Comparații
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Arata foarte bine ca si design si inainte ,probabil de aceea nu au schimbat foarte multe lucruri la masina
Faceliftul arata fain si el, trebuie de vazut la reprezentanta la fata locului pentru a judeca ce si cum
Sunt si facelifturi mai subtile in lumea auto, la range rover de exemplu a fost ceva de genul
Comment
-
RazvanCC, asta inseamna facelift... O sa modifice mai multe la Logan 3.
Uita-te la BMW E46 si E90. Sau uita-te la Mercedes C-Kasse W203.Attached Files- 1998-2001_BMW_328i_(E46)_sedan_(2011-07-17)_01.jpg (95.7 KB, 98 views)
- seria-3-e46-facelift.jpg (81.7 KB, 75 views)
- 2005-2008_BMW_320i_(E90)_sedan_(2011-07-17)_01.jpg (87.0 KB, 75 views)
- BMW_3er_(E90)_Facelift_20090720_front.jpg (113.2 KB, 75 views)
- Mercedes_C-Klasse_(W203)_Elegance_20090830_front.jpg (106.8 KB, 77 views)
- Mercedes_Benz-C_Class_W203_mp35_pic_10841.jpg (125.2 KB, 74 views)
Last edited by vitriol; 11 October 2016, 09:04.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by razvanCC View PostVolanul e cea mai consistenta schimbare inspre bine. In rest au redesenat barile si blocurile optice. Probabil ca sunt prea multumiti de vanzari ca sa modifice mai multe si mai importante repere.
Comment
-
Gioni, depinde peste ce dai...
Un coleg si-a cumparat un Golf VI 1.6 TDI 2011, 230k la bord, cu 6300E (adica fix cat un 1.2 16v Plus, ca sa ma raportez la acelasi pret). Acum are 270k si inca n-a schimbat nimic. Am mers cu masina in cauza, asa ca pot spune ca este o comparatie corecta, pentru ca masina ruleaza ca una noua. Asa... sunt multi care spun ca n-au bagat nicun ban in masina, dar masina e o troaca buna de dat la Remat.
Comparatie actuala. Golf VI, 1.6 TDI, 2013, 200-250k la bord, 6000-6500E. Cu tot cu adus in tara, 6500-7000ELast edited by vitriol; 11 October 2016, 12:10.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Chiar tin sa te contrazic. Masina avea servisarea facuta la zi, a fost masina de leasing operational, asa ca este in stare perfecta. Crede-ma ca stiu sa fac diferenta dintre o cotiga si o masina.
Lumea stramba din nas cand aude 270k, dar se duce sa cumpere masini din targ, care au 140k la bord (reali 300-400k)...
Iti spun ca sunt BMW-uri de 3-4 ani, care au 400-500k la bord si sunt in stare perfecta. Samsarii fac profit si le vand cu 140k la bord, si ghici ce! Arata si merg ca si cand ar avea 140k la bord...
Sa nu zici ca am ceva cu marca autohtona, am vazut Logan Taxi 1.4 MPI cu 500k la bord. Mergea perfect. Asta pentru ca proprietarul cand a simtit/auzit ca ceva trebuie schimbat, n-a stat pe ganduri. Si nici nu si-a batut joc de masina.Last edited by vitriol; 11 October 2016, 12:26.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
eu tot mor de curiozitate...de ce isi vand astia din occident masiniile la 2-300 km...si 6-7 ani?
Eu am o teorie...sunt mari consumatoare de bani...si nu se mai renteaza. Le vand unor est europeni care le vor neaparat o masina pe care nu o pot intretine corespunzator (nu-si permit)...si merg pe principiu "lasa ca merge si asa'. Sau mai simplu spus: o masina premium, intretinuta low cost...care ajunge o rabla premium.
P.S. Acum adevarat...romanii isi cumpara masini ca sa mearga cu ele la servici...ca sunt prea mari domni sa mearga cu mijloacele de transport in comun (peste 80% din colegii mei de servici au sub 11.000 km/an)
Comment
Comment