@all, manualul zice destul de clar:
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Orice TdB(inclusiv cel de Acces chel) are posibilitatea de activare a OCS-ului.
Orice injecție(D4D,D4F,K7M,K4M,H4B,K9K,H4M) are funcția prezentă și activabilă, dar e posibil ca la unele motorizări să aibă rezutate imprevizibile, adică injecția să considere că uleiul se uzează mai repede decât se uzează el normal.
În alte cuvinte e exact problema lipsei CB-ului la mașinile cu GPLPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Dupa ce le activati voi, ne spuneti rezultatul, poate vreau si eu.
Din cate am inteles mai mult incurca. Te induce in eroare. Mai bine schimbi uleiul cum vrei tu decat sa stai cu ochii pe indicator si sa te stresezi ca trebuie schimbat nu stiu cand.
Dac indica real e foarte bun, altfel e un stres in plus. Asa, de kinki, e interesant .
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post...e posibil ca la unele motorizări să aibă rezutate imprevizibile, adică injecția să considere că uleiul se uzează mai repede decât se uzează el normal.
...
OCS = win-win strategy
Comment
-
Originally posted by alinn28 View PostPana acum cel mai ieftin am gasit acelasi timp de janta cu 290 lei la Altex care acum oricum e stoc epuizat. Si eu sunt interesat daca se gaseste undeva mai ieftin.
Originally posted by t0rquemada View PostAmbele dCi-uri de 75 și 90, Euro5(k9k612) și Euro 6(k9k626) au intercooler.
Pe coduri turbina pare diferită, în rest 99,9% identice
Ideea era asa : iti iei 75 CP. Vezi ca e "lesinata" cand e mai incarcata. Faci remapare la >= 90CP. Vezi ca nu mai e asa de "lesinata", insa s-ar fi putut mai bine. Pe cand ai cel de 90 CP, remaparea e de la >= 100 CP si MAXIM 115 CP
Mergi batraneste, 75. Altfel, 90. Bineinteles, daca iti permite bugetul.
Comment
-
-
Comment
Comment