tapatalk_1479081083979-1.jpgiar s-a postat poza invers...
Intrebari Logan 2
Collapse
X
-
Pai ralanti poate sa fie si la 1000 rot/minut atunci cand motorul nu este incalzit la temp. optima , cred ca ai vrut sa scrii ca iti dai seama daca motorul este incalzit la turatia de 750rot/minut la ralanti!sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Intrebarea a fost daca se poate vedea temperatura, nu cand se poate ajunge in regim de turatie (peste 3000). Daca intrebarea ar fi fost cand putem trece de 3000, atunci raspubsul logic ar fi fost sa puna aeroterma pe cald si cand baga bine caldura, atunci poti sa bagi si tu piciorul.
Dar, ca sa poti sa vezi temperatura lichidului de racire, cel putin momentan, cea mai ieftina solutie ramane un modul BT pe interfata OBD2.
Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk
Adica ceva de genul.Last edited by calinrusu; 14 November 2016, 11:26.
Comment
-
Originally posted by Bazilman View PostSalutare!
Anul trecut am achizitionat o husa electrica pentru scaunul masinii cu care m-am descurcat in sezonul rece :-)
Vreau sa mai cumpar una si pentru scaunul pasagerului impreuna cu un spliter cu 2 iesiri pentru bricheta doar ca am "emotii" daca rezistenta masinii va putea suporta 2 huse simultan.
Ati incercat? A folosit cineva?"Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostBricheta masini are o rezistenta de 15A, vezi cat ai puterea totala (W) si calculeaza, in afara sa arzi o siguranta, nu prea are ce sa se intample.
Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk
Comment
-
ba da, la limita de curent, se incalzesc sarmele inainte sa se arda sigurantele, se poate deteriora izolatia, incepe sa arda mocnit cate-o lita din fir si gata incendiul cu siguranta intacta. apoi vine intrebarea de ce a ars? de ce nu va puneti huse din alea "de fabrica" pt incalzirea scaunelor si folositi cablajul existent deja pe masina? siguranta si fierele sunt dimensionate sa tina varf de 15A, nu sa folosesti bricheta incontinuu pe post de resou sa-ti incalzesti masina cu ea.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostP=I*V
Adica: 15x12 =>Puterea maxima. Dar pusca acolo. De regula se utilizeaza doar 50% din putere...adica 90W. Teoretic trebuie sa mearga ok
In calcul ai confundat intensitatea curentului (I) cu rezistivitatea consumatorului (R).
P=I*V
V=I*R
Adica, P=R*I*I.
Daca ai rezistivitate de 15 ohmi, cat sa nu-ti dea afara siguranta, asta inseamna:
I=V/R, =12/15; =0,8A.
De unde, P=15*0,8*0,8; = 9,6W.
In orice caz, daca pui 90W pe bricheta face bum (siguranta).
Rog colegii electronisti sa ma corecteze daca gresesc.
Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk
Comment
-
Husele încălzite de la lidl sunt de 5A iar bricheta duce 15A(chiar îi duce, cablurile sunt dimensionate corect).
X52 NU are precablaj scaune încălzite, trebuie trase fire la motor - așa e instalația de Renault Logan II, cu siguranță de 15A pentru 2 scaune
Pus aspirator auto old school 125W (National înainte să devină Panasonic) ce trage 10A constant, coafura rezistă.Last edited by t0rquemada; 14 November 2016, 15:02.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment