Originally posted by t0rquemada
View Post
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Si eu am avut aceeasi problema cand am schimbat becurile cu led. E din cauza pozitiei pinilor de la led. Se rezolva usor cu inversarea pinilor pe led. Pe mufa nu se poate face nimic
Pe mufa ai minus comun pe o parte si 2 plusuri separate pe cealalta parte. Pe becul cu led ai (in majoritatea cazurilor) +/- pe o parte, +/- pe cealalta
Edit: am ars sig de 2 ori pana mi-am dat seama de unde e problemaLast edited by Madutzu25; 4 August 2015, 20:38.My Ride sigpic
Comment
-
Originally posted by Madutzu25 View PostSi eu am avut aceeasi problema cand am schimbat becurile cu led. E din cauza pozitiei pinilor de la led. Se rezolva usor cu inversarea pinilor pe led. Pe mufa nu se poate face nimic
Pe mufa ai minus comun pe o parte si 2 plusuri separate pe cealalta parte. Pe becul cu led ai (in majoritatea cazurilor) +/- pe o parte, +/- pe cealalta
Edit: am ars sig de 2 ori pana mi-am dat seama de unde e problema
Comment
-
Aseara dupa un drum de vreo 400 de km, cu opriri si pauze lungi de plimbat si mancat, am ajuns la destinatie, am oprit motorul, si la scurt timp a pornit ventilatorul, care a functionat vreo 10 minute
Intrebarea mea este cand anume este setat sa porneasca ventilatorul dupa oprirea motorului, si pt cat timp functioneaza acesta?
Stiu ca s a mai intamplat si la loganul anterior asa ceva, de cateva ori, dar nu mai stiu in ce conditii, parca tot vara pe canicula
Si mai am o intrebare, aveti idee geamurile la logan 2 sunt tratate anti uv, sau cand mergem ziua, pe canicula, este bine sa ne dam cu ceva crema solara pe maini?
Comment
-
Originally posted by panselin4 View PostAseara dupa un drum de vreo 400 de km, cu opriri si pauze lungi de plimbat si mancat, am ajuns la destinatie, am oprit motorul, si la scurt timp a pornit ventilatorul, care a functionat vreo 10 minute
Intrebarea mea este cand anume este setat sa porneasca ventilatorul dupa oprirea motorului, si pt cat timp functioneaza acesta?
Stiu ca s a mai intamplat si la loganul anterior asa ceva, de cateva ori, dar nu mai stiu in ce conditii, parca tot vara pe canicula
Si mai am o intrebare, aveti idee geamurile la logan 2 sunt tratate anti uv, sau cand mergem ziua, pe canicula, este bine sa ne dam cu ceva crema solara pe maini?
E bine ca atunci cand porneste ventilatorul, sa pornesti motorul si sa-l lasi pornit pana se opreste veltilatorul. O sa constati ca ventilatorul se va opri mult mai repede.
Comment
-
geamurile de logan au tenta de culoare, nu sunt atermice veritabile ca pe limuzinele de clasa medie si mare care mai sunt si laminate pe deasupra. o protectie ofera dar nu 100%
mi se pare ca cele de pe logan 2 sunt mai "verzi" decat cele de pe logan 1, lucru confirmat si de o reprezentanta, dupa noile normative au liber sa le faca mai "fumurii" din fabrica, inclusiv parbrizul. cel putin masinile vandute la noi din pct meu de vedere ar trebui sa beneficieze de acelasi tratament ca si cele vandute pt zonele de desert adica instalatii de ac care racesc mai puternic si un sistem de racire pt motor mai eficient ca doar si noi ne prajim la 40-50 de grade frecventLast edited by cristi....; 6 August 2015, 21:33.
Comment
-
asta am observat prima data cand am fost sa conduc lodgy, cand se lansase, intamplarea a facut ca tot vara. ce m-a surprins foarte tare a fost faptul ca in ciuda faptului ca masina statuse in soare cateva ore bune si in ciuda spatiului imens la interior nu era sauna ca la mine in logan 1 ph2, se incalzea mult mai putin. si mama, care nu suporta soarele, a remarcat ca nu o mai ardea soarele prin geam apoi am intrebat daca geamurile astea sunt mai bine protejate decat la prima generatie si mi-au zis ca da
si x90 are dar nu asa eficiente. cel mai bine se observa dupa ce speli masina, iti pui o pereche de ochelari de soare si te uiti la geamuri. o sa vezi ca sunt ca o tabla de sah, pline de "pete intunecate", oxizi de fier mi se pareLast edited by cristi....; 6 August 2015, 21:41.
Comment
-
Am observat si eu ca geamurile pe loganul 2 sunt mai verzui, cumva, fata de loganul 1 ph 2, dar nu stiam daca sunt si tratate in vreun fel anume
Oricum, loganul 2 este un upgrade pe toate planurile fata de loganul 1, inclusiv ph 2, eu unul sunt super multumit
Comment
-
legat de pornitul gmv-ului, "buba" cred ca i se trage de la ulei, are o vascozitate prea mica pt caldurile de genu asta. si eu cand aveam dacia oil in motor pornea destul de des dupa oprirea motorului, in special la mersul prin oras. poti "mentine" sub control prin pornirea ac-ului, ma gandesc ca mersul gmvului are efecte benefice in ventilarea suplimentara a motorului.. insa de cand am trecut la un ulei mai de soi, care are un punct de aprindere mult mai sus, de 254 de grade si o vascozitate un pic mai mare, nu mai porneste deloc acum
si tipa de la care am luat masina, cand am fost acu 2 zile sa iau ceva de la reprezentanta, cand am intrebat-o daca stie ceva de vreo noutate de la dacia pt salonul auto de la frankfurt, un facelift ceva pt logan, sandero (a zis ca nu, nu apare nimic nou) a laudat loganul de numa si ca de ce intreb, daca ma intereseaza ceva anume. apoi am inceput sa-i zic de multiplele probleme pe care le are, cu motorul disel, cu rugina, cu portierele care ating chederele etc si a zis ca astea sunt povesti, ca nu e nimic adevarat, ca sunt cativa hateri sau frustrati care nu au dacia si arunca asa aiurea in ea si sa nu mai citesc de pe forumuri ca e numa vrajeala, nu e absolut nimic adevarat. eu i-am zis ca tocmai au dacia logan 2 , disel, etc si se confrunta cu astfel de probleme si nu si nu, asa ceva nu exista. rugina la logan nu mai exista din 2006, diselul dci e cel mai tare si fiabil motor etc etc am zis ok...Last edited by cristi....; 6 August 2015, 21:59.
Comment
-
@panselina4, eu asa fac , pornesc motorul si se opreste gmv-ul mult mai repede. Calculatorul da comanda de pornire gmv atunci cand senzorul de temperatura dupa chiuloasa ii spune ca a depasit o anumita temperatura. Pornind motorul, antigelul circula prin radiator si-l raceste mult mai repede .
Comment
Comment