Oricum iese mai ieftin, alea sunt reduse si de la 450 de RON pachetul pana la 1000 e ceva drum.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Am zis ca ies mai ieftin cu 100 - 150 de lei, fata de preturile de reprezentanta, corect! Era absurd sa cumpar tot pachetul de revizie cu banii astia!
Linkul de la emag pare cel mai ok, o sa mai verific local, aici la TM, dar cred ca 500 e un pret corect pentru piese! Plus, hai, 200 manopera in reprezentanta...
Asa da, mai merge, da-o naibii, 1000 de lei e enorm! Plus ca, aberant mi se pare sa schimbi filtrul de motorina la 20.000, in conditiile in care eu pun doar motorina extra de la Lukoil si, la cealalta masina il schimb la 40.000 de cativa ani, fara probleme!
In Vest am vazut ca intervalul de revizii e 2 ani sau 30.000 km, cred ca ar fi mers de minune si la noi, mai ales ca s-a mai imbunatatit si calitatea drumurilor intre timp...
Comment
-
Pana la 150k - 200k adica 4-5-6 ani, cat am de gand sa tin masina, sigur tine. Dupa aia... ce ma mai intereseaza??
La mine, masina trebuie sa-si scoata o parte din banii investiti in ea, la costuri de exploatare cat mai reduse, nu stau sa o bibilesc toata ziua ca nu vreau sa o las mostenire la nepoti.
Deocamdata sunt foarte multumit de ea, nu ma asteptam.
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostMotorina de la LukOil nu are nici o problema
S-au mai schimbat lucrurile si pe la noi, nu mai suntem chiar pleava Europei!
Si atunci, nu meritam sa fim tratati si noi ca vesticii, sau macar ca vecinii nostri ungurii? Nu platim aceiasi bani pe masini? Aia ce drumuri au? Am mers recent pe niste DN-uri de la ei (concret 55, 65) cu nimic mai prejos decat ale noastre, ba dimpotriva, poate doar ca la ei nu treci prin sate atat de des ca la noi..
Pentru o firma, masina e un bun care trebuie sa-si scoata banii, sa aduca plusvaloare, "sa se invarta roata", nu sa fie mobilier in parcare. O exploatezi cativa ani iar cand incepe sa ceara bani o scoti la vanzare la pretul pietei, o dai repede si iei alta!
Comment
-
Ma ajuta si pe mine cineva cu o informatie? Am nevoie sa decuplez sistemul de control al tractiuni cred ca ASR se numeste la Renault, unde este siguranta responsabila?
Circul unori pe drumuri forestiere cu sandero si n-am reusit sa urc o rampa pentru ca plouase si imi taie gazul cand simte ca patineaza si cum buton sa decuplez ESP+ASR nu exista, te uiti cum trece tico pe langa tine pe o amarata de rampa cu putina apa pe ea.Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci
Comment
-
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by masinamica View Post..Am nevoie sa decuplez sistemul de control al tractiuni cred ca ASR se numeste la Renault,
Uite cum arata captura ecran pentru astaAttached Files
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post
@darksun: 6J R15 ET40
Sunt ET 36 fata de ET40 cat am acuma.
Comment
-
Originally posted by masinamica View PostAm incercat sa o tin sub 2000 insa rampa avea un grad destul de mare si necesita mai multa putere, venit lansat nu plecat de pe loc.
Va trebui deci sa cumpar un Duster.
Singura posibilitate sa i-l decuplezi este sa i-l bagi in avarie
Scoi un senzor de ABS si atunci totul este off ABS-ASR-ESP
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
Comment