Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci au scos butucul dar au lasat cheile cu RF ca sa poti deschide masina daca parcheaza cineva prea aproape pe partea cu butucul de usa. Partea de RF din cheie mai ieftina decat butucul si tija se pare.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Eu consider un avantaj faptul ca au scos butucul din dreapta deoarece hotii pot sparge acum doar un singur butuc la portiere.
      Poate ar merita si la Acces sa se procedeze la fel si sa se introduca si telecomanda, eventual sa se puna RF doar pe o singura cheie ca sa se minimizeze costurile cat de cat.
      Si faptul ca au scos butoanele de inchidere (siguranta) din interior la portiere este o economie.
      Last edited by abc; 25 August 2015, 16:36.

      Comment


      • Salutare!Masina am cumparat-o la inceputul lui iulie si deja scaunul soferului a inceput sa schartie si joc relativ mic!Am observat ca sunt unse sistemele scaunului!A mai aparut la cineva aceasta problema?Nu este normal sa-si faca joc in timp atat de scurt!Multumesc


        Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

        Comment


        • [QUOTE=t0rquemada;1682377]E greu să cauți...
          ÃŽn carte rezervorul are 50L, pe TdB toate pavelele aprinse = 45L, iar la alimentare pot intra până la 62L






          Multumesc mult de raspuns.... m-ai lamurit intr-u totul.
          Deci e clar, ei dau rezervor de 50l dar nu mai specifica in carte ca el e mult mai mare, ca el are o rezerva pentru gaze.
          Eu cred ca cei de la Dacia trebuiau sa specifice asta in carte, ca nu consumau prea multa hartie....

          Comment


          • Partea RX e aceeași care se ocupă și de senzorii TPMS și ghici ce nu e UCH-ul.

            Cum acces are TPMS rezultă că poți avea chei cu TX și pe acces, dar un butuc e mai ieftin ca 2 sau 4 actuatoare(a se citi broaște cu actuator) + cablajul aferent.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Originally posted by sorin74ivn View Post
              Salutare!Masina am cumparat-o la inceputul lui iulie si deja scaunul soferului a inceput sa schartie si joc relativ mic!Am observat ca sunt unse sistemele scaunului!A mai aparut la cineva aceasta problema?Nu este normal sa-si faca joc in timp atat de scurt!Multumesc


              Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
              Problemă cu scârțâitul am avut-o si eu. La mine a început sa citație la doua luni de a achiziție. Am scăpat (cred ca doar pe moment) de problema după ce am pulverizat wd40 pe elementele metalice ale scaunului.

              Comment


              • Am alimentat azi de la Rompetrol ghencea vis-a-vis de stadionul Steaua.
                Interesant este ca mai aveam doua pavele de motorina in rezervor si au mai intrat inca 56 de litri pana in gura busonului.
                Ceva nu imi miroase a fi in regula, astia au montat pompe noi la benzinaria asta, ma gandesc ca or fi decalibrate?, sau este asa incapator rezervorul de la Logan
                Attached Files
                Captain of the black pearl

                Comment


                • Volumul total al rezervorului, cu tot cu gura de umplere poate suporta chiar si peste 70 de litrii.
                  ...ca este total nerecomandata sa umplii pana la refuz ... asta e o alta poveste despre care s-au scris tone de postari aici pe forum.
                  Asadar ... pompa nu are nimic. Dar nu e bine ce ai facut.

                  By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
                  sigpic
                  This is My Ride!
                  !Visit and enjoy!

                  Comment


                  • Atunci este bine.Ma gandeam ca umbla astia cu "tap-tarapul" la pompa,in ceea ce priveste umplutul pana la refuz , de maine in colo o sa inceapa sa scada .
                    Captain of the black pearl

                    Comment


                    • Chiar si pana maine e mult.

                      By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment


                      • Originally posted by GFN View Post
                        Am alimentat azi de la Rompetrol ghencea vis-a-vis de stadionul Steaua.
                        Interesant este ca mai aveam doua pavele de motorina in rezervor si au mai intrat inca 56 de litri pana in gura busonului.
                        Ceva nu imi miroase a fi in regula, astia au montat pompe noi la benzinaria asta, ma gandesc ca or fi decalibrate?, sau este asa incapator rezervorul de la Logan

                        Exact asta am observat si eu acum 4 zile....si am fost uimit de faptul ca cei de la Dacia nu am scris nimic de asta in cartea tehnica.
                        Cica o explicatie (cum am scris si mai sus ) ar fi o rezerva sau se un gol pentru gaze...

                        Comment


                        • Dacia a zis sa nu pui mai mult de 2 clickuri carburant in rezervor. Daca nu ii asculti, ce vrei sa-ti faca?
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Pe sub scaunul de la sofer vin niste fire de la ce sunt?

                            Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

                            Comment


                            • S-ar putea sa fie cele de la senzorul pt centura nefixata

                              Comment


                              • Originally posted by sorin74ivn View Post
                                Pe sub scaunul de la sofer vin niste fire de la ce sunt?

                                Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
                                ori air bagurile din scaune, sau la cel din dreapta mai adauga si senzorul de greutate
                                laureate 1.5l, albastru marin

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google