scaune e pe sig de 15A
            My Ride sigpic

            Comment


            • eu zic sa lasam postul asta sa ramana cu intrebarile......
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • Topicul sa ramana cu intrebari ... nu postul. Nu??

                By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
                sigpic
                This is My Ride!
                !Visit and enjoy!

                Comment


                • da...ai dreptate, am gresit...
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Buna ziua.Am o intrebare referitoare la protectia din plastic de pe interiorul aripilor rotilor din fata- nu stiu cum se cheama.Acea protectie din plastic nu protejeaza aripa din tabla in totalitate.Protectia este prinsa de caroserie numai in dreptul pragului si de bara de protectie fata din plastic.Aripa din tabla ,partea de deasupra rotilor fata pe margine ,nu este protejata pe interior de aceasta protectie ,cam pe 1-2 cm,in functie de circumferinta.Pe locurile de pe aripile din tabla destinate a fi prinse aceste protectii nu e prins nimic(deasupra rotilor fata) acolo ,pe marginea din tabla a aripilor se depoziteaza mizeria.Asa e normal?Am vazut la masini straine ca toata marginea exterioara a aripii era protejata de aceste protectii.Sper ca m-am facut inteles.Va multumesc.

                    Comment


                    • Cam da.
                      Există și pentru X52 protecții de aripă( cum erau la X90) care se prind în acele urechi.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Deci este caz general,sa inteleg-credeam ca numai eu sunt implicat.Acolo e rost de rugina...Va multumesc pentru raspuns.

                        Comment


                        • Toate masinile ruginesc, fierul e fier, rugineste, ce sa-i faci... vinzi si tu dupa 3-4 ani s-o repare altul si fabrica sa-ti vinda tie una noua...

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            Cam da.
                            Există și pentru X52 protecții de aripă( cum erau la X90) care se prind în acele urechi.
                            un cod exista? sunt in bazar, aici pe forum? ma intereseaza, dar nu stiu cum arata, ca sa fie estetice ar trebui sa aiba o forma destul de complicata.....eu ma gandeam sa folosesc un autocolant la culoarea masinii.......
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • aveti idee motorul de 1.2 are acum la dacia norma euro 6?
                              stiu ca de anul acesta, in europa, este obligatorie norma euro 6 la toate masinile fabricate din ianuarie

                              Comment


                              • Ptr euro 6 va este la reno motorul de 1 litru 3 cilindri si vreo 65 cp
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google