Originally posted by m3dic911
View Post
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Mi-a mai pus aceasta intebare un coleg pe forum si i-am raspuns, pe larg, aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...4&postcount=37
Pe scurt, sunt foarte multumit. Are neajunsurile sale, in ceea ce priveste "zvacul", iar daca vrei sa "te dai" sportiv cu ea, recomand cu caldura alt motor. In aceasta etapa a vietii mele, acest motor "imi vine" foarte bine
Comment
-
Va rog sa ma ajutati! Nu gasesc nicicum arcuri sport pentru logan 2! De o saptamana caut pe net si tot ce am gasit sunt ST Suspension de la KW dar dupa mai multe cautari sunt 3 coduri diferite 28291001, 28291005 si 28291006. Pana ieri pe KWsuspention.com apareau toate codurile si primul cod era pentru Logan 2 diesel sedan, al doilea pentru Logan II benzinar sedan si al 3-lea pentru Logan II MCV. Azi nu mai apare pe site-ul lor modelul de masina si nici cele 3 coduri. Pe site-urile romanesti codurile apar inversate in tot felul de variante....
Am comandat deja arcuri eibach de la customtuning si a trebuit sa le returnez ca nu se potriveau (binenteles ca eu am ramas cu plata curierului si nu as mai vrea sa se intample).
Eu voiam eibach dar am ajuns in punctul in care orice e bun, doar sa cobor caruta ca parca ma urc in pod!
Cei care ati schimbat arcuri poate ma ajutati cu un cod sau magazin!
Am Logan II 1,5 66 kw varianta sedan!
Multumesc anticipat!
Comment
-
am cautat si eu de mi am tocit degetele pe tastatura, deocamdata au aparut decat ST suspension pt logan 2. Singura modalitate este sa ti cumperi doua amortizoare fata de logan 1 si sa ti pui arcuri sport de logan 1, sau am inteles ca s-ar mai potrivi arcuri de clio IV, dar nu bag mana in foc.laureate 1.5l, albastru marin
Comment
-
Multumesc ten! cred ca nu am incotro decat sa incerc cu ST!
FloNick eu nu consider un avantaj garda mare, dimpotriva, nu vreau sa ma scoata rafalele de vant de pe sosea sau tirurile de pe autostrada!
Eu folosesc masina exclusiv pe sosea. Daca foloseam masina pentru offroad imi luam Duster.
Nu vreau arcuri sport ca sa fac raliuri cu Dacia dar nici sa am impresia ca ma rastorn intr-un sens giratoriu sau curba mai stransa cu o viteza de 40-50 km/h. Si mai vreau ca atunci cand merg pe autostrada sa nu mai am emotii atunci cand trec pe langa un TIR cu 130 km/h, ca ajung sub el.
Comment
-
Nu este corect, nu te rastorni asa usor, si nu te ridica tirurile daca mergi regulamentar si cu instinct de conservare, este o fita si trebuie sa recunosti asta. Cei care merg pe cararile patriei apreciaza garda mare, cei cu dureri de spate, suspensia moale.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by Remus77 View PostMultumesc ten! cred ca nu am incotro decat sa incerc cu ST!
FloNick eu nu consider un avantaj garda mare, dimpotriva, nu vreau sa ma scoata rafalele de vant de pe sosea sau tirurile de pe autostrada!
Eu folosesc masina exclusiv pe sosea. Daca foloseam masina pentru offroad imi luam Duster.
Nu vreau arcuri sport ca sa fac raliuri cu Dacia dar nici sa am impresia ca ma rastorn intr-un sens giratoriu sau curba mai stransa cu o viteza de 40-50 km/h. Si mai vreau ca atunci cand merg pe autostrada sa nu mai am emotii atunci cand trec pe langa un TIR cu 130 km/h, ca ajung sub el.
Atunci solutia cea mai simpla pt tine e sa tai arcurile.....si nu nu e la misto,am vazut destui cu ele taiate
Comment
-
Originally posted by Oti View PostNu este corect, nu te rastorni asa usor, si nu te ridica tirurile daca mergi regulamentar si cu instinct de conservare, este o fita si trebuie sa recunosti asta. Cei care merg pe cararile patriei apreciaza garda mare, cei cu dureri de spate, suspensia moale.
In alta ordine de idei, potrivit spuselor tale, toti ceilalti producatori de autoturisme sunt cu fite ca fac o garda mai joasa la AUTOTURISME, doar firma Dacia are dreptate ca face garda de juma de metru la o masina de sosea, nu de teren?
Flo, arcurile nu cred ca le voi taia vreodata, mai bine ramane asa. Nu vreau sa-mi risc viata!
Comment
-
Eu zic ca ai o problema! Nu stiu daca tu sau masina! Pentru ca ce descrii in ultima postare nu mi s-a intamplat niciodata. Adica e clar ca suspensia e moale si garda inalta, dar nu am avut nici o clipa senzatia ca voi pierde controlul nici la viteze de autostrada sau in viraje.
Comment
-
Eu as da ceva din confortul suspensiei pe o stabilitate ceva mai pronunțată la viteze de autostrada.
Subscriu: Vântul lateral si curenții ce apar la depășirea in viteza a unui tir dau uneori senzația ca șaretă fuge de sub mine. Parca si bătrână solenza din dotare se comporta o idee mai bine din acest punct de vedere.
Comment
-
Suspensia moale da senzația de legănare, dacă iei curba la o viteza de 50-70 km/h. La viteza de 100 km/h și cu nițel vânt se simte o mica vibrație, dar nu atât cât să te sperii. La sandero, garda este mai înaltă decât la logan și este un avantaj ca poti merge și pe drumuri cu denivelări mari. PS, dacă vrei sa ai o garda mai joasă, circula cu 4 persoane în mașină tot timpul și mașina se așează mai bine pe șosea.
Comment
Comment