Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Invidiosule.....

    Comment


    • Pai daca doamna e cu ochii la ce posteaza el, e normal...
      Prea mult offtopic. Sa revenim la intrebari despre logan 2: stie cineva daca 1,2 16 veul trage dupa el o remorca de 1000-1500 kg (cu incarcatura cu tot) fara probleme? Pe drum sunt si niste dealuri (rampe, ca sa n-avem discutii ). Nu stiu sa spun ce grad de inclinare au dar stiu ca au vreu 300m lungime. Cu 1.4 retrogradam la a-4-a ca sa le urc lejer cu 90 km/ora.

      Comment


      • Crs. Sandel fiecare isi plange necazul. Pe mine ma distreaza sa inserez diverse legate de sotie...si da...sincer...char daca este vorba de masini, sotia este principalul pasager dar cred ca-i suficient offtopic.
        Fanez am un prieten care are si el un logan de 1.2 Si din cate am inteles...trage aprox la fel cu 1.4mpi. Doar ca la turatie mai joasa...cica trage parca o idee mai bine decat 1.4. Dar poate si pt ca motorul este relativ nou (sub 20.000)...iar cel vechi din cate stiu eu avea undeva pe la 230.000

        Comment


        • Pentru cei cu 0.9 TCe, cand e cald motorul, aveti o mica variatie de turatie la relantii ? E normala (e foarte mica gen, dar ma asteptam sa stea fix), vine la pachet cu vibratiile ?

          Destul de multumit de motoras, am dat azi o tura, depasit tot ce am prins, am respectat 4000 RPM maxim ca e inca in rodaj. Face cu brio fata la masina de vacanta, daca la aia prind cate 5 tiruri depasite odata, la asta prind vreo 3.

          Comment


          • Poate dupa rodaj nu o sa mai aiba toane la relanti, cine stie ?! Sa vezi ce bine trage si dincolo de 4000, depasirile cu a treia de la 90 la 120 sunt un deliciu, mai ales daca esti cu masina goala

            Comment


            • in rodaj parca se recomanda sa nu depasesti 3500 rpm...
              Computer, did we bring batteries?... Computer?...

              Comment


              • Sincer nu ma asteptam sa mearga asa de bine motorasul asta. Turbo isi face treaba dupa 2500 cum trebuie. Felicitari Dacia, in sfarsit o masina decenta.

                @TopCat, 3500 e prea putin, m-am abtinut pana la 4000 ca nu are decat 500 de KM. Cu fosta masina schimbam la 7200 fiecare treapta in depasiri.

                Oricum daca crapa are garantie, nu am luat-o sa merg subturat la 3000.
                Last edited by darksun; 11 July 2016, 23:12.

                Comment


                • Originally posted by bolovan View Post
                  ...am un prieten care are si el un logan de 1.2 Si din cate am inteles...trage aprox la fel cu 1.4mpi...parca o idee mai bine decat 1.4. ...
                  Asa am auzit si eu, dar nici cu 1.4 n-am tras remorca dupa mine . Sigur ca nu pun remorca inainte sa fac 3-4000 de km dar voiam sa stiu daca ma incurc sa imprumut una la nevoie.

                  Comment


                  • Dacă pică ceva la motor în garanție, vor verifica parametrii din injecție (ăia care țin evidența la stilul de condus).
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • De fapt in carte la 0.9 tce zice sa nu depasasesti 3000 rotatii si 130 h in primii 1000km.

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        Dacă pică ceva la motor în garanție, vor verifica parametrii din injecție (ăia care țin evidența la stilul de condus).
                        Ok, si o sa am cateva mii / zeci de mii de km. Ce o sa zica ca am schimbat la 5000 ? Atata timp cat nu taie injectia, e in RPM-ul safe. Este un motor mic pe benzina, e clar ca trebuie turat daca vrei sa alergi cu el.

                        Comment


                        • este un motor decent pentru o masina de familie. daca voiai adrenalina si turatii maxime, ar fi trebuit sa te indrepti catre alta marca.
                          eu am vazut la o marca de prestigiu sa cada cutia de viteze in garantie si a fost pus soferul sa suporte cheltuiala inlocuirii pentru ca nu a respectat un regim normal de mers.
                          Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                          Comment


                          • Masina a fost luata pentru oras (Bucuresti), nu pentru iesit sau mers in vacante deoarece 1.4 care l-am avut pana acuma era praf. A fost o surpriza placuta ca Dacia a scos un motor care chiar isi face treaba si depasesti fara emotii.

                            Nu inteleg, daca exploatez motorul in limitele stabilite ( chiar si la turatii mai ridicate), trebuie sa se strice ?! Mereu la rece o las 1 minut pe loc, nu o turez pana nu e calda (e bine ca au scos temepratura apei ca nu stii cand e calda). In carte scrie 3500 RPM pt rodaj, ca ii dau ocazional 4000 RPM nu cred ca are un impact asa de drastic.

                            Pentru alergatura afara am 23d de 205 cai, Ce voiam sa subliniez este ca motorasul asta interesant se apropie ca placere de fratele mai mare.

                            Comment


                            • O utilizezi cum vrei după rodaj, dar chiar și atunci nu pleci cu 6000rpm cu motorul rece, după un traseu în ture nu oprești motorul imediat - chestii de bun simț.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • darksun sa nu uitam, nu este un motor de competitie. Este un motor economic, fara pretentii sportive pentru un mers ponderat. Asta-i motorul, asta-i masina.

                                t0rquemada asta cu opritul imediat...lumea mai de specialitate decat mine (eu sunt programator...nu priectant mecanic)...spune ca sunt mituri in motoarele moderne. Problema aparea la motoarele vechi (anii 70-90). Unde injectia nu este controlata electronic...si ieseau gaze inca aprinse din motor direct in turbina. La motoarele moderne, cu injectia controlata, problema nu mai apare. Gazele deja sunt arse cand ies din motor. CU atat mai mult cu cat uleiul sintetic folosit in zilele noastre nu se mai prajeste la temperaturi mici,
                                Cica la motoarele cu turbina in fata motorului (nu in spate cum avem noi)...asteptatul mai mult de 30 secunde nu-i face foarte bine la turbina. Se supraincalzeste pentru ca nu mai are ventilatia naturala aparuta in timpul deplasarii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google