Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @aris: nu se rastoarna, stai linistit. ca fuge in toate partile da. dar de rasturnat nu.
    e doar o iluzie data de garda la sol mare si suspensia moale.

    @ursbrun.... nu e nicio problema... da-te tare...da-te... arde-o... cand te vedem la stiri macar nu lua si pe altii cu tine si du-te singur in copaci.
    Last edited by skd_ozenel; 14 September 2015, 06:59.

    Comment


    • Da da sigur, chestii, nebunii la 140 la ora pe ploaie, no stress..., pe deasupra si amuzant si toata treaba facuta in mod constant.
      Erau curbe periculoase?sau usoare, gen ai mers pe autostrada cu 140 pe ploaie?
      sigpic
      !

      Comment


      • Nu doresc nimanui senzatia pe care am avut-o la Sârca (Iasi-Tg Frumos) dupa o ploaie, coborare cu aprox 90, asfaltul aproape uscat, am prins cu rotile din partea dreapta a masinii , apa stransa in urmele rotilor de la camioane, apa curgea de pe un deal si nu era vizibila adancimea, senzatie de decolare spre dreapta, noroc ca rotile de pe stanga au avut aderenta.

        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
        Last edited by Oti; 14 September 2015, 07:48.
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • E o senzatie aiurea, ma gandeam cu o garda mai joasa masina ar fi mult mai stabila.

          Comment


          • Originally posted by UrsBrun View Post
            Inclin sa cred ca problema este in alta parte, nu la masina!
            Iau constant cu un Sandero curbe cu 80 la ora pe drumuri de macadam (tarana cu pietre) si e o placere! Sau 140 pe ploaie fara nici o problema de stabilitate.
            Deci sigur problemele apar de la piesa aia dintre volan si pedale
            Sunt de acord cu tine: piesa aceea de care zici e de vina pentru manevre de acest gen.

            Daca crezi ca mașină asta e foarte stabila si nu prezinta vulnerabilități in anumite condiții înseamnă ca nu ai termen de comparație.

            Comment


            • Loganul meu a venit dotat cu Continental ContiEcoContact 5 195/55 R16 si pot spune ca sunt niste cauciuri demne de luat in seama. Am avut parte de 2 franarii violente cu ele si s-au comportat excelent, reducand viteza considerabil. Cat despre stabilitatea masinii, din concluzile mele, masina are un comportament destul de bun, la viteze normale de pana in 100 km/h, desi am simtit destul de mult interventia ESP-ului in unele cazuri (nu si a ASR-ului). Spre exemplu cu o viteza de 100 de km/h pe o curba foarte larga, asfalt uscat, ESP-ul a actionat foarte promt ca sa imi mentina masina pe interiorul curbei.
              Deci tragand o concluzie, masina nu este printre cele mai stabile, nici nu a fost conceputa pentru asa ceva, ESP-ul isi face treaba cu brio si incearca sa mentina masina pe trasa atunci cand vrei sa fii "viteaz", iar cauciurile cu care a venit echipata masina sunt de nota 10 si le-as recomanda oricui si oricand.
              Last edited by plasStik3; 14 September 2015, 12:11.

              Comment


              • Pai daca pe uscat a fost nevoie sa intervina ESP-ul inseamna ca anvelopele nu prea au facut fata! Zic si eu!

                Comment


                • ESP-ul intră când sistemul simte că mașina nu va ține trasa dictată de poziția volanului deci înainte de pierderea aderenței - acum depinde și de drum (dacă e corect construit curbele sunt înclinate spre interior), calitate asfalt, vânt lateral etc.

                  ESP-ul ia în calcul mișcarea caroseriei pe x/y/z în anumite cazuri(sensuri giratorii strânse) mașina se poate înclina destul de mult, indiferent de marca anvelorpelor, iar ESP-ul intră temperând "șoferul"
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Drumul cu pricina era podul de la iesire din comuna Chitila spre Targoviste pentru cine cunoaste aceasta zona. Iar cat despre anvelope, nu am simtit nici macar o clipa ca aceasta ar aluneca pe asfalt, tragand masina spre exteriorul curbei, dar din cauza inclinari masinii, a suspensiei moale, ESP-ul a considerat ca trebuie sa actioneze, pentru scurt timp ce este drept, ca sa pastreze masina pe trasa.

                    Comment


                    • plasStik3, eu fac Bucuresti-Targoviste des; prima curba de la podul respective cu ~70, sus pe pod cu ~80 (dar ma duc destul de mult pe semi-banda-de-urgenta) si jos ~95 (iarasi ies de pe banda si tai curba). Daca ai mentinut banda atunci da, ESP-ul a avut motive sa isi faca simtita prezenta.

                      Comment


                      • Da am mentinut banda a doua pe tot podul cu o viteza de aproximativ 90-100.

                        Comment


                        • Filtrul de habiltaclu la noile modele, logan, sandero se schimbă la fel ca şi la modelele anterioare ?

                          Comment


                          • Nu si da, gasesti pe la inceput inf destule, capac filtru si filtru, etc

                            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Salutare. Consumul de pe CB este în conformitate cu realitatea ? A încercat cinveva să observe marja de eroare ?
                              Merci.

                              Comment


                              • Din ce am citit ar fi intre 0.2 si 0.5%.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google