Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dadan View Post
    sunt curios si eu daca sunt disponibile versiuni mai noi de soft pt calculatorul de injectie... si la mine a fact deja intr-un an jumate vreo 5 rateuri la pornire, o data a ponit doar la a cincea ~ a sasea cheie desi mai era benzina inrezervor (invartea electromotorul fara sa se realizeze aprinderea), o data pornire cu turatie sub relanti ~ 500 rpm iar dupa cateva secunde murea de tot , de curand pornesc - fac o manevra in marsarier sa ies din parcare si cand bag in a intaia incepe sa trepideze, turatia nu se mai sustinea, acceleratia nu raspundea, cu ambreiajul calcat - moare motorul.... in perioada asta de umezeala mi se pare ca porneste destul de greu la prima pornire cu motorul rece , adica invarte de cateva ori electromotorul ca sa porneasca... pare ca nu-i prieste umezeala motorului asta...
    Azi vara nu am miscat-o din loc o sapt - am mai pornit-o cam tot la doua zile (apucaturi de la vechea masina) dar cand am plecat cu ea din loc facea ca toti dracii ambreiajul intr-a intaia, daca incercam sa-l patinez putin sa plec usor de pe loc mergeam numai in hopuri si trepda de o luau toti dracii... dupa cativa km de mers prin oras si-a revenit... iar la mers in trpte superioare unde ambreiajul era manevrat complet si rapid nu se simtea acest comportament....motorul asta nu cred ca a fost testat indeajuns....
    Si eu aveam un comportament asemanator dar am pus benzina premium si totul e perfect acum.

    Comment


    • Buna ziua lume !
      As avea doua intrebari:
      1.cine stie cum se schimba becul de la climatizare (model manual)
      2.daca ati observat in partea soferului , la flux de aer reglat spre picioare, acesta bate mult prea sus, sianume in zona de sub genunchi...eu inghet la picioare in masina cu caldura data la maxim

      Comment


      • La punctul 2 îți răspund. Pierzi căldură multa pe consola centrala și de aici fluxul mic de căldură. Soluția este montarea tubulaturii aer pt pasagerii din spate și în felul acesta va creste și la tine, fluxul de aer. O zi placuta!

        Comment


        • Mersi de raspuns, dar o am montata tubulatura ce merge spre spate...problema nu e debitul ci zona in care sufla

          Comment


          • Subscriu la ceea ce a scris Vladovici in dreapta la picioare sufla cumva pe diagonala dinspre consola centrala spre usa din dreapta pe cand la sofer sufla paralel cu podeaua dinspre usa din stanga spre consola centrala este cel puțin ciudat.In plus la mine pe partea șoferului în fata cât și în spate la fluxul reglat spre picioare debitul este mai mic decât în partea dreapta fata/spate.
            Last edited by FloNick; 4 November 2015, 19:32.

            Comment


            • O întrebare de începător: aveți idee de unde se poate cumpara garnitura bușon golire ulei cutie si cum arata? Mulțumesc anticipat!

              Comment


              • Daca vorbesti de pozitia 5,da un pm cu seria de caroserie
                Attached Files

                Comment


                • garnitură etansare baie ulei 7703062062 0,34e+tva

                  7703062062

                  @tatae1967: Fără vin nu știi să cauți?
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Nu sunt expert.Am avut doar tangente cu programul Dacia-Renault.

                    Comment


                    • Mulțumesc frumos

                      Comment


                      • de la orice magazin de piese auto ...unele uleiuri vin cu garnitura inclusa iar altele nu!

                        Comment


                        • Buna
                          O intrebare legata de turatie: azi am pornit mai nervos si in treapta 1 si 2 turemetrul a ajuns la 6000. Logan II 1.2 benzina
                          Este limitat la anumita turatie motorul sau merge pana crapa?

                          Comment


                          • Din cate cunosc eu, are limitator,mai ales ca este motor ,,de turatie".
                            La vechiul meu logan de 1,4 ,la care mi s-a blocat cablul de acceleratie de cateva ori, nu s-a intamplat nimic deosebit,avea limitor de turatie, desi zgomotul facut m-a facut sa cred ca au iesit pistoanele prin chiulasa

                            Comment


                            • Daca nu gresesc, puterea maxim la motorul de 1.2 16v este livrata undeva in jurul valorii de 5500 rot/min iar zona rosie incepe de la 6000 rot/min acolo unde limitatorul iti "taie" gazul.

                              Comment


                              • Am o intrebare:Sunetul care se aude la acționarea stergatoarelor este normal?vine din partea stanga de sub bord si mi se pare ca se aude puțin cam tare.la voi cum se aude?Mulțumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google