stoicanu sau ma obisnuiesc cu ea... O alta "problema" fata de vechiul 1.4 mpi...cel nou este mult mai bine insornorizat...si cum eram obisnuit sa schimb dupa ureche...acum imi trebuie putin timp sa ma adaptez (cu atat mai mult cu cat la 4000 rpm se aude ca 1.4 la 2-2500 rpm...ca m-am si trezit de vo 2 ori ruland constant la 4000 rpm in tr-III-a)
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Si al meu tremura destul de tare.
mai deranjat este ca tot da in "gat" in viteza 1 daca schimb rapid in a 2-a.
Am observat ca trebuie sa fac : a-1a 2000 - 3000 rpm, ridicat de tot piciorul de pe acceleratie, asteptat jumatate de secunda, apasat ambreaj, schimbat a 2-a.
Daca nu ridic de tot piciorul de pe acceleratie si o las o jumatate de secunda, se aude un buf ca si cum ai ridicat prea repede priciorul de le ambreaj, dar eu abia il apas. Ciudat asa dar ma obisnuiesc.
Comment
-
darksun da...asa-i si la mine. Deci este ok...nu ma duc cu ghioaga peste delaer
Ce am observat ca-i place (si se simte mai ok)...dupa ce schimb viteza, inainte sa-i dau drumul...sa ating usor acceleratia (probabil sa iasa din zona de relati).
Comment
-
Zilele acestea sunt în delegație cu un dokker 1.6 16V 103 CP. Super motorul, trage bine, abia se aude motorul la 120 km/h, fiind destul de bine insonorizanta și geamurile cu protecție UV. Sincer mi se pare mai calitativa masina produsa în Maroc fata de Pitești. ÃŽn loc de 0,9 tcE, mai degrabă ar echipa masina cu 1,6 16V SCE. Consumul mixt (preponderent extraurban) este undeva la 6,8 L/100 km.
Comment
-
Destul de mare consumul (dar acum depinde si de conditiile de rulaj)
Eu am mers 5 persoane+bagaje+clima, cruise control tinuta la 100 km/ora si 60 in localitati. A scos 5.3l/100 (adevarat...testul nu a fost dus-intors...ci doar la dus).
Saptamana viitoare o sa vad exact cat consuma afara.
Comment
-
Buna ziua tuturor! Am o intrebare sa va adresez , daca se poate...ce faceti cand va treziti cu zgarieturi pe masina? Faceti un polish? Mentione ca detin un logan 2 1,2 laureate bej de jumatate de an . Urmaresc de ceva timp forumul dar mentionez ca acesta e primul post.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pur si simplu ma oftic cand mai observ cate o zgarietura in parcare...ma doare pe mine cand cineva o zgarie[emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Pentru zgarieturi mici exista doua solutii: distonocalm sau berea.
Pentru zgarieturi mari/profunde...adica pana la tabla: casco sau revopsit.
Alte solutii nu merita. Polish...trebuie sa-i faci polish la 6 luni...in cati ani crezi ca ajungi la tabla de la atata polish?. Asa ca...iei un distonocam...sau bei o bere...tragi o injuratura urata (dar vezi sa nu te auda nimeni...ca altfel esti considerat porc)...si te resemnezi. Eventual cand se strang un numar rezonabil de zgarieturi (adica 3-4 ani)...faci un polish.
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostAm o serie de dileme cu motorul de 0.9 TCe (nu este primul motor turbo condus...am mai condus multe...dar este primul pe benzina...si primul sub 1.7l).
- Tremura destul de tare la relanti (daca am usa deschisa...se vede o usoara vibratie in usa).
- Pana la 1400 rpm este lesinata rau...dupa care intra extrem de brusc turbina (destul de neplacut).
- Daca schimb din tr-a I-a in tr a II-a...si cand schimb pica sub 1400 rpm...smuceste tare (se smite tare in schimbatorul de viteze)
Recunosc...nu merg foarte turat...cam schimb unde indica calculatorul (poate usor mai sus)
Este normal?
Smuceste daca esti la turatie mica si accelerezi mai tare. La turatii mici accelereaza progresiv (cate putin) si nu mai ai probleme cu lagul
Atentie cu pedala de ambreaj, nu ridica brusc piciorul
Eu in TM am ajuns si la aproape 6000 rot cu a doua
Comment
-
bogdan_cj ba da...mai ales la cald. Dar nu foarte tare se simte. Sincer...nu este deranjant.
cosming dap...stiu...asta am observat si eu. Dar nah...obisnuita dispare greu (eram obisnuit cand mergeam in coloana la >2200 rpm sa bag a treia...sau anumite curbe sa cand cedez trecerea sa o las sa curga cu a doua la relanti...acum daca sunt cu a doua la relanti...trebuie sa retrogradez ca sa nu se mai simta turbo lag-ul...mai ales cu clima pornita).
In esenta...si aici este chestie de obisnuinta. Doar ca eram putin cam derutat (nu sunt diferente mari fata de simplu aspirat...ci si fata de diesel sunt diferente).
Motorul suna ciudat fata de unul cu 4 cilindrii...m-am trezit ca mergeam constant cu 4000 rpm...suna ca vechiul meu 1.4mpi la 2500 rpm
cu cat ma obisnuiesc mai mult cu ea...cu atat mai incantat sunt de motorasul asta.
Comment
-
Salut tututor ! Vreau sa ma ajutati si pe mine in alegerea motorizarii . As vrea sa imi achizitionez un logan nou deoarece m-am saturat de harburi , sa bag bani cu nemiluita in ele la fiecare 2-3 saptamani .
Nu stiu daca conteaza sau nu , vin de pe o masina din zona vag diesel , fac pe zi aproximativ 100 de km din naveta . As vrea sa-l iau prin programul acesta de acum .
Comment
-
Prin program cam greu...eventual astepti sa vezi cu suplimentarea.
Tot diesel iti recomand.
Daca circuli gol...si doar ocazinal mai bagi ceva in ea...(concedii etc)...poti merge linistit pe cel de 75cp. Daca nu...mergi pe cel de 90cp. Evident...diesel.
P.S. Am observat ceva ciudat. Cand stau la stop/semafor cu piciorul pe pedala de frana (nu stiu daca cand este motorul oprit sau nu...adica stop-start-ul functioneaza sau nu)...dupa aprox 4-5 secunde...pedala de frana se mai lasa putin...cam 1 cm din cate imi dau seama. Se mai manifesta la cineva asa? De franat, franeaza foarte bine, uniform, raspunde bine frana etc.
Comment
Comment