Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Madutzu25 View Post
    Multumesc de info
    E ciudata pozitionarea acolo. Ma incanta mai mult sa il montez la oglinda. Am ambele piese, suportul de ochelari si cel de montaj
    La logan 2 nu ai nevoie de suportul negru, cel de montaj, ai nevoie decat de cel gri, iar pozitionarea este foarte ok, te vei obisnui cu suportul de ochelari acolo, doar ca pt montaj vei trebui sa bricolezi nitel
    Am vazut masini care au suport de ochelari montat acolo din fabrica

    Comment


    • Manerul de la sofer nu exista, implicit nici gauri in capitonaj. Am studiat amplasarea acolo, insa suportul nu se potriveste pe prinderile din caroserie pt maner (distanta intre gaurile din caroserie mai mare); plus ca mie imi vine pesta mana acolo
      Am adaptat prinderea la oglinda, cu repozitionarea microfonului. Suportul de montare se potriveste acolo, insa cu o mica modificare la centrare.
      Gaura veche de la mic s-a astupat cu materialul de la a 2-a, decupajul fiind aproape invizibil. Dupa 30 min de bricolat a fost gata
      Fara suportul negru nu se poate fixa
      Attached Files
      My Ride sigpic

      Comment


      • Felicitari, arata bine suportul de ochelari montat , doar ca ai avut mai mult de munca cu repozitionarea microfonului
        In alta ordine de idei, ca suntem la intrebari l2, de ce in brazilia l2 are lumina in torpedou din fabrica, iar in romania nu?

        Comment


        • Ai raspunsul in intrebare. In Brazilia... Tot acolo au kit-ul sport si multe altele!
          Adevarat, mai mult de munca; insa arata mai bine acolo si e mai util
          My Ride sigpic

          Comment


          • Din același motiv pentru care la noi lipsesc:

            -burdufurile de protecție la "motorașele" de la faruri(sistemul de reglaj pe înalțime);
            -lampa în torpedou;
            -deschiderea pe cablu a portbagajului (manetă în podea);
            -deschiderea pe cablu a ușiței de la capacul rezervorului de benzină (manetă în podea);
            -multiplexorul pentru medianav;

            și lista poate continua.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Mai ca imi vine sa ma duc in Brazilia sa-mi iau alt logan
              My Ride sigpic

              Comment


              • Da, dar in Brazilia loganul nu costa echivalentul a 10-15k euro?

                Comment


                • Seria Limitată Exclusive cu 1.6 8v 98CP Easy'R(cutie secvețială) e 56680reali adică vreo 75500RON "full - full" 16700euro
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Si are motor pe etanol ... ceea ce la noi nu prea gasesti.

                    By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
                    sigpic
                    This is My Ride!
                    !Visit and enjoy!

                    Comment


                    • Nu ai ce sa faci cu motorul pe etanol la noi. La noi nu se gaseste etanol. Chiar am vazut un documentar despre industria auto din Brazilia si "obligarea" constructorilor auto (inclusiv renault) de a echipa masinile cu motoare flex fuel. Din ce am inteles, conversia unui motor pe benzina la etanol e in jurul sumei de 300 dolari
                      My Ride sigpic

                      Comment


                      • Vestea bună e că au renunțat și ei la 1,6 16v.

                        Și o poză cu stopurile cu 3 becuri
                        Attached Files
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Asta e veste buna... Sa renunti la cel mai bun motor pe benzina....
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            Vestea bună e că au renunțat și ei la 1,6 16v.

                            Și o poză cu stopurile cu 3 becuri
                            Prin supraveghere CAN,stiu ca un filament de bec, poate fi alimentat cu tensiuni diferite,rezultind intensitati luminoase diferite(STOP+pozitie). Nu stiu cum au grupat functiile lampii spate,pe 3 becuri...

                            Comment


                            • La X90 cum e?!
                              Ultima dată când ți-am scris ai zis ca am ceva cu tine, dar se pare că nu ai înțeles.
                              Attached Files
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Ce-au facut, Domnilor, astia de la Dacia ?
                                Pe site-ul dacia.ro ( care acum arata ca ala de la Reno ) nu mai apare dotare " Inchidere centralizata cu telecomanda pe cheie " la Logan si Sandero ( la nici o versiune de echipare ), apare decit la MCV, Duster, Lodgy chiar si la Dokker incepind de la varianta echipare Ambiance ( si bineinteles Laureate )
                                Nu mai apare nicaieri nici ca optiune " Inchidere centralizata cu telecomanda pe cheie " platibila separat, chiar asa au exclus-o de tot, sau e gresit site-ul oficial ( n-ar fi prima data ) pe modelele Logan si Sandero/Sandero Stepway

                                Voi ce stiti, au redus costurile in asa hal ? Fara IC RF pe cheie ...?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google