Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by AlexPetro View Post
    Realizez ce spun. Ideea este următoarea: în 2 ani nu am întâmpinat problema respectiva. Mașină e noua, deci este normal. În concluzie, vocea clientului.Au sa răspundă reclamației și poate o și rezolva. Eu unul am rezolvat niște aspecte prin metoda descrisă. Omul a cerut un sfat și l-a primit. Ce face în continuare e treaba lui.
    Pai daca sare pietricica, e factor extern si nu tine de garantie.

    Comment


    • Sunt de acord cu cei care sustin ca, garantia nu are nici o legatura...desi am observat ca vopseaua este foarte foarte subtire...stiu ca e o culoare pretentioasa (blue navy) dar totusi e un strat subtire....am facut prostia ca am pus pe portbagaj un flacon de lichid de parbriz care avea fundul cam frecat dar eu nu observasem...dupa ce l.am luat jos m.am trezit cu niste zgarieturi fine dar le.am scos cu o pasta...au iesit perfect dar repet vopseaua e ffff subtire...cel putin pe 2016 se pare ca asa e ...in legatura cu problema mea...as vrea sa corectez acolo cu un punctulet de vopsea..repet nu e mare lucru dar nu as vrea sa dea rugina sau ceva...o sa pun un punctulet de vopsea daca gasesc culoarea..daca nu pun oja de unghi....glumeam ...stie cineva de spray creion sau chiar vopsea blue navy unde gasesc sau chiar credeti ca acei 3 ani garantie pe vopsea imi acopera aceasta problema?va multumesc!

      Comment


      • Originally posted by Crs. Sandel View Post
        Pai daca sare pietricica, e factor extern si nu tine de garantie.
        Mai oameni buni. Stai incet, sa ne intelegem. In ce consta garantia la vopsea? Pai se juleste de la o pietricica? Daca tabla nu e indoita ar trebui sa incerce la vocea clientilor.

        Comment


        • Se juleste Fane. Pe alb mai merge, dar pe blue navy e jale. Se vede orice c@c@t. Desi nu cred ca mai poate fi vorba de garantie in speta asta.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Keep walking...

          Comment


          • Originally posted by Danut Mi View Post
            ...
            o culoare pretentioasa (blue navy)
            ...
            Da, o culoare pretenţioasă, aia de costa 0 ( zero ) euro să ţi-o vopsească ...
            adică ţi-o vopseşte de milă, să nu-ţi dea tablă ruginită ... !

            Comment


            • Nu e normal. Pe alb nu se vede asa usor si nu-ti dai seama. Depinde cat de julita e. L1 mi s-a julit la aripa de la o piatra (nu pietricica) dupa 7-8 ani. Eu m-as duce sa-i intreb pe aia cum sta treaba cu garantia vietii la tabla.

              Comment


              • Originally posted by Fanez View Post
                Mai oameni buni. Stai incet, sa ne intelegem. In ce consta garantia la vopsea? Pai se juleste de la o pietricica? Daca tabla nu e indoita ar trebui sa incerce la vocea clientilor.
                Garantia la vopsea consta in aparitia ruginii de la interior spre exterior. Vezi cazul meu si al lui aris86 cu capota vopsita pe interior si a lui stoicanu, care, din ce imi aduc aminte, e primul care s-a confruntat cu rugina. Daca sara piatra sau daca lovesti usa de un stalp sau mai stiu eu ce alta boacana faci, nu se ia in calcul rezolvarea lor pe garantie.
                Last edited by Crs. Sandel; 15 October 2016, 13:22.

                Comment


                • Crs sandel...eu cred ca, garantia la vopsea e altceva decat garantia la rugina(anticoroziune) care e p 6 ani...faza e ..corectez cu cv acolo ca nu prea e mare lucru iar daca in 6 ani da rugina o fac p garantie..dar asta sa ma duc sa fac scandal ei pot sa zica "domne ne pare rau ..daca iei o piatra in parbriz si se ciobeste ce faci vi la noi?"....cam asta am patit eu dar a sarit p aripa...

                  Comment


                  • Daca imi arunca unul o piatra in geam..face obiectul garantiei? Daca ma duc pe aratura cu masina si lovesc scutul...face obiectul garantiei? Evident nu, la fel si piatra in caroserie. Ea nu este gandita pt asta
                    P.s.La skoda rapid, clar eroare de proiectare, a intrat prin grila masca fata o piatra si a spart radiatorul. Cica nu se repara pe garantie.

                    Comment


                    • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                      Garantia la vopsea consta in aparitia ruginii...
                      Originally posted by Danut Mi View Post
                      Crs sandel...eu cred ca, garantia la vopsea e altceva decat garantia la rugina(anticoroziune) ......
                      Pai asa ziceam si eu. Una garantia la vopsea si alta la rugina.
                      Vopseaua aia nu trebuie sa se zgarie ca dai du unghia pe ea (pietricica respectiva). Ca doar n-o sa insemne ca nu iese la spalat.

                      Comment


                      • Ei...nu cred ca se zgarie ca dai cu unghia..n.am incercat...dar cand iei o piatra care sare cu viteza de la o roata e cam problema.....am patit si la Solenza pe care am avut.o inainte...era alba..a luat o piatra sanatoasa in capota, cred ca daca era in parbriz il spargea clar....a sarit vopseaua de p capota si a ramas culoarea de tabla..se intampla ce sa faci...si inca nu mi.am facut Casco..am asteptat sa termin cu toate cheltuielile(inmatriculare rca rovigneta)..acum sunt gata cu toate..si oricum , cum a scris un coleg mai sus nu foloseam Casco pt asa cv...deci repet..cineva cu sugestii unde gasesc vopsea?

                        Si faza e ca e foarte posibil ca piatra sa fi sarit chiar de la mine
                        Last edited by Danut Mi; 15 October 2016, 16:35. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Originally posted by AlexPetro View Post
                          Realizez ce spun. Ideea este următoarea: în 2 ani nu am întâmpinat problema respectiva. Mașină e noua, deci este normal. În concluzie, vocea clientului.Au sa răspundă reclamației și poate o și rezolva. Eu unul am rezolvat niște aspecte prin metoda descrisă. Omul a cerut un sfat și l-a primit. Ce face în continuare e treaba lui.
                          Te "vad" om in toata puterea cuvantului.
                          Cum dreaq sa invoci garantia cand iti sare o pietricica pe tabla masinii? Dupa ideea d.ta, recunosc foarte originala, la fel trebuie procedat si daca piatra aia sarea in parbriz sau far?
                          Intreb doar; vad ca la Logan 2 e altfel.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            *la X52 lipsește senzorul de calitate aer(se montează pe Clio4 și teoretic se poate adapta și la X52) care ar trece pe recirculare în momentul în care aerul de afară e prea poluat
                            M-am uitat in manual ca nu mai fiu apostrofat mereu ca scrie acolo ceea ce am intrebat si ia uite ce am gasit la pagina 3.10 reciclare aer:"Aceasta functie este gestionata automat dar puteti de asemenea sa o activati manual", ceea ce cam contravine cu ceea ce spui mai sus, deci sa inteleg ca Dacia mi-a vandut un produs neconform? In manual scrie clar ca este controlata automat aceasta functie de reciclare.

                            Comment


                            • Originally posted by alinn28 View Post
                              Pai ma gandesc ca are si el o limita de toleranta, in sensul eu setez 23, ajunge acolo se opreste apoi dupa 5 min cand scade la 22 porneste din nou. Daca el merge in continuu si ajunge la teperatura dorita in loc sa se opreasca si sa o pastreze el baga aer rece iarna nu? ca altfel trece de gradele setate si in loc de 23 o sa am 24
                              Iarna,cand temperatura e pe minus si tu ai setat 23 grade,spre ex, la inceput forteaza ventilatorul iar cand temperatura a atins pragul dorit ,viteza de ventilatie scade.Asa face si acum dar mai baga rece pt ca afara nu e temperatura scazuta inca,deci in habitaclu temperatura scade mai greu asa ca modul auto forteaza mentinerea temperaturii combinand cu aer rece.Mai am si un Fiat Punto multijet cu clima dual iar principiul e acelasi(poate treptele de viteza sunt mai exacte la Fiat,adica la ventilatie minima nu te deranjeaza atat de mult)


                              [QUOTE= Legat de asta, am incercat mai devreme si in momentul cand setez pe unde sa iasa aerul, imi dezactiveaza setarea automata. Bataie de joc, trebuia sa ramana pe automat pana ce miscam de potentiometru de viteza, asa era mult mai simplu si mai elegant. Bine macar ca nu se pierde setarea automata cand apas dezaburire la maxim si apoi o opresc ca atunci era chiar de tot.[/QUOTE]

                              Treaba asta n-am incercat-o la Logan dar la Fiat in momentul in care alegeam sa imi bata la picioare ,viteza ventilatiei inca era in modul auto( mai crestea sau mai scadea in functie de necesitate pt a pastra temperatura dorita) dar daca alegeam sa mai scad viteza ventilatorului atunci cand era in modul auto,acesta se dezactiva si ramanea strict cum l-am ales.Oricum,daca te deranjeaza aerul,poti opri ventilatorul :p

                              Comment


                              • Originally posted by alinn28 View Post
                                .
                                Manualul zice ce e în poze, fiind verisunea completă din care ulterior au mai scos.

                                Ideea e că la X52 se pornește recircularea funcție de ce decide clima și de datele provenite de la senzorul intern/umiditate și senzorul extern de temperatură și...atât.

                                La X98(Clio4) recircularea merge exact ca la noi dar mai e și un senzor extern ce măsoară calitatea aerului și care poate cere calculatorului de climatizare să pornească recircularea chiar dacă nu e nevoie de ea.

                                Vrei să testezi, ești liber: la grila de ștergătoare dai cu CO2 și/sau fum, dacă trece pe recircularea ai senzor , dacă nu - nu.
                                Attached Files
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google