Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru informatie.....
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • Cam scazut nivelul de antigel la tine, poti completa linistit si cu apa distilata, mai ales ca a trecut iarna.

      Comment


      • Originally posted by Oti View Post
        PS

        einstein1984 nu este vorba de rateuri, este un motor incomplet dupa parerea mea, foarte pretentios, fiabilitate mica raportat la un motor in patru cilindrii.....recomandat pentru oras mai mult.......exagerez: cand o sa vezi o camioneta americana cu motor in trei cilindri capacitate 4L prin desert la 60grade.......
        Da, toate motoretele de Dakar au 1 maxim 2 cilindri dar tu ai nevoie musai de 4.
        Noi aici vorbim de logan 2, ai tu date ca motorul de 0,9l e mai putin fiabil decat ala de 1,2 tce cu care se inrudeste? Sau comparat cu 1,2ul tau delatfel?
        Ai vazut multe fara compresie sau cu lagare uzate? De ce iti permiti sa faci afirmatii de genul asta?
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Aștept să văd mașina americană cu motor de n litri care scoate peste 30 miles(48km) /gallon(3,785L)
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Eu m-am referit la regimul de functionare extrem zi de zi din desert - autostrada - SUA, masinile europene sunt total diferite pentru SUA, litraj mare, turatie mica, cuplu mare, temperatura motor mica, diferentele sunt datorita mediului de functionare, identic in Australia, un motor in trei cilindri nu o sa-l vedeti pe autostrazile din America fara sa crape .....din acest motiv vanzarile acolo sunt mici, europenii inafara de nemti nu fac acolo bani, cand au incercat, au primit masinile inapoi.......praf....ce garantie dai acolo.....te impusca aia......daca umblii cu piese made in turkei....prin analogie un motor in patru cilindri cu turatie mai mica decat unul in trei este mult mai fiabil in conditii de utilizare extrema....acuma puteti sa ma impuscati

            PS
            Renault incearca sa intre in SUA, experimenteaza in Brazilia, la Rusi....Mexic.....daca le iese, fac o tentativa......o sa fie foarte greu pentru ei ...au o reputatie f proasta.....
            Last edited by Oti; 2 March 2015, 15:54. Reason: Automerged Doublepost
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Renault e in america de sud de zeci de ani, nu experimenteaza nimic, ci vinde Loganuri si dustere in draci din 3 fabrici. In SUa a fost acum 50 de ani, ii lasa pe nissan sa vanda acolo.
              Pentru informarea matale, uite motor in 3 cilindri iN SUA (unde autostrazile au limita de 55-70 Mph deci mai incet ca in Europa )http://www.caranddriver.com/reviews/...-driven-review
              Tot nu vad justificarea considerarii motorului H4Bt (care se va vinde in Sua deghizat in Smart delatfel)ca fiind "lipsit de fiabilitate".
              Dar deja vad ca iti imaginezi ca motoarele V8 au "temperaturi motor mici" si incerci sa ni le vinzi noua ca realitate .
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Bine, ai dreptate......urmeaza sa fie convins si Bill, John....cand se duce sa joace table in Vegas sa cumpere un Smart
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Am completat nivelul antigelului, am bagat pana in 200ml, am lasat loc pentru apa distilata cam de un deget pana la nivelul maxim, antigelul original masurat cu densimetru era pe la -30grade. Pun poza cu locul unde am vazut marcajele, pentru "pasionati"........
                  Attached Files
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • @ Oti

                    ....ce antigel ai bagat ?
                    ...asta de care ai pomenit mai devreme : GLACEOL RX type D ?
                    ...de unde luat ?
                    ...multumesc !

                    Comment


                    • da....de acest tip. am gasit la un mag de piese auto..am avut ce umbla prin cartier.....ma tromboneau cu tot felul de fake-uri.....de pana in 10lei, la noi, mag de piese auto nu au nimic, vitrine pline de cutii goale, stau cu un PC in fata si fac comanda, ajunge marfa de la 6h -24h. am avut noroc de o cunostinta care ma indrumat si am gasit pt Dacia la pret de 21lei exact cum e in poza. recomand sa masori cu un densimetru inainte de completare, eu acuma cred ca am sa scot putin cu o seringa si completez cu apa distilata....
                      Attached Files
                      Last edited by Oti; 4 March 2015, 09:27.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • PS

                        Mi-a ramas antigel, stiu ca umblii cu masina prin tara.......daca ai drum prin Piatra-Neamt te pot servi gratis......
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • ...multam fain Oti !
                          ...o sa iau si eu un litru de antigel , asta e bine sa-l ai deoarece se intampla sa fie nevoie de completari datorita evaporarii
                          ...dilutia nu cred ca este chiar atat de importanta , exista o plaja in care sa te inscrii pentru temperaturi scazute (la mine , cu acelasi densimetru masurat , la o masina am -30 , iar la cealalta e -32 ...asa au venit din fabrica )
                          ...cateva grade "+" , "-" nu cred ca rerezinta o problema grava
                          Last edited by old_radu; 4 March 2015, 11:58.

                          Comment


                          • De obicei se evapora apa inaintea antigelului (glicolului), asa ca, completarea se face cu apa distilata.......e bine sa se masoare densitatea inainte de completare pentru siguranta. Scuze pt cunoscatori ca m-am bagat in seama......poate am spus prostii.....glicolul nu face schimb de caldura cum face apa......plus ca vascozitatea creste.....tema de gandire.
                            Last edited by Oti; 4 March 2015, 15:54.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • La ce numar de km se schimba cureaua de accesorii?

                              Comment


                              • Pentru mașină 2012-2013: 4ani sau 60.000km
                                Pentru mașina din 2014: 3ani sau 60.000km

                                2012-2013


                                2014
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google