If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Multumesc de info
E ciudata pozitionarea acolo. Ma incanta mai mult sa il montez la oglinda. Am ambele piese, suportul de ochelari si cel de montaj
La logan 2 nu ai nevoie de suportul negru, cel de montaj, ai nevoie decat de cel gri, iar pozitionarea este foarte ok, te vei obisnui cu suportul de ochelari acolo, doar ca pt montaj vei trebui sa bricolezi nitel
Am vazut masini care au suport de ochelari montat acolo din fabrica
Manerul de la sofer nu exista, implicit nici gauri in capitonaj. Am studiat amplasarea acolo, insa suportul nu se potriveste pe prinderile din caroserie pt maner (distanta intre gaurile din caroserie mai mare); plus ca mie imi vine pesta mana acolo
Am adaptat prinderea la oglinda, cu repozitionarea microfonului. Suportul de montare se potriveste acolo, insa cu o mica modificare la centrare.
Gaura veche de la mic s-a astupat cu materialul de la a 2-a, decupajul fiind aproape invizibil. Dupa 30 min de bricolat a fost gata
Fara suportul negru nu se poate fixa
Felicitari, arata bine suportul de ochelari montat , doar ca ai avut mai mult de munca cu repozitionarea microfonului
In alta ordine de idei, ca suntem la intrebari l2, de ce in brazilia l2 are lumina in torpedou din fabrica, iar in romania nu?
Ai raspunsul in intrebare. In Brazilia... Tot acolo au kit-ul sport si multe altele!
Adevarat, mai mult de munca; insa arata mai bine acolo si e mai util
-burdufurile de protecție la "motorașele" de la faruri(sistemul de reglaj pe înalțime);
-lampa în torpedou;
-deschiderea pe cablu a portbagajului (manetă în podea);
-deschiderea pe cablu a ușiței de la capacul rezervorului de benzină (manetă în podea);
-multiplexorul pentru medianav;
și lista poate continua.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Nu ai ce sa faci cu motorul pe etanol la noi. La noi nu se gaseste etanol. Chiar am vazut un documentar despre industria auto din Brazilia si "obligarea" constructorilor auto (inclusiv renault) de a echipa masinile cu motoare flex fuel. Din ce am inteles, conversia unui motor pe benzina la etanol e in jurul sumei de 300 dolari
Prin supraveghere CAN,stiu ca un filament de bec, poate fi alimentat cu tensiuni diferite,rezultind intensitati luminoase diferite(STOP+pozitie). Nu stiu cum au grupat functiile lampii spate,pe 3 becuri...
Ce-au facut, Domnilor, astia de la Dacia ?
Pe site-ul dacia.ro ( care acum arata ca ala de la Reno ) nu mai apare dotare " Inchidere centralizata cu telecomanda pe cheie " la Logan si Sandero ( la nici o versiune de echipare ), apare decit la MCV, Duster, Lodgy chiar si la Dokker incepind de la varianta echipare Ambiance ( si bineinteles Laureate )
Nu mai apare nicaieri nici ca optiune " Inchidere centralizata cu telecomanda pe cheie " platibila separat, chiar asa au exclus-o de tot, sau e gresit site-ul oficial ( n-ar fi prima data ) pe modelele Logan si Sandero/Sandero Stepway
Voi ce stiti, au redus costurile in asa hal ? Fara IC RF pe cheie ...?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment