Parerea mea este ca te avantajeaza dieselul, desi banuiesc ca indiferent ce ai alege, la un moment dat o sa zici ca era mai bine celalalt. Dieselul de care zici te satisface si la putere si la consum, la km pe care ii faci.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
@ady_dragan
Opa, deja tragem un semnal de alarma pertinent. Adica toate functiile CB nu sunt active pentru GPL, sau sunt active cand este folosita masina pe benzina? Sau sunt total inactive indiferent cu ce carburant mergi?
Pai atunci daca este o problema grava, mi-as indrepta atentia catre 1.5 dci 75cp Prestige sau chiar cel de 90 cp. Indiferent de situatie, voi astepta faceliftul din octombrie.
Comment
-
Sunt inactive chiar si daca mergi pe benzina. Faptul ca nu poti vedea consumul de gaz pe CB nu m-ar fi deranjat, dar asa m-am speriat ce mi-a zis nenea legat de probleme asa ca am mers pe 1.5 dCI 75CP si pot sa zic ca sunt foarte multumit.
Mai e un aspect...0.9 +GPL a fost in cazul meu prin rabla cu doar vreo 200 si ceva de euro mai ieftin ca dCI, pentru ca la dCI am mai primit un eco bonus de 750 lei.
Comment
-
La X52 TdB știe cât combustibil consumi după "fuel flow"(cu alte cuvinte injecția zice bă eu am injectat 10000 de picături asta înseamnă 1L) iar CB folosește datele în consecință.
Pe GPL, ai injecție de gaz pe care nu ai cum să-l măsori(pe instalația stock) deci CB nu are date deci indică aiurea deci îl dezactivăm că vine clientul și ne înjură.
Dacă aveai GPL cu injecție directă ("gaz" în stare lichidă) era altă poveste.
Mașina care are GPL din fabrică, indiferent de nivelul de echipare, va avea CB dezactivat.
P.S. Având în vedere EOP-ul(Dacia Logan L52 (from 2012-11 to 2019-12)) mai bine aștepți Logan III.Last edited by t0rquemada; 8 August 2016, 09:54.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
0.9 GPL e mai bun decat 1.5 dci 75cp
Fata de 1.5dci 90cp discutia ramane deschisa.
0.9 GPL are costurile cele mai mici posibile.
La GPL daca pui gaz prost, masina va trage mai prost si asta e.
La diesel daca bagi motorina proasta se pot duce injectoarele si risti sa te usture rau la buzunar.Logan GPL 1.4
Comment
-
Asa este, exista un ecobonus de 750 ron ptr. motoarele ce emit noxe de pana la 100mlg(sau ce or fi ele, miligrame, grame, tone, kilograme)/km. Acest ecobonus de ~190 euro se poate adauga peste cel de la rabla, deci ar fi cam 1450 euro(rabla, care voucher mi-l ofera dealerul la 700 de euro banii jos)+~190 euro ECOBONUS= 1670 euro(reducere totala) din care scadem cei 700 euro bani cash ca investitie. Rezulta 1670-700=940 euroi.
Pentru cine intreaba, un dealer Dacia situat in Vestul capitalei, ofera un discount de 500 de euro la orice model Dacia comandat in luna august.Last edited by mihaipiratu; 8 August 2016, 11:48.
Comment
-
O intrebare...
Eu, cand mi-am cumparat masina, anul trecut in noiembrie, nu am beneficiat de acel ecobonus. Oare se poate achita retroactiv? Nici n-am stiut de el. Nu am luat masina cu rabla. Cine are vreo idee??
Ce institutia vietii face plata, sa intreb la sursa? Agentia de Mediu sau cine?Last edited by claudius_log; 8 August 2016, 12:12.
Comment
-
[QUOTE=claudius_log;1724826]O intrebare...
Eu, cand mi-am cumparat masina, anul trecut in noiembrie, nu am beneficiat de acel ecobonus. Oare se poate achita retroactiv? Nici n-am stiut de el. Nu am luat masina cu rabla. Cine are vreo idee??
Ce institutia vietii face plata, sa intreb la sursa? Agentia de Mediu sau cine?[/QUOTE
In primul rand nu pentru ca eco bonusurile sunt incluse anul asta in rabla, si in al doilea nu e euro 6...deci nu se incadreaza
Comment
Comment