If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu cred ca un set de bujii standard poate sa functioneze in parametri 60.000km fara sa se mareasca gap-ul,deci fara sa fie refacut.Eu prefer sa am tubulara pentru bujii si lera,decat sa dau bani la service pentru inlocuirea,reglarea lor.
In imaginea si textul expuse,nu reiese ca bujiile se schimba la 3 ani.
Bujiile la diesel se schimba din punctul meu de vedere cand se ard, altfel degeaba le schimb si cele vechi si cele noi la fel functioneaza daca sunt in stare de functionare. eu l-am schimbat la 100k km si 5 ani si ceva, iarna cand s-au dus 3 deoadata si aia a fost! A pornit odata la -20 de grade foarte greu le-am verificat ulterior si gata! La benzina chiar trebuiesc schimbate la 40 50 k km pentru un consum bun si o functionare corecta a masinii.
mersi torque si marius. Totusi trebuiau sa dea si ei un termen ceva, ca poate nu mi mai porneste intr-o iarna, n-am de unde sa stiu daca se ard sau nu bujiile...
Care sunt conditiile pt schimbare ambreiaj in garantie? Am aproape 17k, simt usoare vibratii cand plec de pe loc si cand schimb vitezele, vibratiile le simt in pedala si maneta schimbator. Un fenomen care se agraveaza putin cate putin de peste 6 luni, cred ca in 6-12 luni o sa fie suficient de sesizabil pt a merge in garantie. Oare merita? sau il schimb cu ceva mai bun pe banii mei?
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Eu zic sa aatepti sa se agraveze, daca iti pare ca da semne de duca. Flacaii de la reprezentante sunt oricum reticenti cand cine vorba de garatie si daca ambreiajul e doar uzat ( adica daca mai merge) nu-l vor schimba in veci.
din cate ai observat pe aici Oti, cam toate fac la fel, inclusiv dieselul meu, eu zic sa-l lasi asa ca oricum va tine mult si bine in starea in care este si probabil cand va fii de schimbat, pune ceva mai bun, degeaba te duci daca iti pune ceva la fel pe garantie
Poate trebuie reglat , desi am inteles ca la L2 nu prea mai poti face lucrul asta.
Sunt ambreiaje mai bune decat cel de fabrica gen LUK , acum nu stiu sigur daca este acelasi ambreiaj ca cel de pe 1.4(spun asta pentru ca sunt o groaza pe net pentru acest motor insa pentru 1.2 cam bate vantu) insa nu cred c-ar merita sa-l schimbi atat de devreme, doar daca o sa-ti dezvolte niste vibratii urate rau .
Ca pret kit ambreiaj ar fi cam 400 lei(unu teapan) + manopera gen 100-200 lei.
Last edited by prometheus; 12 January 2016, 18:13.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
100 de lei manopera pentru un schimb de ambreiaj? Unde? poate minim 200, chiar sare de 200 manopera la un service de cartier, nu vorbim de reprezentanta, in reprezentanta e cam 1000 de lei manopera pentru un schimb de ambreiaj.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment