Eu nu-l folosesc decat pe autostrazi. Pe nationale/Europene nu. Sa tot apas pe butoane...apas toata ziua pe 101 butoane...imi ajunge.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Franceza e grea... astfel că marșalier(marche arrière), relantiu(ralenti), chiuloasă(culasse) sunt termeni cât se poate de "naturali".Last edited by t0rquemada; 4 August 2016, 16:29.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
-
-
Salut, am observat un comportament ciudat.Cu masina oprita daca o misc (ex: ca si cum as vrea sa verific amortizoarele) se aude pt 1-2 secunde un bazait in comportamentul motor,o singura data si apoi orice i-as face nu se mai aude.Ce poate face asa si de ce din moment ce eu nu am alarma sau ceva ca sa zicem ca se activeaza cine stie ce senzor.
Comment
-
Cateva intrebari vis-à-vis de Logan 2:
-versiunea 0.9 GPL este fiabila in timp?
- se impune ca la 1 an de zile (am fost patit cu o Solenza GPL) a se regla tachetii din cauza uscaciunii gazului?
- cosul primei revizii?
- consumul de benzina\gpl in extraurban/urban/mixt/conditii este...?
- Laureatul GPL 0.9 e6 are pretul de 10550, merita in comparative cu Prestige 1.5 dci 90 cp?
Comment
-
mihaipiratu
0.9 n-are nevoie de reglaje de genul asta
be benzina pot sa-ti spun: 5.8l in oras daca foarte liber (duminica, in perioada concediilor)...7.3l mers normal, 8.5-9 cu clima si aglomeratie
extra: 5.2 -> 2 persoane+bagaje+clima pornita 40% din drum (300 km din 800 km, TM->Constanta), viteza medie parca pe la 75km/ora, 110 km autostrada, 100 km extern, 60 in localitati
extra 5.4-> 3 persoane+bagaje full+clima pornita aprox 50% drum (400 km din 800) (Constanta-TM)
extra 4.4-> 2 persoane fara bagaje, TM-Lugj->TM, mers relativ linistit (90-100 afara si 60 in localitati)
Depinde cat km faci. Eu initial am facut un calcul la 17.000 km/an...unde dci-ul nu prea se merita (era cam la limita). Peste incepe sa se merite. Din nefericire, ma uitam pe bonuri...17.000 km a iesit media, in ultimii 5 ani am facut cate 25-28.000 km. Asa ca se renta mai
Comment
-
GPL-ul domnule, unde este GPL-ul...
Estimez ca am sa circul cu Loganelul de familie ~20000-30000km pe an. Am detinut pana saptamana trecuta un Opel Astra H @4600.00km, care dupa cei 400.000km a inceput sa ma sperie din cauza nr. de km reali si a costurilor necesare repararii in viitorul apropiat, daca apar probleme specifice nr. de km. Am hotarat, in urma unui consiliu de familie, ca ne este necesara o alta masina NOUA de familie cu nr. de km facuti de mine.
Comment
-
mihaipiratu eu ti-am spus pe benzina (n-am vrut GPL...)...la gpl mai pui 1l
Fanez si daca faci peste 20.000 km/an mai rentabil este diesel-ul.
P.S. Da...oare cum imi pare rau ca n-am luat diesel...dar la cat de ok este motorasul asta...paguba nu-i asa de mare. Mai ales ca eu am un stil relativ linistit de a conduce
Comment
-
Eu am vrut 0.9 Gpl, dar computerul de bord la echiparile care au este inactiv. Cei de la service mi-au zis ca instalatia GPL nu functioneaza bine cu computerul de bord asa ca l-au anulat (nu a stiut exact cauza - cica primele 0.9 + GPL au ajuns pe platforma inapoi). Cred ca e bine sa stii aspectul asta...dupa ce dai ceva banuti in plus sa nu poti vedea nici macar tepmeratura exterioara.
Comment
Comment