Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este cam pe acolo
    Cel putin la litri consumati
    Daca CB-ul spune ca am consumat 47 litri cand fac plinul intra cam 50 litri
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by Madutzu25 View Post
      Si eu am avut aceeasi problema cand am schimbat becurile cu led. E din cauza pozitiei pinilor de la led. Se rezolva usor cu inversarea pinilor pe led. Pe mufa nu se poate face nimic
      Pe mufa ai minus comun pe o parte si 2 plusuri separate pe cealalta parte. Pe becul cu led ai (in majoritatea cazurilor) +/- pe o parte, +/- pe cealalta
      Edit: am ars sig de 2 ori pana mi-am dat seama de unde e problema
      Intradevar, ai avut dreptate, la becul led aveam +/- pe o parte, +/- pe cealalta.

      Am desfacut ledul, si am observat ca de fapt avea conectat doar un + si un - din care erau trase cate 2 fire. Am legat minusurile de la led la minusul de la mufa si cate un plus la fiecare plus de la mufa. In prima faza am aprins pozitia (firul de + de la pozitie era legat la firul fara rezistenta de la led iar cel de la DRL era legat la firul cu rezistenta) si s-a aprins ledul. Cand am aprind DRL-ul, ledul s-a stins. Daca schimbam firele de + (firul de + de la pozitie era legat la firul cu rezistenta de la led iar cel de la DRL era legat la firul fara rezistenta) intre ele se aprindea DRL-ul dar nu se mai aprindea pozitia.

      Intr-un final atunci cand era DRL-ul aprins dar ledul stins, l-am lasat ceva mai mult timp si a inceput sa iasa fum din rezistenta.

      Are inceva idee daca se poate face ledul asta sa mearga si pozitia si DRL-ul pe el?
      Attached Files

      Comment


      • Nu stiu daca este bine ce am facut, daca ai face o schema cum era LED-ul nou ar fi foarte bine (rezistenta ce rol are, anulator eroare? sau balast?). In sch desenata de mine este cum vad eu solutia. Eu as trece "Pozitia" printr-o dioda de 1-2A (duce o putere de 12-24W pt LED), daca LED-ul este de pana in 6W nu o sa fie probleme daca pozitia si DRL au aceeasi intensitate luminoasa. Solutie pe care o voi adopta cand voi cumpara LED-uri ieftine cu o singura faza.
        Attached Files
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • Cum becul ăla pare a avea un sigur grup de Leduri, soluția e: normal DRL, încă o rezistență pe poziții (schema lui Oti dreapta sus).

          Ultima figură din schema lui Oti nu e OK, dpdv legal DRL NU are aceeași intensitate ca pozițiile.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Eu am adoptat solutia pt a rezolva problema stationarii pe timp de noapte cu pozitiile aprinse , semnalizarea stationarii, se aprind si luminiile rosii spate. Cand ai Bec/LED cu o singura faza, noaptea fara pozitie in fata - problema.
            Se pot unii firele pozitie cu DRL, nu stiu ce se intampla cu intoarcerea 12V in maneta lumini, cred ca se aprind pozitiile spate.

            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
            Last edited by Oti; 4 October 2015, 17:35.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Rezistenta este de 63Ohmi. L-am alimentat de la o sursa de calculator si pe unul ia 0.12A si pe celalalt 0.05A.

              Acum ca mi-ati zis de diode, cred ca va trebui sa pun cate o dioda pe ambele plusuri, pentru ca in configuratia in care aveam DRL-ul aprins dar ledul era stins, daca decuplam firul care era pentru pozitie mi se aprindea ledul, cum il cuplam la loc se stingea.

              Comment


              • Asta inseamna ca pozitia in loc sa ramana " in aer" se pune la masa (m-a refer la cabl de la mufa), cand treci pe DRL (valabil si invers), cam ciudat . Trebuie facute verificari suplimentare. Cum am timp am sa verific la masina cu niste LED-uri ordinare.
                Cred ca rez e dusa, dupa culori daca vad bine ar fi 53ohmi. A....scuze nu am fost atent cu o si O am crezut ca e zero.
                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                Last edited by Oti; 4 October 2015, 18:54.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Cea mai proastă idee Se pot unii firele pozitie cu DRL, când vezi schemele întelegi de ce.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • M-ati facut curios, ce mai, maine asta fac, ma uit la DRL! Tot nu am scos pana acum mufa din bec, am sa ma uit la config pinilor din mufa.

                    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Spre rusinea mea, am incercat sa scot becul DRL si nu am reusit. Accesul cu doua degete este dificil. Din manual citire - am inteles ca trebuie rotit un sfert de tura. Nu stiu sensul, vedere din spatele farului, sensul orar sau invers? Pun o poza. Un sfat pt demontare usoara?
                      Attached Files
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Originally posted by Oti View Post
                        Spre rusinea mea, am incercat sa scot becul DRL si nu am reusit. Accesul cu doua degete este dificil. Din manual citire - am inteles ca trebuie rotit un sfert de tura. Nu stiu sensul, vedere din spatele farului, sensul orar sau invers? Pun o poza. Un sfat pt demontare usoara?
                        Nu mai situ cum am facut prima data, dar acum in pozitia in care este la tine in poza, pur si simplu trag de manerul ala si iese.

                        Comment


                        • Inca o parere, pun mana pe un cleste si trag de ureche....cu forta.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Foloseste un dop de pluta, intr-o parte infige o surubelnita iar in cealalta fa o fanta in care sa intre limba aia Incearca asa, banuiesc ca nu e necesar cuplu mare pentru a rasuci.

                            Comment


                            • Nu am dop, ma duc sa cumpar o Feteasca, o golesc in seara asta si maine experimentez. Mersi pt idee.

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • Merge cu un cleste cu varf mai lung. Pur si simplu tragi de lamela de plastic dupa rasucire. Merge usor, accesul sa soclu e mai greu
                                Last edited by Madutzu25; 5 October 2015, 18:32.
                                My Ride sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google