RAC, calitatea o fac oamenii, nu masinile, ca si alea tot de oameni sunt programate, intretinute si controlate. Si momentan aia de la Mioveni sunt mai buni decat marocanii, unii lucreaza de zeci de ani la Dacia. Personalul uzinei cred ca are la activ milioane de ore de formare, nu poti in 2 ani sa ajungi la nivelul ala cu marocanii.
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Rac, este o pura curiozitate , eu cand am reparat bara fata absolut toate piesele erau Made in Romania inclusiv instalatia electrica ( nu am gasit nimic made in China) si daca ai la indemana una douo piese pe care se poate vedea tara de provenientza.
Imi este greu sa cred ca se trimit piese de ansamblare din Romania tocmai in Maroc.
Multumesc anticipat.sigpic
Comment
-
Originally posted by margelatu View Posteu nu inteleg ce atatea intrebari?de ce nu lasi masina asa cum e ea din fabrica?scrie la VC si poate primesti mai multe explicatii acolo.daca are drl ,de ce are?daca arde becul ,de ce arde?
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Comment
-
Originally posted by M.FLORIN View PostSi acum tot e bine ca mai suntem cativa pe aici cu d-astea model nou si mai postam una alta ... pe vrenea cand am dat eu comanda nici macar aia de la vc nu stiau ce sa imi raspunda; nu mai zic de aia din reprezentante care sa minunau cand le spuneam eu ca masina are tempomat (si cum functioneaza el de fapt) ...
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Florin, esti multumit de tce-ul tau? Iti place? Ceva probleme ai?
Comment
-
-
Rascolind paginile de internet am dat peste un reportaj interesant cum ca Romania ar putea intra in F1 si cu sigla Dacia si mai interesant a fost sa aflu ca Renault furnizeaza motoare
pentru 4 echipe din F1.
Originally posted by alexfin View PostChiar ma bucur de ce aud... Abia astept sa mi-o cumpar si eu; parca nu mai am rabdare..
Uneori mai apare si invidia.sigpic
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostRascolind paginile de internet am dat peste un reportaj interesant cum ca Romania ar putea intra in F1 si cu sigla Dacia si mai interesant a fost sa aflu ca Renault furnizeaza motoare
pentru 4 echipe din F1.
Nu mai sta pe ganduri si nu mai pleca urechea la toate criticile aduse ca nu e chiar asa.
Uneori mai apare si invidia.
In fine, dar mai e ceva pana atunci
Originally posted by alexfin View PostOricum sunt hotarat sa mi-o cumpar; in septembrie vi avea finantele necesare si cred ca mi-o voi cumpara pe beige
In fine, dar mai e ceva pana atunci
Comment
-
Renault furnizeaza motoare pentru 4 echipe din F1.
Uneori mai apare si invidia.Last edited by mr.K; 17 January 2014, 14:27.
Comment
-
Originally posted by alexfin View PostChiar ma bucur de ce aud... Abia astept sa mi-o cumpar si eu; parca nu mai am rabdare..
P.S. nu mai cita postul anterior ... se intelege cand raspunzi la acel post.
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostSau cel mult un Logan 1.
In F1 se testeaza destul de multa tehnologie care uneori mai ajunge si pe masinile de serie.
Un posesor de Ferrari poate fi invidiat, brandul e o legenda.
Tehnologia din F1 ajunge in masinile de serie din alt segment decat ala din care face parte bolidu' de la Mioveni. Singura asemanare a Loganului cu o masina de F1, e lipsa butoanelor de pe portiere, si asta din simplu motiv ca lipsesc portiererele de la masina de F1.Last edited by mr.K; 17 January 2014, 17:11.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostRac, este o pura curiozitate , eu cand am reparat bara fata absolut toate piesele erau Made in Romania inclusiv instalatia electrica ( nu am gasit nimic made in China) si daca ai la indemana una douo piese pe care se poate vedea tara de provenientza.
Imi este greu sa cred ca se trimit piese de ansamblare din Romania tocmai in Maroc.
Multumesc anticipat.
În prezent, platforma logistică ILN care are 30 de clienţi şi gestionează exportul de componente pentru fabricaţia de vehicule în 13 uzine: Africa de Sud, Argentina, Iran (două uzine), Brazilia, Columbia, Maroc (două uzine), India (două uzine), România (Mioveni) şi Rusia (două uzine). Mai mult, ILN funcţionează şi ca platformă de import pentru piesele necesare uzinelor de pe platforma de la Mioveni, dar şi pentru uzine din Rusia şi Maroc.
Platforma RIR - Renault Industrie Romania gestionează 6.676 de referinţe unice şi un total de 14.716 de referinţe în sistem pentru toţi clienţii, acestea reprezentând piese necesare fabricării vehiculelor în diverse versiuni ale gamei entry. Pentru a asigura aceste piese, centrul RIR este în contact permanent cu 500 de furnizori, din care 88 sunt localizaţi în Romania şi 412 în afara României.
Comment
-
Comment