If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cand o sa vezi un ulei de cutie "proaspat" dat jos si o sa-l pui langa unul nou, o sa intelegi.
Doar pentru aspect nu as schimba uleiul
Sincer la nici o masina de pana acum nu am schimbat uleiul la cutie
Numai daca a fost nevoie de umblat in cutie
Adica a golit cutia pe la umplere si a umplut-o pe la scurgere? Glumesc.
Nu cred ca este acelasi lucru. Una e sa golesti uleiul la cutie si sa pui ulei in plus in motor si alta e sa alimentezi in sens invers ulei la cutia de motor.
Pentru putin!
Daca rezolvi sau nu, scrie aici pe forum. Eu doar le-am vazut si primul gand acesta a fost, acela de a elimina excesul de apa. Ca este sau nu asa, vom afla
Am rezolvat ! si multumesc inca o data. Banuiam ca trebuie sa fie un orificiu de evacuare dar nu voiam sa explorez prea mult timp stand in ploaie. Aveam potiera dreapta spate plina cu apa. Nu folosisem acea portiera in timpul ploilor dar cand am deschis-o am simtit-o ca e mult mai grea.
Era obturata acea gaura din portiera.
"Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Salutare,
1. A patit cineva la cutia de viteza cand schimbi ca ai senzatia ca "agata" (sau sa zic asa intra usor dificil in "locas") la treapta 1 si 2 pe un Tce 0.9? De abia am 800 de km. (ori nu m-am obisnuit eu ori e altceva?)
2. In mod ECO pe la 2500-3000 Rpm cand accelerez parca se duce in trepte sa zic asa si nu continuu. Sa fie din cauza mod ECO? Dezactivat nu am observat asta.
McDan
1. si la mine facea asa la inceput...parca acum intra mai usor (am 10200 km). Aveam impresia in prima faza ca nu o pot baga in viteza. Acum relativ usor intra (sau m-am obisnuit eu cum sa o bag)
2. Da...asa face la toate. Pe la turatia aia intra mai agresiv turbina. O sa observi ca: esti in tr II-a pe la 1100 rpm...calci acceleratia...si parca nu se intampla nimic...pana pe la 1400-1500 rpm...cand relativ brusc incepe sa traga bine...pe la 2300 si mai bine. Asta cu Eco On. Cu Eco Off incepe de la 1100 sa traga profesiv mai bine pana pe la 2100 rpm...cand relativ brusc trage mult mai bine.
2. Da...asa face la toate. Pe la turatia aia intra mai agresiv turbina. O sa observi ca: esti in tr II-a pe la 1100 rpm...calci acceleratia...si parca nu se intampla nimic...pana pe la 1400-1500 rpm...cand relativ brusc incepe sa traga bine...pe la 2300 si mai bine. Asta cu Eco On. Cu Eco Off incepe de la 1100 sa traga profesiv mai bine pana pe la 2100 rpm...cand relativ brusc trage mult mai bine.
Corect...am observat si eu acest lucru...
Oare acea "smucitura" nu dauneaza pe viitor? Si am mai observat un lucru si anume mici smucitúri cand tin mana pe maciuca... mai rar dar le simt...
McDan din ce am observat eu: Eco in oras ajuta cu aprox 0.5l (cel putin in TM)...in schimb afara creste consumul cu aprox 0.3-0.5l. Prin urmare, cat sunt in oras merg cu eco on...cand ies afara (adica mers constant sa cu viteze mai mari)...il dezactivez.
Dar iar...asta tine de stilul de condus. Ca daca-ti plac acceleratii le sportive (cu acceleratia in podea)...nu o sa fie nici o difernta.
ECO il folosesc exclusiv in oras. Ca fapt divers ajuta intr-adevar la ceva sau doar e minus de putere si marketing?
Corect...am observat si eu acest lucru...
Oare acea "smucitura" nu dauneaza pe viitor? Si am mai observat un lucru si anume mici smucitúri cand tin mana pe maciuca... mai rar dar le simt...
Si eu simt uneori miscari in maneta schimbatorului de viteze dar nu cred ca e vreo problema..
McDan cutia de viteze/motor sunt puse pe niste bucse. In ideea de a nu trasmite vibratia in caroserie. Dezavantajul este ca se simte in schimbator. La toate, nu doar la 0.9. Si cand ma refer la toate...ma refer la tot ce am condus (fie skoda, opel, bmw sau dacie, motor turbo sau simplu aspirat, diesel sa benzina)...la unele mai tare...la altele abia sesizabil.
O sa observi mai tare cand iei piciorul de pe acceleratie...si apesi rapid iar piciorul pe acceleratie.
Cand te mananca te mananca. Am cerut preturi la reprezentanta de unde am achizitionat Loganul pentru jante otel, capace roti, senzori si valve. Am cerut doar un pret si acum primesc telefon ca au venit toate si sa ma duc sa imi puna cauciucurile bla bla bla. Totusi, ce mi se pare exagerat este pretul. O janta 260 RON, un senzor presiune 175, un capac 50. Pret total jante+senzori+ventile+capace+manopera si probe 2100 ron fara cauciucuri care sunt date de Dacia pentru problema care am avut-o in vara. Nu vi se pare prea mult? Nu as da un salariu pe niste table. Cat de originale sa fie janta lor de 260 fata de una de 130 din supermarket?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment