Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mi-a scapat fatul ca e in garantie. daca asa ies din loganurile din fabricia, poti sa te ... pe ea firma. sa se reprofileze pe trotinete, ca la alea nu trebuie reglaj de unghi. din ce citesc in ultima vreme pe forum despre defecte de-astea minore dar care-ti fac parul alb, in special la logan 2, bag de seama ca dacia nici trotinete nu e in stare sa fabrice intr-un mod ok, exista si-acolo riscul sa monteze ghidonul rasucit fata de roata din fata. sau ti-o livreaza fara ghidon, ca fac ei cost reduction...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • "Problema" e expusă(pe 2 forumuri) incomplet/incorect, fără date clare vorbim vorbe.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Nu, corect, decat sa spunem pe-aici ca Dacia face si drege, mai bine da omul o fuga la reprezentanta sa vada ce si cum.
        Masina e in garantie.
        Cu toate ca am serioase indoieli ca poate sa iasa din fabrica o masina cu geometria varza. Dar, cum s-ar spune, nu poti exclude nimic din ecuatie. S-au mai intamplat altele si mai si. Si la case mai mari.

        Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

        Comment


        • Se poate pune carlig de remorcare pe logan 2 fara sa fie demontata bara spate?

          Comment


          • Da. Se poate pune.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              "Problema" e expusă(pe 2 forumuri) incomplet/incorect, fără date clare vorbim vorbe.
              Torque, cand virezi, dai gaz si nu se indreapta volanul, ce mai e de spus? exclud acum ca masina ar fi fost lovita, ma gandesc ca un om cu toate tiglele pe casa ar fi zis ceva de genul "de cand am luat bordura/groapa, nu mai revine"...in prima faza dau crezare omului care plange ca masina lui aproape noua merge ciudat si nu zice nimic de vreo lovitura.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • @Seba: El a expus problema prima dată, pe alt forum, așa:

                Salutare,
                multumesc pentru urari si sper sa nu am parte de lucruri nasoale la volanul ei...
                Cum am spus si mai sus,este zgomotoasa si nu trage senzational,dar am cumparat masina in cunostinta de cauza,asa ca nu am ce sa-i reprosez.
                Ca si minusuri:
                -cheia care nu este tip briceag(o sa-mi gaureasca buzunarul)
                -mirosul de plastic topit care vine din compartimentul motor(banuiesc ca va disparea in timp)
                -faptul ca in viraj,volanul nu revine singur in pozitie de rulare dreapta,dar sper ca dupa 'rodaj' sa se rezolve si asta
                Momentan,cam astea sunt parerile pe '-',dar cele pe plus sunt mai multe,asa ca voi folosi masina cu toata placerea.
                ...

                și
                Salut,

                Este vorba de momentul in care sa zicem intorci la 180 de grade si volanul revine in pozitia initiala,doar ca la mine nu revine complet,ramanand un pic spre dreapta...


                Nu scrie cum ia virajul de pe loc/în mișcare, cum/dacă accelerează, ce presiune are în anvelope, etc, etc.

                Ca idee GEPDA e cu asistență variabilă, peste 60km/h asistența e minimă.
                Last edited by t0rquemada; 13 November 2016, 00:52.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • aha...discutabil acel "un pic". daca doar tre' sa-i dai un bobarnac (1cm stg-drp) sa corectezi, atunci nu-I o problema serioasa . oricum, o constatare la service ar trebui facuta. daca nu ma insel, omul e din Tr. Sev. Acolo, mai mult ca-n alte orase, masina n-are voie sa traga stanga din cauza "santurilor" facute de anvelope in asfalt. nu ar fi exclus ca asta sa fie si cauza reala, daca ma gandesc mai bine...pt ca si eu patesc la fel pe unele strazi cand merg la soacra-mea. in Severin, adica...si daca are si vreo varianta de logan cu gume late, atunci...hi, hi, hi eu de drumurile din severin, mai ales pe care l-am indrumat sa caute service-ul cu reglajul de unghiuri, am uitat complet.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Salut,
                    Ca si istoric,masina a fost comandata de către cineva care a vrut sa ia 3 bucati si nemaiavand destui bani a luat doar doua si asta a ramas la ei pe stoc,fiind comandate undeva in luna August.Eu cand am incercat sa o cumpăr,am asteptat doua saptamani ca sa o scoata de pe numele aluia si am ajuns sa dau mailuri la VC ca mi se parea ca nu se mai rezolva situatia,ajunsesem sa ma rog de ei sa-mi ia banii.
                    Masina s-a comportat asa de la inceput,nu ma sui pe borduri cu ea,nu o forjez,nu iau gropi....doar ca nu am bagat in seama,fiind prea incantat.
                    Nu stiu ce presiune am in roti,dar azi ajung la Peco si masor,ca si eu sunt curios.
                    Cand am fost sa ridic cartea masinii,l-am intrebat pe un nene despre jante,daca au senzori in ele si mi-a spus ca e posobil si l-am intrebat si de faza asta si se uita la mine crucis,spunandu-mi ca nu intelege ce vreau sa-i explic,dar sa fac o programare si se uita baietii!
                    Drumuriile din Oras sunt mai mult decât bune,o singura portiune este proasta,lucreaza la ea scum,deci faza cu drumul pica.
                    Si cu fosta masina tot pe Drumuriile astea umblam si nu facea la fel.
                    O fi de vina faptul ca servo este si mecanic?Pe fiat era electric..
                    Last edited by Alltricks; 13 November 2016, 10:02.

                    Comment


                    • Dau si eu cu parerea, poate este de la servo, facand comparatie cu masina veche (fara servo), la Sandero, volanul nu revine asa repede in pozitia normala, il ajut un pic, poate este "de vina" ESP, ASR, samd, toata electronica de pe masina pt siguranta , nu cumva intra in categoria asa fac toate?
                      Eu as face un drive test, la reprezentanta.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • La a mea revine la drept efortless. Iau o curba stransa in fiecare zi si vad cum isi revine.

                        Comment


                        • Originally posted by Alltricks View Post
                          ...Drumuriile din Oras sunt mai mult decât bune,o singura portiune este proasta,lucreaza la ea scum,deci faza cu drumul pica....
                          asta iubesc si eu la severin, drumurile excelente. ala de carefour pana la stadion e de-a dreptul demential, cat si intrarea din schela pana la giratoriul cu capul de pod
                          tu ai fost si prin alte orase, sa-ti faci o idee cam ce drumuri "mai mult decat bune" aveti?
                          Last edited by Seba; 13 November 2016, 13:55.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Esti sigur ca are servo mecanic? Din cate stiu 1.2 16v prestige e asistata electric.


                            Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Originally posted by Seba View Post
                              asta iubesc si eu la severin, drumurile excelente. ala de carefour pana la stadion e de-a dreptul demential, cat si intrarea din schela pana la giratoriul cu capul de pod
                              Ala este singurul drum prost din oras...in rest totul este asfaltat ca in palma,strazi si trotuare si da am fost si in alte orase si nu pot spune acelasi lucru : Slatina,Pitesti,Deva,Hunedoara,Timisoara sau Bucuresti.
                              Nu cred ca are vre-o legatura drumul cu faptul ca volanul nu revine din curba.....
                              Presiunea in roti este ok: 2,2.
                              Pe fiat inclusiv coloana de directie era electrica...poate de acolo vine diferenta.

                              Comment


                              • Salutare! Vin si eu cu o problema. Ieri am schimbat cauciucurile de vara de pe jantele originale cu cele de iarna. La vulcanizare baietii au fost atenti la senzorii de presiune roti si au respectat ordinea de montare a jantelor (cea prestabilita din fabrica). Dupa ce am mers 15km s.au aprins 2 martori, unul portocaliu si unul rosu. Presiune am 2.4 bari pe fata si 2.2 pe spate. Nu stie nimeni la service de ce imi stau aprinsi cei 2 martori. Cel rosu se aprinde dupa 1 minut de rulare, daca stau pe loc nu se aprinde. Gumele de pe spate sunt vizibil mai tocite ca cele de pe fata (aproape noi). Am 185/65/15. Ce poate sa fie? cauciucurile nu au fost intepate si presiunea sta ok.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google