Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by m3dic911 View Post
    Al meu 1.2, de duminica seara pana acum, mers doar Bucuresti, doar la ore de varf (8:15-8:30-9:00 cu retur 18:00-18:30-18:45), cca. 10-12km/zi, a consumat 6.7l/suta, fara clima, conform CB. Fiind in rodaj, am mers foooarte calm, fara accelerari bruste si fara a depasi 2000-2500 rpm. Dupa ce voi depasi 3000 km (sa se "aseze" motorul) si fac 1000km doar in Bucuresti, o sa pot sa ma pronunt categoric asupra acestui aspect

    Sent from my SM-G901F using Tapatalk
    Cum ti se pare motorul de 1.2 mai ales venind de pe un diesel?

    Comment


    • Mi-a mai pus aceasta intebare un coleg pe forum si i-am raspuns, pe larg, aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...4&postcount=37

      Pe scurt, sunt foarte multumit. Are neajunsurile sale, in ceea ce priveste "zvacul", iar daca vrei sa "te dai" sportiv cu ea, recomand cu caldura alt motor. In aceasta etapa a vietii mele, acest motor "imi vine" foarte bine

      Comment


      • Aha, am vazut abia acum jurnalul tau de bord...
        Ma gandeam si eu la motorasul asta, pentru un alt Logan nou, pe care sa-l ia sotia... As prefera cutia robotizata insa nu stiu daca va exista in combinatia asta.

        Comment


        • Sincer nu cred ca vor pune transmisie robotizata pe acest motor entry level, pentru simplul fapt ca o sa creasca pretul prea mult, pentru o masina cu motor slab.

          Sent from my SM-G901F using Tapatalk

          Comment


          • JS3(Easy-R) doar cu TCe și dCi pentru Europa, restul o primesc cu K7M și K4M.
            Mai e în Mexic K4M cu DP2(automată)
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Va rog sa ma ajutati! Nu gasesc nicicum arcuri sport pentru logan 2! De o saptamana caut pe net si tot ce am gasit sunt ST Suspension de la KW dar dupa mai multe cautari sunt 3 coduri diferite 28291001, 28291005 si 28291006. Pana ieri pe KWsuspention.com apareau toate codurile si primul cod era pentru Logan 2 diesel sedan, al doilea pentru Logan II benzinar sedan si al 3-lea pentru Logan II MCV. Azi nu mai apare pe site-ul lor modelul de masina si nici cele 3 coduri. Pe site-urile romanesti codurile apar inversate in tot felul de variante....
              Am comandat deja arcuri eibach de la customtuning si a trebuit sa le returnez ca nu se potriveau (binenteles ca eu am ramas cu plata curierului si nu as mai vrea sa se intample).
              Eu voiam eibach dar am ajuns in punctul in care orice e bun, doar sa cobor caruta ca parca ma urc in pod!
              Cei care ati schimbat arcuri poate ma ajutati cu un cod sau magazin!
              Am Logan II 1,5 66 kw varianta sedan!
              Multumesc anticipat!

              Comment


              • am cautat si eu de mi am tocit degetele pe tastatura, deocamdata au aparut decat ST suspension pt logan 2. Singura modalitate este sa ti cumperi doua amortizoare fata de logan 1 si sa ti pui arcuri sport de logan 1, sau am inteles ca s-ar mai potrivi arcuri de clio IV, dar nu bag mana in foc.
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • Tocmai asta e avantajul loganului 2 garda mare la sol,care iti faciliteaza accesul pe drumuri pe care alte masini din clasa ei doar viseaza sa ajunga.doar spun nu dau cu parul,aviz haterilor

                  Comment


                  • Multumesc ten! cred ca nu am incotro decat sa incerc cu ST!
                    FloNick eu nu consider un avantaj garda mare, dimpotriva, nu vreau sa ma scoata rafalele de vant de pe sosea sau tirurile de pe autostrada!
                    Eu folosesc masina exclusiv pe sosea. Daca foloseam masina pentru offroad imi luam Duster.
                    Nu vreau arcuri sport ca sa fac raliuri cu Dacia dar nici sa am impresia ca ma rastorn intr-un sens giratoriu sau curba mai stransa cu o viteza de 40-50 km/h. Si mai vreau ca atunci cand merg pe autostrada sa nu mai am emotii atunci cand trec pe langa un TIR cu 130 km/h, ca ajung sub el.

                    Comment


                    • Nu este corect, nu te rastorni asa usor, si nu te ridica tirurile daca mergi regulamentar si cu instinct de conservare, este o fita si trebuie sa recunosti asta. Cei care merg pe cararile patriei apreciaza garda mare, cei cu dureri de spate, suspensia moale.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Originally posted by Remus77 View Post
                        Multumesc ten! cred ca nu am incotro decat sa incerc cu ST!
                        FloNick eu nu consider un avantaj garda mare, dimpotriva, nu vreau sa ma scoata rafalele de vant de pe sosea sau tirurile de pe autostrada!
                        Eu folosesc masina exclusiv pe sosea. Daca foloseam masina pentru offroad imi luam Duster.
                        Nu vreau arcuri sport ca sa fac raliuri cu Dacia dar nici sa am impresia ca ma rastorn intr-un sens giratoriu sau curba mai stransa cu o viteza de 40-50 km/h. Si mai vreau ca atunci cand merg pe autostrada sa nu mai am emotii atunci cand trec pe langa un TIR cu 130 km/h, ca ajung sub el.


                        Atunci solutia cea mai simpla pt tine e sa tai arcurile.....si nu nu e la misto,am vazut destui cu ele taiate

                        Comment


                        • Originally posted by Oti View Post
                          Nu este corect, nu te rastorni asa usor, si nu te ridica tirurile daca mergi regulamentar si cu instinct de conservare, este o fita si trebuie sa recunosti asta. Cei care merg pe cararile patriei apreciaza garda mare, cei cu dureri de spate, suspensia moale.
                          Nu am spus ca ma rastorn. Este o diferenta intre <a avea impresia ca te rastorni> si <a te rasturna>. Poate ma insel eu dar ultima data limita pe autostrada la noi este 130 km/h. Si da la 130 km/h cand treci de un tir masina tinde sa fuga de pe traiectorie! Daca tu spui ca este altfel, inseamna ca noi doi conducem 2 tipuri complet diferite de masini!!! Am patit-o si pe drum national sa am vant puternic din lateral, sa merg cu 80-90 si sa am emotii ca daca iau o mana de pe volan (din cele doua de pe volan) o sa intru in sant! Crede-ma ca la mine instinctul de conservare functioneaza perfect!
                          In alta ordine de idei, potrivit spuselor tale, toti ceilalti producatori de autoturisme sunt cu fite ca fac o garda mai joasa la AUTOTURISME, doar firma Dacia are dreptate ca face garda de juma de metru la o masina de sosea, nu de teren?

                          Flo, arcurile nu cred ca le voi taia vreodata, mai bine ramane asa. Nu vreau sa-mi risc viata!

                          Comment


                          • Eu zic ca ai o problema! Nu stiu daca tu sau masina! Pentru ca ce descrii in ultima postare nu mi s-a intamplat niciodata. Adica e clar ca suspensia e moale si garda inalta, dar nu am avut nici o clipa senzatia ca voi pierde controlul nici la viteze de autostrada sau in viraje.

                            Comment


                            • Eu as da ceva din confortul suspensiei pe o stabilitate ceva mai pronunțată la viteze de autostrada.

                              Subscriu: Vântul lateral si curenții ce apar la depășirea in viteza a unui tir dau uneori senzația ca șaretă fuge de sub mine. Parca si bătrână solenza din dotare se comporta o idee mai bine din acest punct de vedere.

                              Comment


                              • Suspensia moale da senzația de legănare, dacă iei curba la o viteza de 50-70 km/h. La viteza de 100 km/h și cu nițel vânt se simte o mica vibrație, dar nu atât cât să te sperii. La sandero, garda este mai înaltă decât la logan și este un avantaj ca poti merge și pe drumuri cu denivelări mari. PS, dacă vrei sa ai o garda mai joasă, circula cu 4 persoane în mașină tot timpul și mașina se așează mai bine pe șosea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google