If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Stiu ce spuneti....dar vreau sa spun ca inainte cand eram la 90 la ora cu a 5-a si coboram in treapta 4 pentru a face o dapasire si o accelaram pana la 100/110 si dupa iara a 5-a, se aprindea becul de la gsi...e acum nu se mai aprinde deloc. Se aprinde doar daca mentin viteza intre 55 max 58 km/h. O sa fac o programare sa vad ce zic si specialisti de la service.
GSI este util daca vrei sa conduci economic fara sa fortezi. Punct. Daca vrei sa fortezi (mers sportiv eetc)...il ignori in totalitate. El mai degraba este o sugestie ca sa mergi economic...
Nu e neaparat pentru mers economic! E mai degraba asa cum a spus Seba, da indicatii conform sarcinii motorului. Faceti un experiment: mergeti cu viteza constanta in tr 3 sau 4, la o turatie la care GSI sa indice schimbarea treptei si apoi calcati acceleratia. O sa vedeti ca GSI va recomanda retrogradarea! Sau porniti sportiv si schimbati sus si veti observa ca daca pana atunci se aprindea la 2000-2200 nu se va mai aprinde pana spre 4000.
nu recomanda retrogradarea ci se stinge si se va aprinde din nou cand se atinge turatia optima condusului mai sportiv.
@bogdan_cr: GSI are legatura cu stilul de condus, nu cu confortul. daca esti pasager sensibil si soferul smuceste masina la schimbarea vitezelor, atunci da, nu prea ai confort.
Cum sa nu ridice masina daca problemele au inceput dupa ce a plecat din reprezentanta ?!
A vazut ca directia e bulita si in scurt timp nu-i mai intra nici in viteze corect ... Nush ce %$$%$ i-au vandut aia omului astuia :/
@DannyMC: nu e nevoie ca nu fac ancheta te cred pe cuvant. doar daca e vreun alt coleg forumist doritor sa vada "pe viu".
oricum, fiecare scrie din experienta proprie.
@bogdan_cr: GSI are legatura cu stilul de condus, nu cu confortul. daca esti pasager sensibil si soferul smuceste masina la schimbarea vitezelor, atunci da, nu prea ai confort.
Mă refeream la confortul meu ca şofer, mă deranjează să clipească un LED în bord mai ales noaptea
Şi plus de asta are o logică de fier softul asta, eram zilele trecute în test cu un L2, în a 3-a pe la 40km/h, aprinde că vrea a 4-a, dau a 4-a, peste 1 secundă aprinde că vrea a 3-a, ştii, să mă lase ...
A si inca ceva...cred ca acum se leaga...in viteza a treia avea un fluierat cutia,dar am crezut ca mi se pare...parerea mea este sa verificati cutiile cei cu 1.2,nu stiu daca este aceeasi cutie si pe Logan si pe Sandero,dar daca simtiti ca agata la schimbarea vitezelor.....este defect,nu est normal!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment