cum sa sara curea de distributie? voi va auziti ce spuneti? NU are nimic masina!!! Poti sa o impingi de un milion de ori asa si nu va pati nimic!
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Nu a fost ridicata, a fost taraita si impinsa. Se vedeau urme de roti pe jos si urme de maini pe bot si pe aripile spate cum a fost impinsa de caroserie.
Merci domnilor! M-am linistit daca ati zis mai multi ca n-are nimic.Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156
Comment
-
Originally posted by razvanCC View PostSistemul ABS previne blocarea rotilor cand se actioneaza frana. Daca totusi vrei sa tarasti/derapezi masina la 150kmh va trebui sa o pui de-a latul .
Dar, intradevar, nu ar trebi sa fie probleme daca masina a fost impinsa/tarata de pe loc cativa metri, fara soc. Parerea mea.sigpic
Comment
-
Intrebare legata de 0.9 tce. Mergand pe autostrada soarelui, cu cruise setat la 110 km pe ora, ac-ul pornit, daca puneam eco on...consuma mai mult. La viteza mica n-am incercat. A mai observat cineva asta? Am facut operata de vo 7-8 ori...tot timpul acelasi rezultat.
P.S. tare sunt incantat de cum trage motorasul prin valea oltului, serpentine, rampe lungi etc. Cu totul alt film fata de vechiul 1.4mpi. Si chiar fata de 1.6 mpi. Probabil il ajuta eborm cuplul mare la turatie mica
Comment
-
Mai mult față de ce? iar începem...
Consumul instant e una, consumul mediu e alta. În regim de CC consumul creste oricum cu, 0,5L peste consumul declarat, AC-ul consumă între 0,3 -0,5L peste consumul declarat, ECO scade cu 10% consumul declarat, dar atenție la vântul din față(la 100kmh fără vânt ai instant de 4,5-4,9L/100 cu vânt sare la 7L/100).
Până la 3000km eventual cu CB-ul neresetat (pentru un consum mediu real) discuțiile astea nu au ce căuta aici - dpdv statistic informatiile de xL/100 pe rezervor/y km sunt = 0
Bucurați-vă de mașini!Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Cand cuplez eco sare consumul instant cu 0.5l. Dar sare imediat. Decuplez, scade consumul. Si da, la cat de repede reactioneaza, este relevant.
Nu ma intelege gresit, sunt tare multumit de consum, timisoara-constata 5.2l/100. Autostrada soarelui a fost facuta cu ac-ul pornit, tinuta constant la 110 km/ora, cu varfuri scurte de 120-130 km ora. Iar pe valea oltului am si forjat putin masina, respectiv urcari in rampa cu acceleratia in blana etc. Si doua persoane+full bagaje
Comment
-
Eu de când am mașina țin o evidență strictă în excel(pot scoate o cărută de grafice): am mers cu eco/fără eco , cu CC/fără CC, cu AC/fără AC în toate combinațiile majoritatea pe minim 1000km, consumul dat de producător se pupă cu datele reale.
5,2L/100 măsurat cum?
-dat de consumul mediu?
-dat de consumul instant?
-dat de benzina consumată?
-calcule?
-bon de benzină?
-verificați L din rezervor cu CLiP-ul înainte și după?
Ca idee București oradea și retur cu
1173km, 58,9L consumați, 5,02L/100
Distanță fără consum 149,7km(inerție/frână motor) - pentru că am multiplexorPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Torque, condumul afisat pe calculatorul de bord. Care zic ca-i suficient de precis. De fapt, cred ca-i cel mai precis. Am sa fac si poze.
Darksun.puterea este data de consumul de combustibil. Prin urmare, combustibil mai mult, putere mai mare. Dar...daca se schimba avasul, poate scadea eficienta, si sa consume mai mult. Nedumerirea mea vine prin faptul ca vreau sa folosssc eco doar cand este eficient. In oras inca n-am mers fara eco. O sa incerc saptamana viitoare
Comment
-
Nu stiu cum poti sa conduci masina aia cand apesi pe ECO. E din alta lume.
Momentan am 8.7 consumul in oras, multumit.
Au venit si jantele de vara, frumusele desi speram sa merg pe 17 sau 18.Attached Files
Comment
-
-
Originally posted by darksun View PostCand apesi eco taie din putere, asta inseamna ca va consuma mai mult ca sa mentina viteza de 110...Last edited by MihaiiahiM; 14 July 2016, 21:56.sigpic
Comment
-
-
Consumurile declarate sunt la viteze de maxim 90kmh, peste consumă altfel. ECO se ocupă cu ce scrie mai jos, cu mențiunea că schimbă harta de injecție, minimalizează consumul electric(alternatorul încarcă când și cât trebuie în rest e roată liberă) dacă ai climatizare automată o sancționează și pe aia, totul pentru a consuma cât mai puțin combustibil.
Reducerea consumului prin funcția Eco Mode
Noua funcţie Eco Mode* permite şoferului să optimizeze consumul de carburant.
Această funcţie efectuează corecţii ale unor parametri de conducere pentru a diminua nivelul consumului. Eco Mode menține confortul termic la un nivel optim în interiorul vehiculului.
În funcţie de stilul de şofat şi de condiţiile de rulare, Eco Mode permite o diminuare a consumului şi a emisiilor de CO2 de până la 10 %.
Funcţia se activează la simpla apăsare a unui buton pe planşa de bord şi se dezactivează la prima apăsare energică a pedalei de acceleraţie.
În plus, Noile Dacia Logan, Sandero şi Sandero Stepway indică şoferului momentul cel mai potrivit pentru schimbarea vitezei prin afişarea unei săgeţi ascendente sau descendente pe tabloul de bord.
(2) Consum şi emisii omologate potrivit reglementărilor în vigoare.
*disponibilă pe toate motorizările exceptând 1.2 16v 75 CP
Last edited by t0rquemada; 15 July 2016, 08:24.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment