Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Le schimbam deloc, decit completes !

    Comment


    • Foarte rau faci !! orice lichid trebuie inlocuit periodic! Lichidul de servo eu imi propun sa-l schimb la 2 ani , o data cu lichidul de frana si uleiul din cutie , antigelul o data pe an.
      Last edited by prometheus; 4 October 2016, 15:20.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Masina face 3 ani pe 29.10 si ma gândeam sa le schimb. Am sunat la Meridian si mi-au zis la 4 ani si de aceea va intreb pe voi, care sunteti mai experimentati.

        Comment


        • aris86 aici se schimba uleiul din 3000 in 3000 km ca sa tina motorul...nimeni nu se inghesuie la elementele de siguranta. Este irelevanta. dar daca schimbi la intervalul recomandat...este ok. Doar sa nu depaseste perioada.

          Comment


          • Originally posted by aris86 View Post
            ... la Meridian si mi-au zis la 4 ani...
            E bine la 4 ani dar daca vrei sa le schimbi acum, nu faci rau, trateaza cu baietii. Mie n-au vrut sa-mi schimbe uleiul inainte de 15.000km (nu la meridian, in alta parte). Nu e problema daca le mai tii un an. Altii nu le-au schimbat de 10 ani

            Comment


            • Mulțumesc frumos. O sa le schimb la 4 ani, acu vreun an când am fost la Meridian, i se schimbase lichidul de servo unui client și îl tot suna pe consilier sa reclame defieciente la servo după schimb, în sensul ca se rotea greu volanul.

              Comment


              • Salutare tuturor,

                In primul rand nu vreau sa ofensez pe cineva de aici, dar datorita timpului nu am incercat si nici nu cred ca o reusesc sa citesc 212 pagini de aici...

                Ca fost loganist de 1.4 Mpi timp de 8 anisori....incepand de ieri am trecut la 0.9 Tce E6 (varianta Plus)
                Acum mare rugaminte cine ma poate ajuta:
                care ar fi "chestiunile" posibile sau nu, mai stringente de urmarit la aceasta motorizare?

                Adica mai pe inteles la ce ar trebui sa acord o atentie mai mare (sporita) la aceasta motorizare? mai ales in primii 1000-3000 KM? Oricum e diferenta maricica (nu chiar f mare dar e) fata de "batranul" 1.4 Mpi.

                Mersi anticipat.

                Comment


                • McDan la borduri, gropi si idiotii de pe sosele.

                  P.S. Din cate imi dau eu seama, este relativ pretentios la benzina. Adica nu baga din te miri ce benzinarie ciudata. Dar cam atat. Ah...nu-i place sub 1400 rpm...mai ales daca ai clima pornita (nu se supra alimenteaza). Acum...adevarat...eu nu am decat 9000 km cu masina...n-am apucat sa o vad prea mult la lucru.
                  Ah...si ca sfat personal (ma rog...doar o parere)...daca mergi in coloana, din aproape in aproape (5 m mers te opresti 5-10 secunde...iar 5 m...dezactiveaza S&S...)

                  Comment


                  • McDan

                    Nu accelera peste 3500rot/min la schimbari de treapta pana in 4000-5000 km si in rest te comporti ca si cu orice masina obisnuita care este proprietatea ta (adica ai platit-o tu)!
                    Pe capacul rezervorului de benzina este trecut tipul de benzina cu care sa alimentazi! Bine inteles - Evita benzinariile cu calitate indoielnica mentionate de colegi patiti!.
                    Te va duce si te va aduce aproape pe orice fel de drum ( de masina).
                    Last edited by Silica; 4 October 2016, 16:25.

                    Comment


                    • Originally posted by bolovan View Post
                      ...1. Adica nu baga din te miri ce benzinarie ciudata....
                      2. .dezactiveaza S&S...)
                      Merci de info:
                      1. alimentare o fac de app 8 ani 99% la Petrom si aici (95 % din cazuri la aceeași stație)
                      2. dezactivarea S&S bănuiesc ca se face din soft...fiind varianta Plus nu cred ca are buton separat pe undeva...?
                      3. ma mai "enerveaza" sa zic asa indicatiile de schimbare viteza...

                      Comment


                      • McDan ai buton sub frana de mana pentru dezactivare (un A intr-un cerc). Si se aprinde un felinar rosu pe el cand este apasat (dap...felinar...la cum lumineaza).
                        Daca le prespecti in proportie de 90%...o sa ai consum decent.

                        Comment


                        • Originally posted by McDan View Post
                          ...
                          3. ma mai "enerveaza" sa zic asa indicatiile de schimbare viteza...
                          Ala e orientativ sau recomandarea fabricantului pentru un consum optim si regim de functionare "preferat" de motor. Nu trebuie sa stai cu ochii pe el si sa schimbi imediat ce se aprinde.

                          Comment


                          • A schimbat cineva scutul motor de Logan /Sandero 2 cu unul metalic? Azi la revizie am vazut cat de firav arata scutul original de plastic. Eu am gasit pe net produsul asta, nu stiu daca se potriveste. http://www.bestautovest.ro/scut-moto...orizarile.html. Torquemada, te rugam o parere autorizata.

                            Comment


                            • Originally posted by McDan View Post
                              Salutare tuturor,



                              In primul rand nu vreau sa ofensez pe cineva de aici, dar datorita timpului nu am incercat si nici nu cred ca o reusesc sa citesc 212 pagini de aici...



                              Ca fost loganist de 1.4 Mpi timp de 8 anisori....incepand de ieri am trecut la 0.9 Tce E6 (varianta Plus)

                              Acum mare rugaminte cine ma poate ajuta:

                              care ar fi "chestiunile" posibile sau nu, mai stringente de urmarit la aceasta motorizare?



                              Adica mai pe inteles la ce ar trebui sa acord o atentie mai mare (sporita) la aceasta motorizare? mai ales in primii 1000-3000 KM? Oricum e diferenta maricica (nu chiar f mare dar e) fata de "batranul" 1.4 Mpi.



                              Mersi anticipat.


                              Schimba uleiul la motor mai des si pune ceva mai calitativ
                              E posibil ca pe la 100.000 sa ai probleme cu lantul de distributie
                              In rest fara problema la motor pana la 170.000 km nu am avut


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • A schimbat cineva scutul motor de Logan /Sandero 2 cu unul metalic?
                                Am auzit ca se potriveste perfect cel de la L1. Mi-a zis cineva care a auzit de la unu' care si-a pus

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google