Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da la reprezentanta 32 lei bucata

    Comment


    • Nu sunt sigur dar d-soara care mi le-a comandat mie de la Unix au fost aduse

      Trimis de pe al meu LG-D620 folosind Tapatalk

      Am să încerc să fiu mai explicit; căutării magazine de piese auto de "cartier" unde nu au piese multe pe stoc, eu lucrează cu diferiți furnizori și comandă pentru client de piesa de care are nevoie.

      Trimis de pe al meu LG-D620 folosind Tapatalk
      Last edited by omulsimplu; 25 November 2015, 23:07. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • @omulsimplu ... cu tot respectul dar ai ucis limba romana. Ce ai vrut sa spui tu aici??? Nu de alte dar eu nu am inteles nimic. Cine cauta? Carei cautari?

        By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • Scuze, fără intenție. An scris de pe telefon cu tastatură Google care este intuitivă și nu am verificat

          Încercați să cumpărați piese de la magazine de "cartier" ,ei nu au pe stoc toate piesele și atunci îți comandă de la diferiți furnizori

          Trimis de pe al meu LG-D620 folosind Tapatalk

          Comment


          • de ce pompa de servo functioneaza permanent 2 3 minute cand motorul este rece? Stim ca pompa lucreaza doar cand miscam de volan.
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • - Temperatură ulei servo prea mică (ulei vâscos) - e doar o presupunere.
              - Roți bracate.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • prima cred ca e mai spre adevar, destul de destepte softurile astea, rotile erau perfect drepte
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • Pentru ca daca pui sarcina pe motor, inclusiv prin alternator adaugand consumatori, motorul se incalzeste mai repede. Si polueaza mai putin, consuma mai putin, da caldura etc.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • am inteles, multumesc de raspunsuri.
                    laureate 1.5l, albastru marin

                    Comment


                    • Stiu ca s-a mai discutat subiectul, dar nu m-am luminat.

                      Pe scurt: Ieri am ramas impotmolit pe un drum de tara "afectat" de recentele ploi. Evident, imposibilitatea decuplarii ASR-ul m-a enervat la culme.

                      Masina am scos-o doar cu ajutor consistent din partea unor "flacai", care au pus efectiv umarul la treaba.

                      Convingerea mea e ca o masina fara minunea asta tehnologica nu ar fi ramas blocata acolo.


                      Am o intrebare pentru eventuale situatii viitoare de acest gen: Exista vreo siguranta pe care o putem scoate pentru a dezactiva ASR-ul in astfel de situatii? Stiu ca o sa primesc raspunsuri ca sistemul Dacia permite o anumita patinare si ca pana in 2000 de rpm acesta nu intervine,insa in situatii de drum impotmolit sau cu zapada trebuie gasite alte solutii
                      Last edited by fallax; 27 November 2015, 08:10.

                      Comment


                      • Poti scoate toate sigurantele
                        O parte a sistemului ramane activ
                        Cum am mai spus singura solutie este inducerea in eroare a sistemului de abs
                        Atunci el va vedea o defectiune si intra in avarie tot sistemul abs,asr,esp
                        sigpic

                        Comment


                        • stai putin, tu zici ca scoti masina din namol cu ASR dezactivat, pe cand cu el activat nu esti in stare ? ASR te ajuta, daca tu nu stii sa-l folosesti si sa tii ca lumea din ambreiaj si acceleratie, nu vad ce vina are masina. Si oricum probabil te-ai bagat in niste namoale de nu mai ieseai decat cu 4x4 ...

                          Comment


                          • @GuGu21
                            si mie mi se pare ca cu tiganiile astea reusesti mai greu sa faci balans pentru a iesi de pe terenul "alunecos"
                            sigpic

                            Comment


                            • Gugu: Remercile tale nu isi au rostul! Si, da, cred cu tarie ca ASR-ul decuplabil ar fi fost un plus in astfel de situatii.

                              Deci e clara problema! O sa fiu mult mai atent pe unde ma aventuez cu sareta.

                              Comment


                              • Va rog ,"nu dati cu pietre" dar cine a fost in asemenea situatie si a iesit cu masina, sa explice concret cum a facut.Nu mi-ar placea sa raman blocat in zapada,mai ales pe timp de noapte.Va multumesc pentru intelegere.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google