Informatiile sunt valabile pt. euro5. La euro 6 ai 140Nm la 2200 rot./min.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by t0rquemada View Post@bolovan: Încearcă să mergi puțin mai turat, eventual ignoră gsi-ul(dacă te iei după ce indică).
Da sigur, e excelent 16v (atunci când pornește fără să tragă aer fals) mai ales când are consum de камаз în urban.
Originally posted by bolovan View PostDannyMC o sa vad saptamana viitoare, ca am un drum mai lung de facut (aprox 2000 km)...si cand ma intorc iar in metropola...o sa vad daca s-a schimbat comportamentul.
zuzu85 am condus mult 1.6 8v...si sincer...imi pare mai voinic 0.9 decat el.
t0rquemada incer...dar pana ma dezvat de motorul vechi (unde nu avea treaba sa mearga in a II-a la relanti...sau a III-a la 1200 rpm...evident...fara sa ai pretentia sa demarezi in forta...doar cu demaraje finute).
Originally posted by liviunvl View PostInformatiile sunt valabile pt. euro5. La euro 6 ai 140Nm la 2200 rot./min.
Comment
-
liviunvl din cate am vazut eu, 90% din cuplu la E6 este undeva pe la 1550 rpm. Ceva mai jos
zuzu85 destul de tras de par...dar din cate ma inteles...nu foarte (adevarat...spun din auzite...ultima data cand am condus un 16V o fo acum vo 6 ani)
Comment
-
-
Poate se referea la consum...dar nici acolo. 0.9 consuma cu aprox 1-1.5l mai putin decat 1.4 mpi (in oras...in perioada asta aveam cam 8.3-8.5l cu 1.4. Cu 0.9 am aprox 7.1% in aceleasi conditii)
bolovan din cate imi dau eu seama...(dar ti-am spus, am condus acum multi ani 1.6 16V)...0.9 trage ceva mai bine decat 1.6 16V (deh...cuplul la turatie mai joasa)...in schimb la viteza mare..acolo pierde 0.9 (putere mai mica)
Comment
-
Comment
-
@zuzu85: Semnătura mea explică tot, informațiile le pot da cei cu probleme dacă vor, dacă nu, nu.
informație publică din 2012, trebuie doar să vrei și știi unde să cauți:
Motorul TCe 90 înregistrează un consum inferior cu 1,4 litri/100 km(2) în ciclu mixt faţă de predecesorul său, propulsorul 1.6 MPI 85. Aceasta înseamnă o autonomie suplimentară de peste 200 km.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
In primul rand renault a avut (sau inca mai are nu stiu) 14 16v 90 cp
In al doilea rand google-ul e mare.Citeste si vezi exact ce inseamna performante dinamice.Da sunt legate de putere si de cuplu, dar pe langa se mai adauga n factori.Spre ex cum se comporta o masina de 1 tona cu motor de 0.9 si cum se comporta o masina de 800 kg cu acelasi motor...
Comment
-
-
Originally posted by zuzu85 View Post
Chiar si asa, sa pui = intre 16v si 0.9 este cam tras de parLast edited by liviunvl; 8 July 2016, 11:37.
Comment
-
Originally posted by DannyMC View PostCare e motorul de 1.4 cu 90 de cai? La Renault? 0.9 a aparut ca inlocuitor al lui 1.6 MPI.Originally posted by DannyMC View PostAm citat ce mi s-a parut relevant!
Performantele dinamice nu sunt cumva legate de puterea si cuplul motorului?Originally posted by DannyMC View PostNoi vorbim de motoarele astea pe aceeasi caroserie! Deci asta iesise deja din discutie! Iar in cazul asta mai ramane motorul.
@liviunvl "doar 14 km/h" sunt de la puterea mai mare deci cum facem sa punem egal?
Comment
-
Originally posted by zuzu85 View PostZi-ne ca si nr daca stii cati sunt cei ce au avut pb cu patina la 0.9?
Daca te referi la patina de la distributie nu cred ca au fost probleme
Dar poti spune de latul de distributie care a avut ceva probleme
Aici pe forum se pare ca sunt singurul
Sper sa ramana in continuare asa
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
Comment