Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am o serie de dileme cu motorul de 0.9 TCe (nu este primul motor turbo condus...am mai condus multe...dar este primul pe benzina...si primul sub 1.7l).
    - Tremura destul de tare la relanti (daca am usa deschisa...se vede o usoara vibratie in usa).
    - Pana la 1400 rpm este lesinata rau...dupa care intra extrem de brusc turbina (destul de neplacut).
    - Daca schimb din tr-a I-a in tr a II-a...si cand schimb pica sub 1400 rpm...smuceste tare (se smite tare in schimbatorul de viteze)
    Recunosc...nu merg foarte turat...cam schimb unde indica calculatorul (poate usor mai sus)
    Este normal?

    Comment


    • Tremura zici ? Destul de tare ?
      Nu se poate ...! O minune tehnologica din F1 in trei cilindri, cred ca ti se pare...

      Sau poate faci parte din echipa nationala de critica la adresa H4B ?

      Vezi ca " nu ai toate datele " ...

      Comment


      • Trebuia sa studiezi motorul de 1.2 în 3 pistoane de la vw și Fiat. Ce-i drept, alea sunt aspirate, dar...
        sigpic

        Comment


        • bogdan_cr sa inteleg ca nu ti-ai baut cafa de dimineata?
          Si sincer...nu ma asteptam sa tremure asa de tare (daca ridic capota...se vade conducta de aer cum tremura destul de tare...si eram curios doar daca-i normal. Asa...de masinuta, chiar daca am doar 500 km cu ea...sunt tare incantat (a fost alegerea corecta...si probabil as face iar aceasi alegere). Cu atat mai mult cu cat sunt extrem de incantat de consum. Doream sa stiu daca este normal...sau sa-mi fac griji si sa ma duc cu ea in garantie.
          Adevarat...masina inca are 500 km...

          MihaiiahiM dap...nu comparam turbo cu simplu aspirat. Sincer...imi pare mai finut un motor simplu aspirat si mult mai usor de condus finut. Aici la asta mi-a trebuit putin timp pana sa ma obisnuiesc cu turbolag-ul. M-am obisnuit sa conduc finut din cauza unui bagaj tare drag mie de 60 kg...ii este rau daca bruschez masina. Si pe simplu aspirat m-am obisnuit sa conduc incat sa nici nu simta. Aici...simte cand schimb vitezele...si am vazut deja de vo 2 ori verdele de pe fata ei.
          Last edited by bolovan; 8 July 2016, 10:11.

          Comment


          • Vibratia este normala, din cauza ca are doar 3 cilindri.

            Comment


            • liviunvl stiam ca virbreaza mai tare (bine...nu este deranjant)...dar putin mai tare decat ma asteptam.

              Comment


              • @bolovan: Ai 90% din cuplu de la 1690rpm, ce cauți la 1400?

                Cuplu maxim la 2250rpm(2500rpm la euro5) și se menține până la 3500rpm.

                P.S. Pentru unii numai 1,6 16v e motor
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • @ bolovan : trebuia sa faci testdrive inainte sa dai banii lu Dacia... asa acum obisnuieste-te cu tremuratu
                  ce n-am inteles e ce treaba are cafeaua mea cu tricicleta ta ?

                  @ torq : 1.6 16v al meu oricum o fi decit nu tremura

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    @bolovan: Ai 90% din cuplu de la 1690rpm, ce cauți la 1400?

                    Cuplu maxim la 2250rpm(2500rpm la euro5) și se menține până la 3500rpm.

                    P.S. Pentru unii numai 1,6 16v e motor
                    Pe langa motoarele pe benzina din oferta de acum, se comporta net superior 16v-ul

                    Comment


                    • t0rquemada da...dar pt noi astia care am facut peste 200.000 km cu 1.4...este avion.
                      Pai de la 1400 rpm cam incepe sa traga din ce in ce mai bine. Adevarat...peste 1600 rpm trage grozav Greu...dar o sa ma obisnuiesc sa schimb putin mai sus . Ah...si cum tovarasul Robu (marele conducator al urbei noastre) a redecorat orasul cu semafoare si alte cele...am ajuns sa circul cu viteza maxima de 40 km/ora. Si pentru ca nu prea sunt accelerari...merg cu o turatie putin mai joasa.
                      Sincer...ce ma deranjeaza inca tare este agresivitatea cu care intra turbo (spre dosebire de motarele mai mari...unde turbo se simte progresiv...la asta se simte destul de brusc...in modul eco parca este putin mai domolit). Dar asa...daca merg putin mai tare...sunt tare incantat de cum trage. Obisnuinta asta este boala grea.
                      bogdan_cr sa fie problema cearceafului atunci?

                      Comment


                      • [QUOTE=bogdan_cr;1721104]
                        ce n-am inteles e ce treaba are cafeaua mea cu tricicleta ta ?

                        Sa stii ca "tricicleta" aia e destul de apropiata ca performante de 1.6 16v al tau, doar ca e mult mai placut de condus, si e mult mai silentioasa la viteze mari. Vorbesc in calitate de fost posesor de 1.6 16v si actual posesor de 0.9 tce.

                        Comment


                        • @bolovan eu am observat ca motorul a devenit mai "elastic" dupa vreo 1000km. Cel putin asta e impresia pentru ca la inceput protesta la turatie mica, de exemplu nu puteam sa schimb a cincea la viteze sub 100 km/h. Acum merge intr-a V si la 70-80 fara sa mai tremure.

                          Comment


                          • @bolovan: Încearcă să mergi puțin mai turat, eventual ignoră gsi-ul(dacă te iei după ce indică).

                            Da sigur, e excelent 16v (atunci când pornește fără să tragă aer fals) mai ales când are consum de камаз în urban.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment





                            • Noul motor dezvoltă o putere maximă de 90 de CP la o turație de 5000 rot/min și un cuplu maxim de 135 Nm la 2500 rot/min. Cu 90% din cuplul maxim disponibil începând cu 1650 rot/min, noul motor TCe 90 garantează răspuns rapid în accelerații de la turații scăzute. Din punct de vedere al performanțelor dinamice, motorul TCe 90 cu cilindreea de numai 899 centimetri cubi, este simular cu un motor pe benzină, aspirat, de 1.4 litri.


                              Similar cu ce motor?

                              Comment


                              • DannyMC o sa vad saptamana viitoare, ca am un drum mai lung de facut (aprox 2000 km)...si cand ma intorc iar in metropola...o sa vad daca s-a schimbat comportamentul.

                                zuzu85 am condus mult 1.6 8v...si sincer...imi pare mai voinic 0.9 decat el.

                                t0rquemada incer...dar pana ma dezvat de motorul vechi (unde nu avea treaba sa mearga in a II-a la relanti...sau a III-a la 1200 rpm...evident...fara sa ai pretentia sa demarezi in forta...doar cu demaraje finute).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google